دستگاه آر تی ام اس

دستگاه آر تی ام اس کلینیک راه احیاء

پایگاه خبری دنیای برند، با پیشرفت تکنولوژی امروزه دستگاه‌های بسیار مختلف و متنوعی برای کمک به تشخیص بیماری‌های گوناگون مانند مشکلات قبلی، اختلالات سایر اعضا بدن، ضعف بینایی و غیره به وجود آمده‌اند که دستگاه آر تی ام اس را بایستی یکی از این تجهیزات درمانی منتخب و پر‌کاربرد دانست.

اگر نمی‌دانید این دستگاه چیست؟ دارای چه کاربرد‌هایی است؟ و چگونه به کمک آن انواع بیماری‌های مختلف درمان می‌گردند؟ پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله در رابطه با معرفی دستگاه آر تی ام اس همراه ما بمانید.

معرفی دستگاه

همان طور که در ابتدا مقاله هم اشاره نمودیم؛ پیشرفت تکنولوژی باعث تنوع در اختراع انواع دستگاه‌های درمانی شده است. یکی از انواع این دستگاه‌ها را بایستی آر تی ام اس دانست که عملیات تحریک مغناطیسی مغز را انجام می‌دهد.

این دستگاه به یک روش غیر‌تهاجمی بدون ورود هرگونه استرس و یا اضطرابی به فرد مبتلا به بیماری پالس ارسال کرده و به بهبود بیماری وی کمک می‌کند. برای آشنایی بیشتر با دستگاه آر تی ام اس در ادامه این محتوا از کلینیک راه احیا همراه ما باشید.

دستگاه آر تی ام اس در سایت کلینیک راه احیا

در سایت کلینیک راه احیا به کمک این دستگاه کاربردی زیر نظر دکتر ابوالفضل احیائی درمان بسیاری بیماری‌های مختلف مانند رفع افسردگی، رفع اضطراب ، برطرف شدن انواع اختلالات نظیر میگرن، درمان پارکینسون، رفع صرع، درمان فلج صورت و غیره صورت می‌گیرد.

به دلیل عدم داشتن هرگونه عوارض جانبی دستگاه آر تی ام اس امروزه به عنوان یک دستگاه درمانی پر‌کاربرد شناخته شده است. در مرکز ما به طور همزمان ۶ عدد از این دستگاه با بالاترین درجه deep rtms  وجود دارند.

در صورت تمایل به استفاده از این روش درمانی از طریق وب‌سایت ما می‌توانید فرم درخواست مشاوره دستگاه آر تی ام اس را پر نمایید تا کارشناسان ما به نوبت با شما عزیزان تماس گرفته و با دقت به تمامی سوالات شما پاسخ دهند.

عملکرد این تجهیز درمانی چگونه است؟

قبل از هرچیز لازم به ذکر است که بگوییم استفاده از این روش درمانی بایستی طبق صلاح‌دید و مشورت با پزشک متخصص صورت گیرد. در کلینیک راه احیا شما می‌توانید با مراجعه به دکتر متخصص مرکز یعنی دکتر احیائی و ارائه وضعیت خود به دکتر؛ بفهمید که آیا این روش درمان برای شما مناسب یا نامناسب است؟

در صورت صلاح‌دید، عملکرد دستگاه این‌گونه است که شما بایستی بر روی یک صندلی ثابت و به صورت آرام و ریلکس بنشینید تا کویل‌های دستگاه به قسمت‌های مختلف مغز شما وصل شوند.

در مرحله بعد تحریکات الکتریکی از طریق دستگاه آر تی ام اس به مغز شما انجام می‌گیرد و در نتیجه این عمل کلیه نورون‌های مغزی درگیر و شروع به فعالیت می‌کنند. به این ترتیب؛ تمامی مشکلات مغزی شما برطرف می‌گردند.

برای درمان چه بیماری‌هایی از این روش درمانی کمک گرفته می‌شود؟

حتما در ذهن شما هم این سوال پیش آمده است که اصلا این دستگاه چه بیماری‌هایی را بهبود می‌بخشد؟

در پاسخ به این سوال شما عزیزان ارجمند بایستی بگوییم که دستگاه آر تی ام اس برای درمان بیماری‌های زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • رفع تمامی اختلالات ناشی از افسردگی و هم‌چنین اضطراب
  • کمک به درمان بیماری صرع و عوارض آن
  • درمان توهمات از قبیل کلیه توهمات شنوایی و سایر توهمات مختلف
  • درمان فلج صورت و هم‌چنین کمک به درمان بسیار زیادی از آسیب‌های ایجاد‌شده ناشی از سکته مغزی
  • درمان اسکیزوفرنی
  • درمان دیسفاژی
  • بهبود پارکینسون

اگر شما یا یکی از عزیزان‌تان به این بیماری‌های نامبرده مبتلا هستید؛ بهترین روش درمانی با کمترین عوارض استفاده از دستگاه آر تی ام اس برای کمک به درمان است. در کلینیک راه احیا که توسط دکتر ابوالفضل احیائی تاسیس شده است؛ جدیدترین نوع و مدل از این دستگاه‌ با تعداد شش عدد وجود دارد که شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طول دوره درمان با ما در تماس باشید.

raheehya clinic rtms machine 0 - دستگاه آر تی ام اس کلینیک راه احیاءمزایا و معایب استفاده از این روش درمانی خاص و جدید چیست؟

امروزه بسیاری از روان‌پزشکان مختلف به جای دادن انواع داروهای مختلف شیمیایی که دارای عوارض بسیار زیادی برای افراد هستند؛ پیشنهاد می‌کنند که به یک کلینیک درمانی مجهز به دستگاه آر تی ام اس زیر نظر یک پزشک خبره مراجعه نمایید تا بتوانید بدون دارو و به وجود آمدن عوارض خطرناک دوره بهبودی عالی و سریعی را تجربه نمایید.

در رابطه با مزایا این دستگاه در قسمت قبل به طور مفصل توضیح دادیم. درمان بسیاری بیماری‌ها و مشکلات ناشی از مغز و اعصاب توسط آن امکان‌پذیر می‌باشد. هم‌چنین در این روش درمانی در کوتاه‌ترین زمان، بیشترین نتیجه بهبودی حاصل می‌گردد و بیمار پس از درمان به هیچ عنوان به وضعیت ثابت خود باز نخواهد گشت.

اما در رابطه با معایب و خطرات جانبی و احتمالی بایستی بگوییم که درمان توسط دستگاه آر تی ام اس هیچ‌گونه عوارض جانبی خطرناکی را  در پی نداشته است و تنها ممکن است به دلیل اتصال کویل‌ها به سر کمی در آن نقاط، سنگینی را احساس کنید و یا اینکه نقاط اتصال کویل‌ها پوسته پوسته شوند.

احتیاج به بیهوشی است؟

در درمان به کمک دستگاه آر تی ام اس هیچ گونه احتیاجی به بستری بیمار و بیهوشی نیست و این کار به صورت کاملا سرپایی و در وضعیت هوشیاری کامل بیمار انجام می‌گیرد. پس از اتمام کار نیز به هیچ عنوان فرد با علائمی نظیر احساس سنگینی در سر، خواب‌آلودگی، حالت تهوع و یا بی‌حالی مواجه نمی‌گردد.

در کلینیک راه احیا زیر نظر دکتر ابوالفضل احیائی به طور همزمان شش بیمار مبتلا به آسیبهای مختلف مغزی تحت درمان قرار می‌گیرند. برای دریافت مشاوره همین حالا می‌توانید به وب‌سایت ما مراجعه نمایید.

چرا بایستی این روش درمان را انتخاب کنیم؟

مشکل اصلی که مصرف داروهای اعصاب برای افراد به وجود می‌آورند؛ افزایش وزن است. به همین خاطر بسیاری از افراد قید رفتن به دکتر را می‌زنند؛ اما در روش درمان توسط دستگاه آر تی ام اس به دلیل غیرتهاجمی بودن و عدم مصرف هرگونه داروئی افراد دچار اضافه وزن نمی‌گردند و در حالت ریلکس مورد درمان قرار می‌گیرند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان

بسته به نوع بیماری و شدت آن تعداد جلسات ثابتی را نمی‌توانیم بیان نماییم و این کار بایستی با بررسی پزشک از وضعیت بیماری شما انجام گیرد.

برای دریافت مشاوره از بهترین پزشک فعال در زمینه بهبود توسط دستگاه آر تی ام اس در کلینیک راه احیا همین حالا فرم مشاوره موجود در وب‌سایت ما را پر نمایید و با همکاران ما در ارتباط باشید.

سایت کلینیک راه احیا چه خدماتی در این زمینه ارائه می‌دهد؟

در سایت کلینیک راه احیا خدماتی بسیار زیادی از قبیل درمان توسط دستگاه آر تی ام اس، ترک سیگار، ترک اعتیاد ، روان‌شناسی و سایر خدمات مختلف انجام می‌گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس گرفته و با ما در ارتباط باشید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *