رویداد معرفی دوره CEO Performance

رویداد معرفی دوره CEO Performance برگزار شد

پایگاه خبری دنیای برند، رویداد CEO Performance با حضور مدیران عامل و کارآفرینان، به همت بیزنس اسکول ماهان در هتل اسپیناس برگزار شد.

درابتدای این رویداد، سرکار خانم شهنواز «مدیرعامل مدرسه کسب‌و‌کار ماهان» توضیحاتی درباره دوره CEO Performance بیان داشت و از اهمیت برگزاری این دوره و تفاوت آن با دوره‌های مدیرعاملی گفت.

دوره Performance CEO فرصتی است برای شبکه‌سازی با رهبران صنعت، کسب تجربه‌های عملی و مشاهده موفقیت‌های واقعی در دنیای کسب‌وکار

او بیان داشت: CEO Performance یک اکوسیستم کاربردی برای توسعه و توانمندسازی مدیران عامل و رهبران کسب‌وکار است که از طریق به کارگیری ابزارهای متنوع و یکپارچه نظیر عارضه‌یابی سازمانی، Insight Business، جلسات مشاوره کلینیکی فردی و شخصی‌سازی‌شده، جلسات کوچینگ اجرایی پیوسته شخصی‌سازی‌شده، جلسات منتورینگ با رهبران متعالی کسب‌وکار، بوت کمپ و همچنین جلسه شبیه‌سازی‌شده اتاق هیئت‌مدیره با هدف خلق و راه‌اندازی سیستم‌های یکپارچه و به منظور تعالی استراتژیک سازمان مخاطبان طراحی و اجرا شده است.

شهنواز ادامه داد: این دوره براساس نیاز روز برنامه‌ریزی شده است و مدیران در این دوره مجموعه‌ای از ابزارها و دانش‌های جدید در جهت توسعه و رشد خود و کسب‌وکار را می‌آموزند.

این دوره از ۶ بخش اصلی تشکیل شده است:

آموزش شبکه‌سازی کوچینگ
منتورینگ بوت کمپ ورک بوک
ceo - رویداد معرفی دوره CEO Performance برگزار شد
CEO Performance

شهنواز در ادامه به بیان مزیت‌های دوره CEO Performance پرداخت:

  • Buisiness Insight
    • بینش کسب‌وکار ترکیبی از داده‌ها و روش‌های تجزیه و تحلیل است که به شما به عنوان مدیرعامل تصویری بزرگ از کسب‌وکارتان ارائه می‌دهد تا بتوانید درک عمیق‌تری از کسب‌وکار خود به دست آورده، فرصت‌های جدید را شناسایی، تقاضا و عرضه‌های آینده را پیش‌بینی کنید، تصمیم‌های بهتری اتخاذ کنید و کسب‌وکار خود را به سمت عملکرد بهتر و کسب مزیت رقابتی پایدار سوق دهید. در این مرحله شما طی جلسات گروهی با سایر همسفران و کوچ‌های سازمانی ضمن به دست آوردن فرصتی برای شبکه‌سازی کسب‌وکار، بینش لازم برای بهبود مستمر کسب‌و‌کار خود در حوزه‌های استراتژی، برندینگ، منابع انسانی و رهبری، مالی، مارکتینگ و فروش به دست می‌آورید. این بخش از برنامه توسط راهبران ماژول‌ها اجرا می‌شود.
  • جلسات اختصاصی و شخصی‌سازی شده کوچینگ سازمانی
    • در این مرحله و با در اختیار قراردادن Workbook کاملا عملیاتی، شما به همراه کوچ اختصاصیتان و از طریق فرایند کوچینگ، نسبت به طراحی برنامه بهبود عملکرد سازمانی تا مرحله اکشن پلن اقدام خواهید کرد. کوچ سازمانی شما طی برگزاری جلساتی شخصی‌سازی شده قدم به قدم جهت انجام workbook همراه و تسهیلگر شما خواهد بود.
  • شبکه‌سازی حرفه‌ای
    • مدرسه عالی کسب‌وکار ماهان با دارابودن شبکه ١٧هزار نفری از مدیران ارشد کسب‌وکارها در مسیر تأمین نیازهای کسب‌وکار شما از طریق مچ میکینگ و شبکه‌سازی همراه شما خواهد بود.
  • دفتر پروژه و پشتیبانی هدفمند
    • دفتر پروژه شامل تیم پشتیبانی مدرسه عالی کسب‌وکار ماهان و مرکز مشاوره مدیریت است که وظیفه هماهنگی جلسات اختصاصی شما با تیم کوچینگ و راهبران ماژول و همچنین پیگیری اجرای برنامه عملیاتی بهبود عملکرد کسب‌وکارتان را از شما دارد. این تیم پیشرفت شما را در جلسات و برنامه‌ها مانیتور کرده و فیدبک‌هایی را برای تنظیم شدن با مسیر به شما ارائه می‌دهد.
  • منتورینگ کسب‌وکار
    • در جلسات منتورینگ که در قالب یک رویداد ۲ روزه برگزار می‌شود، شما فرصت کسب تجربه از منتورهای کسب‌وکار که خود صاحبان و ارزش‌آفرینان برندهای معتبر ایرانی هستند، خواهید داشت. گروه منتورینگ دوره می‌توانند با انتقال تجارب ارزشمند خود، نقش الهام‌بخش و مدل را برای توسعه فردی سازمان شما ایفا کنند.
  • اتاق هیئت مدیره
    • این مرحله که در انتهای برنامه برگزار می‌شود، برنامه شبیه‌سازی شده از اتاق هیئت مدیره است. در این بخش از برنامه، شما می‌بایست از برنامه تغییرات و همچنین اجرای آن‌ها در کسب‌وکارتان در مقابل برد شبیه‌سازی شده هیئت مدیره که ترکیبی از منتورها، راهبران ماژول‌ها و تیم کوچینگ است، دفاع کنید. در این دفاعیه شاخص‌های پیشرفت، انعطاف‌پذیری، پذیرش و همچنین بلوغ کسب‌وکار شما سنجش و ارزیابی می‌شود.

در ادامه این مراسم، اساتید مختلف حوزه منابع انسانی، فروش و برندینگ از برنامه های خود در این دوره آموزشی صحبت کردند.

AAT 5505 - رویداد معرفی دوره CEO Performance برگزار شد
سخنرانی دکتر نبی در رویداد معرفی دوره CEO Performance

AAT 5486 - رویداد معرفی دوره CEO Performance برگزار شد
سخنرانی فرزاد مقدم در رویداد معرفی دوره CEO Performance

AAT 5557 - رویداد معرفی دوره CEO Performance برگزار شد

ceo performance course introduction event - رویداد معرفی دوره CEO Performance برگزار شد
عکس پایانی CEO Performance – هتل اسپیناس پالاس

پایان

همچنین ببینید

Video report of the fourth day of the Appex exhibition 310x165 - گزارش تصویری روز چهارم نمایشگاه Appex

گزارش تصویری روز چهارم نمایشگاه Appex

پایگاه خبری دنیای برند، گزارش تصویری روز چهارم نمایشگاه Appex که با حضور برندهای فعال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *