آموزش ارزهای دیجیتال

آموزش ارزهای دیجیتال

پایگاه خبری دنیای برند، یکی از پرطرفدارترین گرایش‌ها در عصر فعلی، بازار رمز ارزها می‌باشد. همان‌طور که آگاه هستید بازار کریپتو یا همان بازار ارزهای دیجیتال امروزه بسیار پردرآمد است و افراد زیادی از این بازار درآمدهای دلاری زیادی کسب می‌کنند.

امّا سؤال اصلی اینجاست که چرا در این بازار برخی از افراد سودهای بسیار زیادی کسب می‌کنند درحالی که تعداد زیادی از افراد حتّی از دوستان و اطرافیان خودمان را سراغ داریم که تمامی سرمایۀ زندگی خود را یک شبه در این بازار از دست داده‌اند.

برای پاسخ به این سؤال تا انتهای این مقالۀ راهبران فردا همراه ما باشید.

آموزش بیت کوین

همان‌طور که مطّلع هستید، بیت کوین و ارزهای رمزنگاری شده فنّاوری جدیدی هستند که در این سال‌ها با استقبال گستردۀ مردم روبه‌رو شده اند.

این فنّاوری جدید مانند سایر علوم، نیاز به فراگیری دانش مخصوص خود را دارد. فرض کنید شما می‌خواهید وارد بورس شوید؛ برای این کار ابتدا دوره‌های لازم و مربوطه را سپری می‌کنید و بعد از گذراندن دوره‌های لازم، وارد بورس می‌شوید و به خرید و فروش می‌پردازید.

این بازار یک فرصت بزرگ و همچنین یک دام بسیار بزرگ برای کسانی است که بدون هیچ اطلاعات و دانشی وارد این بازار می‌شوند.

 مهندس قدیریان در مجموعۀ راهبران فردا تمامی دانش‌های لازم برای ورود به این بازار را در اختیار شما قرار می‎‌دهد. شایان به ذکر است که مهندس مجتبی قدیریان علاوه بر آموزش‌های تئوری خود نیز، یکی از فعّالان این عرصه هستند که به لطف خداوند در این بازار بسیار موفّق بوده اند.

در صحبتی که با مهندس قدیریان داشتم، نکته‌ای که برای من بیش از همه جذّاب‌تر بوده است، اشتیاق ایشان به آموزش دادن افراد برای ورود به این بازار و کسب درآمد بسیار بالا بود.

در ادامۀ این مقاله راهبران فردا همراه ما باشید تا برخی از مفاهیم کلّی این بازار را با شما به اشتراک بگذاریم.

رمزارز چیست؟

ارز های دیجیتال توسط استخراج کنندگان و یا منتشر کنندگان آن ارزدیجیتال عرضه می‌شوند و به دست متقاضیان می‌رسند. رمز ارزها اکثرا از طریق فنّاوری بلاک‌چین کار می‌کنند. این بدین معنی است که مؤسسات و بانک‌ها نمی‌توانند بر آن نظارتی داشته باشند و این ساختار فقط از طریق شبکه‌ای از رایانه‌ها و پردازنده‌ها مدیریت می‌شود. همین امر نیز سبب شده است که تا بسیاری از دولت‌ها با این بازار مخالفت‌های داشته باشند. امّا باید اشاره کرد که این بازار، آینده نزدیک جهان است و دولت‌ها به زودی باید خود را با آن هماهنگ کنند.

کریپتوکارنسی چگونه کار می کند؟

در دهه ۱۹۹۰، همه در مورد چگونگی ساخت اولین سیستم ارزی غیرمتمرکز صحبت می کردند که بتواند از نهادهای مالی سنتی فراتر رود، از عوارضی مانند نرخ ارز فراتر رود، و در برابر مداخلات سازمانی (مثلاً دولت ها) مصون بماند. اولین ارز دیجیتال، بیت کوین، توسط ساتوشی ناکاموتو در راستای تمرکززدایی سیستم مالی ایجاد شد.

هیچ بانک مرکزی یا مرجعی وجود ندارد و همه تراکنش ها از طریق شبکه‌ای متفاوت از رایانه ها که سوابق را مدیریت می‌کنند، انجام می‌شود. بازار ارزهای دیجیتال به این صورت عمل می کند که  شما یک «توکن» از ارز دیجیتال انتخابی خود می‌خرید و از آن برای خرید‌های خود استفاده می‌کنید.  در واقع همان پول نقدی که همراه شما هست ولی درکارت بانکی شما قرار دارد که با هرخرید از اعتبار بانکی شما کاسته می‌شود.

در بازار رمز ارزها نیز با هرخرید ویا با هرفروش توکن، از اعتبار حساب دیجیتالی مخصوص به شما کاسته می‌شود.

ساتوشی ناکاموتو کیست؟

ساتوشی ناکاموتو خالق بیت کوین است. هیچ کس نمی داند ناکاموتو کیست و تاکنون هویت او فاش نشده است. او خالق اوّلین بیت کوین است و بزرگترین کیف پول بیت کوین متعلّق به ساتوشی است. او هرچند وقت یکبار خرید و یا فروشی انجام می‌دهد که بگوید هنوز فعّال است و کناره‌گیری نکرده است.

البته حدس‌هایی دربارۀ هویّت ساتوشی زده اند که در سایر مقالات وب‌سایت راهبران فردا به صورت کامل برای شما عزیزان شرح داده‌ایم.

شایان به ذکر است که راهبران فردا مجموعۀ گسترده‌ای است که با فعّال بودن چندین شعبه در شهرهای اصلی کشور آماده خدمت رسانی به دانش‌پژوهان عزیز می‌باشد.

همچنین شما می‌توانید علاوه برشرکت‌در دوره ‌های حضوری راهبران فردا در دوره‌های آفلاین مجموعه شرکت کنید وعلاوه بر تخفیف‌های استثنایی، از پشتیبانی راهبران فردا تا آموزش نهایی خود بهره‌مند گردید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *