برندهای خودروسازی

انتظار برندهای خودروسازی از فروش خودرو در سال 2023

پایگاه خبری دنیای برند، شرکت‌های خودروسازی هیوندای موتور و کیاموتورز انتظار دارند فروش خودرو در سال ۲۰۲۳ نزدیک به ۱۰ درصد افزایش یابد.

شرکت هیوندای موتور کره‌جنوبی و شرکت کیا موتورز در روز سه‌شنبه پیش‌بینی کردند که مجموع فروش جهانی آن‌ها در سال ۲۰۲۳ نزدیک به ۱۰ درصد افزایش می‌یابد، حتی اگر فروش سال گذشته به دلیل اختلالات زنجیره تامین کمتر از هدف بود.

این شرکت‌ها در سال ۲۰۲۲، ۶.۸۵ میلیون دستگاه خودرو فروختند که حدود چهار درصد کمتر از هدف مجموع ۷.۱۶ میلیون خودرو بود که عمدتاً به دلیل مشکلاتی از جمله کمبود تراشه و قطعات است.

آنها اعلام کردند که فروش جهانی ۷.۵۲ میلیون خودرو در سال جاری را هدف قرار خواهند داد. تحلیلگران اظهار کردند که اهداف فروش این دو شرکت در سال جاری با توجه به تقاضای متوقف شده برای وسایل نقلیه به نظر می‌رسد تهاجمی اما قابل دستیابی باشد.

هیوندای موتور و کیا همچنان شاهد سفارش‌های نسبتاً بالاتر خودرو هستند و خریداران خودرو با وجود شرایط اقتصادی اخیر همچنان در صف خرید خودرو هستند. با این حال، موانع اقتصادی مانند نرخ‌های بهره بالا می‌تواند فروش خودرو را کاهش دهد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

هیوندای موتور در ماه اکتبر، هدف فروش جهانی خود در سال ۲۰۲۲ را حدود هفت درصد کاهش داد و از ۴.۳۲ میلیون دستگاه به ۴.۰۱ میلیون دستگاه رسید.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

62966702

هوش مصنوعی گوگل، بیماری را از روی صدای سرفه تشخیص می‌دهد

هوش مصنوعی گوگل به زودی می‌تواند از سرفه برای تشخیص بیماری استفاده کند. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *