The need to increase the production of crops and garden crops without increasing the area under cultivation in the province

لزوم افزایش تولید محصولات زراعی و باغی بدون افزایش سطح زیرکشت در استان

پایگاه خبری دنیای برند، استاندار سمنان با اشاره به کمبود منابع آبی در این استان حاشیه کویر بر لزوم افزایش تولید محصولات زراعی و باغی در این استان بدون افزایش سطح زیرکشت تاکید کرد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ در نشست با رئیس و شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان در سالن جلسات این مجموعه، ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی و یاد و خاطره شهدای استان به ویژه شهدای والا مقام جهادگر سطح استان اظهار کرد: با توجه به کم آبی موجود در استان، باید بدون افزایش سطح زیرکشت در راستای افزایش بهره وری از طریق بکارگیری سیستم های نوین آبیاری و محصولات کم آب بَر، انجام گیرد.

وی افزود: به دلیل اهمیت کاری و وظایف تخصصی سازمان‌ جهاد کشاورزی و تقویت بدنه کارشناسی این مجموعه، بحث بکارگیری نیروی انسانی در دستور کار قرار دارد.
هاشمی خاطر نشان کرد: آموزش های مختلف در حوزه جهاد کشاورزی در راستای برندسازی بر اساس ظرفیت های موجود در استان برنامه ریزی شود.
وی عنوان کرد: مباحث و موارد مطرح شده توسط ریاست و معاونین سازمان در راستای پیشبرد بهتر اهداف و برنامه های کاری این‌ مجموعه، بررسی و رسیدگی خواهد شد.
هاشمی با بیان اینکه جهاد کشاورزی نهاد برخواسته از انقلاب است، تصریح کرد: امروز رمز موفقیت ما و بستر ساز پیشرفت در امور در تمامی حوزه ها، وحدت، انسجام و همدلی است.
استاندار سمنان با تاکید بر اینکه نظارت بر بازار استان همواره در دستور کار سازمان‌جهاد کشاورزی باشد، گفت: باید با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

قاسمی رئیس سازمان‌ جهاد کشاورزی استان نیز با اشاره به پیشینه ارزشی جهادکشاورزی گفت: همانطور که مقام معظم‌ رهبری می فرمایند، “رسالت جهاد سازندگی همچنان باقی است”، ما نیز در این‌ مسیراستوار و جهادی تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله در راستای امنیت و اقتدار غذایی بیش از پیش تلاش خواهیم‌ کرد تا موفقیت های بیشتری در سطح استان حاصل شود.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *