شیرینگ ایرانو صنعت

دستگاه های بسته بندی شیرینگ ایرانو صنعت

پایگاه خبری دنیای برند، دستگاه شیرینگ پک ایرانو صنعت دارای تنوع بسیار زیادی بوده و با عملکردهای مختلفی تولید می شود.

بسته بندی کردن مواد غذایی و محصولات مختلف بسیار حائز اهمیت است. این موضوع ایجاب می کند تا تمامی مجموعه های تولید از دستگاه های مناسب جهت بسته بندی استفاده کنند. دستگاه شیرینگ از جمله انواع دستگاه های موجود در بازار است که برای بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه امکان بسته بندی محصولات را به صورت چند تایی فراهم کرده است و می تواند جایگزین خوبی برای دستگاه های قدیمی بسته بندی موجود در بازار باشد.

معرفی دستگاه های شیرینگ پک ایرانو صنعت

ایرانو صنعت به عنوان یکی از بهترین مجموعه های تولیدی، امکان تولید انواع دستگاه های شیرینگ را به صورت تخصصی و اصولی فراهم کرده است. کلیه دستگاه های شیرینگ پک موجود در ایرانو صنعت، کیفیت بالایی دارند و می توانند تا سال ها کارایی ایده آل داشته باشند. اما انتخاب بهترین دستگاه شیرینگ از ایرانو صنعت، وابسته به آشنایی با انواع این دستگاه هاست. در این صورت می توانید بهترین دستگاه های شیرینگ را برای کارگاه، کارخانه و یا حتی منزل خود خریداری کنید. بنابراین، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با انواع دستگاه شیرینگ پک موجود در ایرانو صنعت آشنا شوید.

۱)     دستگاه شیرینگ پک دستی

دستگاه شیرینگ پک دستی یکی از انواع دستگاه های رایج موجود در بازار است که برای بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، به صورت دستی کار می کند و سرعت بسته بندی محصولات توسط آن پایین است. دستگاه شیرینگ دستی را می توان گزینه خوبی برای بسته بندی محصولات مختلف در منازل دانست.

Shiring packing machines of Irano Sanat 01 - دستگاه های بسته بندی شیرینگ ایرانو صنعت
معرفی دستگاه های شیرینگ پک ایرانو صنعت

۲)    دستگاه شیرینگ پک کابینی

دستگاه شیرینگ پک کابینی، یکی دیگر از انواع دستگاه های بسته بندی ایرانو صنعت است که به صورت کابینی تولید شده است. در واقع، برخلاف اکثر دستگاه های شیرینگ موجود در بازار که به صورت تونلی طراحی می شوند، این دستگاه دارای یک کابین خاص است. این کابین اجازه قرار دادن محصولات مختلف را می دهد و پس از بسته شدن کابین، نایلون شیرینگ دور محصولات پیچیده می شود. دستگاه شیرینگ پک کابینی، از جمله دستگاه های ارزان قیمت بسته بندی ایرانو صنعت است. اما می تواند تعداد محدودی از محصولات را بسته بندی کند. به طوری که در هر ساعت می توان ۲۰۰ عدد محصول را با کمک این دستگاه بسته بندی کرد. از طرفی، اپراتور می بایست هر بار اقدام به قرار دادن محصولات مختلف در دستگاه کند تا مراحل بسته بندی انجام شود.

۳)   دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک یکی از انواع دستگاه های شیرینگ با قیمت اقتصادی است. این دستگاه را می توان برای کارگاه های صنعتی کوچک تا متوسط مورد استفاده قرار داد. رنگ بدنه دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک، به صورت الکترواستاتیک است. بنابراین، می توان تا سال ها و بدون خرابی و تغییر شکل، از این دستگاه ها استفاده کرد.

دستگاه شیرینگ های نیمه اتوماتیک دارای جل هول دهنده نیستند و فقط می توانند با ایجاد دمای بالا، نایلون ها را به محصولات مختلف بچسبانند. هر یک از انواع دستگاه های شیرینگ پک نیمه اتوماتیک برای بسته بندی محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. اما عمده دستگاه های تولید شده در ایرانو صنعت، برای بسته بندی محصولات کارتنی و قطعات مختلف صنعتی، مورد استفاده قرار می گیرند.

خود دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک ایرانو صنعت به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شود. از نظر نوع سوخت، این دستگاه ها یا دو گانه سوز هستند یا به صورت المنتی و گازی به فروش می روند. با توجه به اینکه تفاوت قیمت محسوسی میان دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک دو گانه سوز و المنتی وجود ندارد، توصیه می شود که دستگاه های شیرینگ نیمه اتوماتیک دو گانه سوز را انتخاب کنید تا در صورت قطعی برق، بتوانید از این دستگاه ها استفاده کنید.

Shiring packing machines of Irano Sanat 02 - دستگاه های بسته بندی شیرینگ ایرانو صنعت
آشنایی با انواع دستگاه شیرینگ پک و قیمت آن ها

۴)    دستگاه شیرینگ اتومات

دستگاه شیرینگ اتومات ایرانو صنعت، از جمله دستگاه های محبوب است که به همراه یک جک پیشرونده مورد استفاده قرار می گیرد. با کمک این دستگاه می توان به راحتی تعداد زیادی از محصولات مختلف را در طول یک شیفت کاری بسته بندی و آماده کرد.

دستگاه شیرینگ اتومات با داشتن سیستم خنک کننده، امکان خنک کردن محصولات مختلف را به صورت اصولی فراهم می کند تا در نهایت محصول نهایی بسته بندی شده، به سادگی قابل استفاده باشد. همچنین، این دستگاه دارای جک هول دهنده است و دیگر نیازی به انجام این کار توسط اپراتور نمی باشد.

دستگاه شیرینگ اتومات ایرانو صنعت در دو نوع دو گانه سوز و یک گانه سوز تولید می شود. برخی از مدل های دستگاه شیرینگ به صورت دو گانه سوز هستند؛ یعنی هم با گاز و هم با المنت کار می کنند. اما برخی دیگر از مدل های دستگاه شیرینگ به صورت تک گانه سوز تولید می شوند و یا با گاز و یا با المنت کار می کنند.

۵)   دستگاه شیرینگ تمام اتومات

دستگاه شیرینگ تمام اتومات یکی از گران قیمت ترین دستگاه های بسته بندی ایرانو صنعت محسوب می شود. این دستگاه دارای سیستم رول باز کن و نوار ردیف کن است. بنابراین، عملا اپراتور نقشی در استفاده از این دستگاه شیرینگ پک ندارد.

فرآیند بسته بندی توسط دستگاه شیرینگ پک تمام اتومات با سرعت بسیار زیادی انجام می شود. چرا که به هر حال هم جک هول دهنده در این دستگاه وجود دارد و هم می توان با کمک این دستگاه، از رول بازکن نیز بهره مند شد. تمامی مزایای این دستگاه با وجود یک سیستم المنتی بهینه، تکمیل می شود. بنابراین، می توان این دستگاه را به عنوان یک دستگاه بسته بندی برای صرفه جویی در انرژی مورد استفاده قرار داد.

قیمت دستگاه شیرینگ پک چقدر است؟

قیمت شیرینگ پک بستگی به نوع دستگاه دارد. بدیهی است که دستگاه های شیرینگ پک تمام اتومات قیمت بسیار بالاتری نسبت به دستگاه های شیرینگ اتومات و نیمه اتوماتیک دارند. انتخاب هر یک از این دستگاه ها باید بر اساس نیاز و بودجه شما صورت گیرد. چرا که عملا گاهی نیازی به خرید دستگاه شیرینگ تمام اتومات نیست و کار یک کارگاه و کارخانه با دستگاه شیرینگ اتومات و نیمه اتوماتیک راه می افتد.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *