موتور مزایده‌ای

برای خرید موتور مزایده‌ای پارکینگ به چه نکاتی باید توجه داشت؟

پایگاه خبری دنیای برند، موتور مزایده ای اصطلاحی است که به خرید و فروش موتور از طریق مزایده گفته می‌شود. این نوع خرید و فروش موتور شرایط و ویژگی‌هایی دارد که باید در معامله رعایت شود. در این مقاله به چگونگی خرید در مزایده موتور و مزایده خودرو می‌پردازیم و توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

نکات کاربردی برای خرید موتور مزایده‌ای

امروزه با توجه به قیمت موتور سیکلت که روز به روز در حال افزایش است بیشتر افراد برای خرید به سراغ موتور مزایده‌ای می‌روند. باید هنگام خرید موتور مزایده ‌ای از پارکینگ به نکاتی توجه داشته باشید که در ادامه مطلب به چند مورد از این نکات مزایده موتور اشاره می‌کنیم تا در هنگام خرید راهنمای شما باشد.

مدل موتور مزایده‌ای

شما باید هنگام خرید مدل موتور را انتخاب کنید تا وسایل و لوازم آن در بازار موجود و عرضه شود. مثلاً موتورهای دست دوم به دلیل خرج بیشتر که نسبت به موتور نو دارند بهتر است برند معتبر خریداری شود و هنگام خرید شما باید به خدمات دهی این شرکت و شرایط گارانتی آن دقت و تحقیق زیادی انجام دهید تا به مشکل بر نخورید.

همراه داشتن کارشناس موتور سیکلت

در نکته دوم شما اگر تصمیم به خرید یک موتور مزایده‌ای دارید با یک کارشناس موتورسیکلت برای تایید سلامت موتور مشورت کنید تا خیالتان از نظر سلامت فنی موتور سیکلت راحت شود و در آینده دچار ضرر مالی نشوید. با مراجعه به یک کارشناس می‌توانید با پرداخت هزینه بسیار کم از ضررهای مالی در آینده خودداری کنید.

ایمنی و امنیت موتور و خودرو

باید در هنگام مزایده موتور و خرید آن به وزن، فرمان، گلگیر جلو و عقب، باک اگزوز و فلاپ بغل که نقش مهمی در ایمنی و امنیت خودرو و موتور دارند دقت کنید زیرا هنگام تصادف یا زمین خوردگی باعث آسیب می‌شوند.

خلافی موتور سیکلت

در آخر شما باید این نکته را در نظر بگیرید که خلافی موتور چقدر است که این کار توسط مراکز پلیس و برخی اپلیکیشن‌ها مشخص می‌شود. در تشخیص این قضیه شما می‌توانید مبلغ موتور سیکلت را کاهش دهید.

نحوه خرید مزایده خودرو و موتورسیکلت چگونه است؟

امروزه بسیاری از مراکز دولتی و خصوصی انواع مزایده موتور را برگزار می‌کنند. این برگزاری توسط سازمان قوه قضاییه و نیروی انتظامی اعلام می‌شود که در بسیاری از وب سایت‌ها و آگهی‌های روزنامه اطلاع رسانی و منتشر می‌شود. سایت ارتباط گستران هزاره جزو این سایت‌ها است که به خدمات‌دهی می‌پردازد. افراد می‌توانند با صدور مدارک مورد نیاز وارد فرایند رقابتی شوند و قیمت مد نظر خود را اعلام کنند که در صورت بالا بودن قیمت نسبت به بقیه رقبای خود برنده مزایده می‌شوند.

قیمت گذاری موتور سیکلت در مزایده

برای قیمت گذاری موتور سیکلت دست دوم به سال ساخت موتور و سن آن باید توجه کنید زیرا نسبت به کارکرد قیمت آن متفاوت می‌شود. قطعاً موتور سیکلت ۵ سال کار کرد با موتور سیکلت ۹ سال کار کرد هم قیمت نخواهد بود. هنگام خروج موتور سیکلت از کارخانه به ازای یک سال کارکرد در هنگام فروش تقریبا ۱۰ درصد از قیمت آن کاهش پیدا می‌کند.

نکته دیگری که در کاهش قیمت موتور سیکلت و یا مزایده خودرو تاثیر دارد، مسافت طی شده این وسیله است. از موارد مهم دیگر در کاهش قیمت مزایده موتور نسبت به انواع دیگر موتور سیکلت کارکرد این وسیله در شهر و روستا است. معمولاً موتورسیکلتی که در روستا کار کرده وضعیت نامناسب‌تری از لحاظ لاستیک و کمک فنر دارد تا موتورسیکلتی که در شهر و خیابان آسفالت مسافتی را طی کرده است.

چگونگی اطلاع رسانی از مزایده موتور در کشور

امروزه شما می توانید با عضویت در پایگاه‌های اطلاع رسانی مناقصه و مزایده در سراسر کشور از فروش مزایده خودرو و موتورسیکلت آگاه شوید و برای خرید آن اقدام کنید. یکی از سایت‌ها که خدمات و اطلاع رسانی کامل در سراسر ایران را دارد، سایت ارتباط گستران هزاره است. شما می‌توانید از طریق این سایت به کامل‌ترین اخبار در مورد مناقصه و مزایده موتور و خودرو که روزانه اطلاعات دقیق در اختیار شما قرار می‌دهد بپردازید. اگر تصمیم به شرکت در این مزایده‌ها داشته باشید باید بالای ۱۸ سال سن داشته و کارت ملی و مقداری وجه برای واریزی که در صورت برنده شدن تضمینی برای پرداخت کل مبلغ است به همراه داشته باشید.

سخن پایانی

مزایده، به فروش موتورسیکلت دست دوم و خودرو که در شرایط رقابتی به فروش می‌رسد می‌گویند. این فرایند با مناسب‌ترین و پایینترین قیمت صورت می گیرد. درواقع متقاضیان بیشتر به خاطر کاهش قیمت نسبت به کمپانی یا سازنده اصلی است که به سمت این نوع معامله می­روند. با توجه به نکات مهمی که درباره مزایده موتور و خودرو در مطالب بالا گفته شد شما می‌توانید اقدام به خرید این وسیله کنید تا با توجه به نکات و قوانین گفته شده از خرید مزایده خود رضایت کامل داشته باشید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *