مراقبت و درمان بیمار در منزل

مراقبت و درمان بیمار در منزل چه مزایایی دارد و مناسب کیست؟

پایگاه خبری دنیای برند، یکی از روش های نگهداری و مراقبت از بیمار، درمان در منزل می باشد که شامل مجموعه ای از روش های درمانی است که با توجه به نظر پزشک معالج، شرایط بیمار در منزل به وسیله مناسب ترین تجهیزات پزشکی انجام می شود.

البته در برخی از موارد نیازی به استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته نیست و بیمار می تواند زیر نظر پرستار خدمات درمانی را دریافت کند. در برخی از بیماری ها بخشی خدمات درمانی در بیمارستان انجام می شود یا در برخی دیگر از بیماری ها بستری شدن بیمار در بیمارستان الزامی نخواهد بود و بیمار می تواند دوران درمانی خود را در منزل سپری کند. جهت دریافت این خدمات در منزل لازم است شرایط بیمار و محیط منزل مناسب و استاندارد باشد.

اهمیت دریافت خدمات درمانی در منزل

مرکز درمانی به طبیب همواره در تلاش است که یک دوره درمانی مناسب و موثر برای بیمارانی که احتیاج به بستری شدن دارند را فراهم کند.

از ویژگی های درمان در منزل این است که بازه زمانی درمان را کوتاه تر و آسان تر می کند. این خدمات در منزل و با وجود تیم مجرب و با تجربه ارائه می شود تا بیماران بتوانند در منزل خود با راحتی بیشتری دوران درمان مورد نیاز را سپری کنند.

چه افرادی باید خدمات درمانی را در منزل خود دریافت کنند؟

  • افراد تحت شیمی درمانی
  • افراد دچار بیماری های مزمن و واگیردار
  • افراد سالخورده و زمین گیر
  • زنان باردار
  • جانبازان
  • افراد تنها و بدون همراه
  • افراد دچار بیماری خاص
  • معلولان حرکتی
  • افراد مبتلا به کرونا
  • افراد دچار زخم بستر
  • افراد قطع نخاع
  • بیماران قلبی و مغزی
  • بیماران مبتلا به دیابت و عوارض ناشی از آن
  • افراد دارای انواع عفونت ها
  • افراد دارای عارضه شکستگی
  • و دیگر بیماری ها و عارضه های مشابه که نیاز به نگهداری و مراقبت دارند.

درمان در منزل شامل چه خدماتی می شود؟

تزریقات در منزل

اگر قصد دارید در زمان خود صرفه جویی کنید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مراکز درمانی نداشته باشید و در یک محیط بدون آلودگی و آرام دوره درمان را سپری کنید، می توانید از خدمات تزریقات در منزل که توسط کادر درمانی مجرب به طبیب ارائه می شود استفاده کنید.

پرستاری در منزل

به طبیب با دارا بودن کادر پرستاری ماهر و متخصص، قادر به ارائه خدمات پرستاری در منزل به صورت تضمین شده و با هزینه مناسب می باشد. در صورتی که قصد دارید این خدمات را در منزل دریافت کنید می توانید جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

پانسمان در منزل

انجام پانسمان در روند درمان بسیار تاثیرگذار است و باید توسط کادردرمانی ماهر و مجرب در یک محیط سالم و استرلیزه ارائه شود تا فرد هر چه سریع تر و بدون عارضه بهبود یابد. افرادی که دچار سوختگی یا انواع زخم ها هستند و نیاز به تعویض پانسمان در منزل دارند، می توانند از این سری خدمات که توسط کادر درمانی مجرب و ماهر به طبیب با اطمینان خاطربهره مند شوند.

سرم تراپی در منزل

افرادی که جهت بهبودی و درمان نیاز به دریافت خدمات پزشکی و پرستاری دارند می توانند از خدمات سرم تراپی در منزل که توسط کادر مجرب ارائه می شود استفاده کنند. از مزایای درمان در منزل می توان به راحتی بیمار، عدم محدودیت زمانی، عدم اتلاف وقت،  طی کردن مسافت زیاد و نبود ترافیک اشاره کرد.

برخی از افراد سالمند که نیاز به دریافت خدمات در منزل دارند و توانایی حرکت ندارند، می توانند از خدمات پرستاری در منزل استفاده کنند. در بسیاری از مراحل درمانی این گروه از افراد استفاده از روش سرم تراپی تجویز می شود که لازم است به دلیل شرایط موجود این خدمات در منزل بیمار ارائه شود.

بیشتر سالمندان برای دریافت مواد مغذی بدن به صورت وریدی نیاز به دریافت خدمات سرم تراپی در منزل هستند تا بتوانند از این روش مایعات و مواد معدنی از دست رفته را دریافت کنند.

با توجه به حساس بودن روند درمان در افراد سالمند، نیاز است کادر درمانی ناظر از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشند. به طبیب با داشتن کادر درمانی مجرب و تحصیل کرده توانسته این نیاز را برطرف کند.

کنترل فشار خون در منزل

بسیاری از افراد باید فشار خون خود را بررسی و تحت کنترل داشته باشند تا از بروز عارضه های جدی و خطرناک جلوگیری شود. اما مراجعه حضوری به مراکز درمانی جهت گرفتن فشار خون بسیار زمان بر است و در بلند مدت ممکن است برای فرد خسته کننده باشد. در این حال فرد می تواند بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرف هزینه جهت رفت و آمد، خدمات کنترل فشار خون را در منزل خود در کمترین زمان ممکن دریافت کند.

کشیدن بخیه و بخیه زدن در منزل

بسیاری از افراد توانایی لازم برای مراجعه حضوری به مراکز درمانی و بیمارستان جهت بخیه زدن و کشیدن بخیه را ندارند و باید بخشی از دوره درمانی خود را در منزل سپری کنند.

به طبیب با ارائه خدمات درمانی در منزل جهت زدن و کشیدن بخیه با کمترین هزینه و در کمترین بازه زمانی توسط کادری کارآزموده توانسته این نیاز ضروری و حیاتی را برطرف سازد.

تست قند خون در منزل

به دلیل آلودگی محیط های درمانی، ترافیک، آلودگی هوا و صرفه جویی در زمان بهتر است افراد خدمات تست و کنتزل قند خون را در منزل خود در آرامش و به دور از آلودگی محیط درمانی دریافت کنند.

انجام آزمایش قند خون در منزل باید از طریق ورید بازویی توسط پرستاران ماهر انجام شود.

کارگذاری لوله معده در منزل

یکی دیگر از خدمات مربوط به درمان در منزل کارگذاری لوله معده در منزل است که توسط کادردرمانی آموزش دیده و متخصص به طبیب با استفاده از تجهیزات استاندارد و مناسب انجام می شود. استفاده از این خدمات در منزل در دوران کرونا به دلیل آلودگی مراکز درمانی ضروری تر از دوران دیگر است.

What are the benefits of caring for a patient at home and who is suitable 01 - مراقبت و درمان بیمار در منزل چه مزایایی دارد و مناسب کیست؟مزایای درمان در منزل

زمانی که درمان توسط کادری کارآزموده در منزل بیمار انجام می شود کیفیت درمان افزایش پیدا می کند و در زمان صرفه جویی می شود و در نتیجه موجب آسایش بیشتر بیمار می شود. برخی از این مزایا:

  • صرفه جویی در زمان

به طبیب قادر به ارائه خدمات مورد نیاز بیمار در منزل می باشد. از همین جهت فرد در کمترین زمان در منزل خود این خدمات را دریافت می کند و نیازی به طی کردن و ترافیک مسیر و ایستادن در نوبت مرکز درمانی نیست.

  • جلوگیری از حضور در محیط درمانی آلوده

بیمارستان یکی از مهم ترین مراکز درمانی جهت بهبود عارضه بیماران می باشد. اما به دلیل وجود آلودگی و بیماری های مختلف به خصوص بیماری هایی مانند کرونا، حضور در این مراکز می تواند خود خطرناک باشد و موجب آسیب دیگری در بیمار شود. زیرا در طول روز تعداد زیادی از بیماران دیگر با انواعی از بیماری ها و مشکلات به این مراکز مراجعه می کنند.

همچنین برخی از این مراکز درمانی متاسفانه تمامی اصول بهداشتی را رعایت نمی کنند. به همین علت افرادی که سالمند یا دچار بیماری های زمینه ای و خاص هستند باید از خدمات درمانی در منزل بهره مند شود. به طبیب با رعایت تمامی اصول بهداشتی به صورت حضور در منزل بیمار توانایی ارائه این خدمات را دارد.

  • درمان در منزل مناسب برای کودکان

کودکان از مراکز درمانی و تزریق آمپول ترس دارند. کادردرمانی به طبیب با حضور در منزل شما که محیطی آشنا برای کودک شما است، این خدمات درمانی را در محیطی بدون آلودگی و با آرامش انجام می دهند.

  • سریع تر بودن روند درمان

به دلیل ارائه خدمات درمانی در منزل توسط کادر درمانی، درمان موثر تر و مفید تر خواهد بود و در نتیجه فرد در بازه زمانی کمتری دارای عارضه و بیماری خواهد بود.

  • آسودگی روند درمان برای سالمندان

با توجه به دشواری رفت و آمد به مراکز درمانی برای سالمندان، بهتر است کادر درمانی را به منزل خود بیاورید تا فرد سالمند در آسایش و با آرامش دوران درمان خود را سپری کند.

خدمات کلینیک به طبیب

به طبیب توانسته با استفاده کادر درمانی متخصص و تحصیل کرده خدمات درمانی را در شهر تهران به منزل بیاورد تا دیگر افراد نیاز به خروج از منزل نداشته باشند. درمان در منزل توسط به طبیب با به صرفه ترین قیمت و با کیقیت ترین و راحت ترین شکل ممکن انجام می شود. برخی از این خدمات شامل موارد زیر می شوند:

  • پرستاری در منزل
  • تزریقات در منزل
  • لوله معده در منزل
  • کنترل و تست قند خون در منزل
  • سرم تراپی در منزل
  • کشیدن بخیه در منزل
  • انجام و تعویض پانسمان در منزل
  • کنترل فشار خون در منزل

What are the benefits of caring for a patient at home and who is suitable 02 - مراقبت و درمان بیمار در منزل چه مزایایی دارد و مناسب کیست؟چرا به طبیب را انتخاب کنیم؟

ما همواره تلاش می کنیم تا جهت رضایت بیماران به بهترین شکل خدمات درمانی در منزل را ارائه کنیم.عوامل و دلایل فراوانی باعث شده است تا بیشتر افراد از خدمات درمانی در منزل به طبیب استفاده کنند. برخی از عواملی که موجب رضایت بیماران می شود شامل موارد ذیل است:

  1. قیمت به صرفه و مناسب
  2. رویکرد علمی در پرستاری
  3. مشاوره تلفنی به صورت رایگان
  4. ارائه خدمات در تمام ساعات روز
  5. پشتیبانی توسط کادر درمانی
  6. حفظ حریم شخصی افراد
  7. پرسنل و کادر درمانی متخصص و با تجربه
  8. نظارت شبانه روزی مسئول فنی
  9.   این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *