Choosing silver earrings according to the shape of the face - انتخاب گوشواره نقره با توجه به فرم صورت

انتخاب گوشواره نقره با توجه به فرم صورت

پایگاه خبری دنیای برند، یکی از سخت‌ترین کارها برای خانم‌ها، انتخاب گوشواره نقره ای است که به فرم صورت‌شان بیاید. شاید باور نکنید! اما تمام برندهای مشهور و مطرح دنیا، برای اینکه بتوانند سلیقه اکثر افراد را پوشش دهند، طراحی‌های خود را براساس فرم صورت و رنگ پوست پیش می‌برند. چراکه فقط به این ترتیب است که خرید جواهر و زیورآلات برای خانم‌ها جذاب و دوست‌داشتنی می‌شود.

معرفی انواع فرم صورت

اگر می‌خواهید حین خرید زیورآلات نقره، نتیجه مطلوبی کسب کنید، قبل‌از شناخت انواع گوشواره نقره، سعی کنید فرم صورت خود را تشخیص داده و مطابق با آن، مشغول انتخاب شوید. به‌طور کلی، ۶ نوع فرم صورت وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • بیضی
  • گرد
  • قلبی
  • باریک و کشیده
  • مربعی
  • مثلثی

در ادامه، هریک از این فرم‌ها را به‌همراه ویژگی‌هایی که دارند، معرفی خواهیم کرد.

انتخاب گوشواره نقره برای صورت بیضی‌ها، چالشی ندارد!

Choosing silver earrings according to the shape of the face - انتخاب گوشواره نقره با توجه به فرم صورتمشخصه افرادی که چهره بیضی شکل دارند، شامل پیشانی بلند و صورت کشیده می‌شود. به همین دلیل، خبر خوب این است که این دسته از افراد، به‌تقریب، قادر به استفاده از هر نوع گوشواره‌ای هستند. همچنین، این افراد اگر از گوشواره‌های میخی، مثل گوشواره میخی ماه جولای پاندورا استفاده کنند، می‌توانند گونه‌های خود را برجسته‌تر نشان دهند.

خرید کدام گوشواره نقره به افراد صورت گرد پیشنهاد می‌شود؟

خانم‌های صورت گرد، علاوه‌بر اینکه باید از شیوه‌های کانتور حرفه‌ای در میکاپ استفاده کنند، بهتر است گوشواره‌هایی بخرند که صورت‌شان را کشیده‌تر نشان دهد. به همین منظور، پیشنهاد ما است که این دسته از افراد، خرید گوشواره‌های آویزان و بلند را نسبت به سایر مدل‌ها، در اولویت قرار دهند.

برای تفهیم بیشتر این موضوع باید بگوییم که خانم‌هایی با فرم چهره گرد، بهتر است به‌جای خرید گوشواره‌ حلقه‌ای دقایق ساده پاندورا، نمونه دو حلقه‌ای آن را خریداری کنند. چراکه طراحی آن، حالت کشیده‌تری به صورت‌شان خواهد داد.

منظور از صورت قلبی چیست؟ چه گوشواره‌ای مناسب این افراد است؟

اگر قصد انتخاب گوشواره نقره دارید و هنوز نمی‌دانید که فرم صورت‌تان قلبی است یا نه، پس باید ویژگی مثل پیشانی کشیده را در چهره خود جستجو کنید. اگر این شاخصه را داشتید، پیشنهاد می‌کنیم که گوشواره‌هایی با طرح اشک و مثلث بخرید. چراکه وجود چنین زیورآلاتی، موجب افزایش تناسب بین اعضای صورت شما خواهد شد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که خرید گوشواره نقره حلقه‌ای قلبی پاندورا نیز، می‌تواند برای این دسته از افراد مناسب باشد.

تفاوت صورت باریک و کشیده با بیضی چیست؟

شاید هنگام انتخاب گوشواره نقره، نتوانید تشخیص دهید که حالت صورت‌تان بیضی است یا کشیده! بنابراین، باید بگوییم که صورت‌های کشیده، باریکی بیشتری، نسبت به بیضی‌ها دارند. این دسته از چهره‌ها، برای ایجاد تعادل در صورت‌شان، اصلا نباید به‌سراغ گوشواره‌های آویزان بروند. به همین دلیل، ما به آن‌ها خرید گوشواره‌ حلقه‌ای دقایق ساده پاندورا را پیشنهاد می‌کنیم.

صورت مربع چه ویژگی‌هایی دارد؟

در چهره‌های مربع شکل، عرض پیشانی با عرض چانه، تفاوت زیادی ندارد. همچنین در صورت این افراد، آرواره‌ها و پیشانی، تا حد قابل توجهی به‌چشم می‌خورند. ازاین‌رو توصیه ما به این دسته از خانم‌ها این است که با خرید گوشواره‌های میخی، سعی کنند تا گونه‌های خود را برجسته‌تر نشان دهند. انجام این کار، جذابیت و زیبایی فرم چهره مربع را با شدت بیشتری به تصویر می‌کشد.

نکاتی که صورت مثلثی‌ها باید هنگام انتخاب گوشواره نقره رعایت کنند!

Choosing silver earrings according to the shape of the face 9 - انتخاب گوشواره نقره با توجه به فرم صورتصورت‌های مثلثی، همان افرادی هستند که عرض پیشانی‌شان، بیشتر از چانه‌شان است. این خانم‌ها معمولا چانه‌ای ظریف و کوچک دارند. به همین دلیل، باید با خرید گوشواره‌هایی مثل فرم اشک و آویزان، جذابیت‌های چهره خود را بیشتر در معرض نمایش قرار دهند. البته ذکر این نکته ضرورت دارد که نباید صورت مثلثی‌ها را با چهره‌های قلبی اشتباه بگیرید! چرا حالت چانه فرم صورت مثلث، ظرافت بیشتری نسبت به قلب دارد.

نکاتی که باید هنگام خرید گوشواره نقره در نظر داشته باشید!

حال که با انواع فرم‌های صورت برای خرید گوشواره آشنا شده‌اید، وقت آن است تا بگوییم که اگر برای خرید آنلاین گوشواره نقره اقدام کرده‌اید، حتما فرم چهره مدل را در عکس تماشا کنید. چراکه فقط به این ترتیب است که می‌توانید تشخیص دهید که آیا طراحی گوشواره، به فرم چهره مدل می‌آید یا نه؟ همچنین نتیجه آن، روی صورت شما به چه شکل خواهد بود؟

باید اضافه کنیم که اگر خرید حضوری را به روش‌های آنلاین ترجیح می‌دهید، حتما در مورد فرم چهره خود با فروشنده مشورت کنید. علاوه‌بر این، از نگه داشتن گوشواره روی صورت خود، غافل نشوید. انجام این کارها، باعث می‌شود که خرید رضایت‌بخش‌تری را تجربه کنید.

جمع‌بندی

اگر در دسته افرادی قرار دارید که هنگام انتخاب گوشواره نقره، هنوز فرم چهره خود را نشناخته‌اید، ما در این مقاله شما را با شاخصه‌های انواع فرم صورت مثل کشیده، بیضی، مثلثی، قلبی، دایره‌ای و مربعی آشنا کردیم. همچنین تا جایی که توانستیم، نام نمونه گوشواره‌هایی که برای این چهره‌ها مناسب هستند را، در اختیارتان گذاشتیم. پس اکنون این شما هستید که با بررسی ویژگی‌های چهره خود، می‌توانید برای خرید گوشواره نقره مورد پسندتان، از برند مورد نظرتان، اقدام کنید. فروشگاه نقره و زیورآلات برند اورو آماده دریافت انواع سفارشات طراحی و ساخت نقره به صورت آنلاین و حضوری است.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

تمدید هیئت مدیره و بازرس

تمدید هیئت مدیره و بازرس چه مراحلی دارد؟!!

پایگاه خبری دنیای برند، وظایف هیئت مدیره به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *