درب و پنجره

آیا از روش های ترمیم درب و پنجره اطلاعی دارید؟

پایگاه خبری دنیای برند، انواع پنجره پس از مدتی کارکرد نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات خود دارد. امروز قصد داریم در مورد روش های بازسازی و ترمیم درب و پنجره صحبت کنیم. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

ترمیم درب و پنجره چیست؟

منظور از ترمیم درب و پنجره در واقع رفع مشکلات اساسی بوده که می ‌توانیم به انواع رگلاژ و تعمیرات پنجره های دوجداره اشاره نماییم.

در کنار این موارد ممکن است بخش های دیگر پنجره نیز دچار ایراد یا اشکال باشد. به عنوان مثال می توانیم به بخار شیشه داخلی، دستگیره در و مشکل قفل پنجره نیز اشاره نماییم. اگر قصد اطلاع از انواع مشکلات و رفع آن ها دارید، تا انتها با ما همراه باشید.

 

رگلاژ درب و پنجره

پنجره های دوجداره در زمان زلزله به دلیل ورود فشار باعث بسته نشدن یا درزگیری صحیح پنجره می‌شود. با توجه به موارد ذکر شده باز و بسته کردن درب و پنجره به راحتی انجام نشده و ممکن است لنگی پنجره گیر کند

رگلاژ درب و پنجره های دوجداره مزایای دیگری نیز دارد و باعث عایق بندی صدا، گرد و خاک و سیستم های گرمایشی و سرمایشی می شود. اگر قصد خرید پنجره دوجداره آلومینیومی، خرید درب و پنجره upvc و تجهیزات آن ها را دارید، می توانید با تخفیفات ویژه ثبت سفارش نمایید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فنی و فروش سایت نما گستر در ارتباط باشید. در ادامه به روش های ترمیم درب و پنجره می پردازیم.

دلایل ترمیم درب و پنجره

با توجه به موارد ذکر شده مانند پایین بودن کیفیت محصول تولید شده، نصب نادرست، وارد کردن ضربه یا فشار بیش از اندازه باعث خرابی لنگه پنجره می شود و کارایی اولیه خود را از دست می دهد. در صورتی که پنجره شما به صورت روان باز و بسته نشود، باعث ورود به فشار به لولا ها و قسمت های دیگر می شود. در این صورت باید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به ترمیم درب و پنجره نمایید.

شل شدگی، از دست دادن قابلیت عایق بندی، خم شدگی، باز شدن لولا ها، عدم درزگیری لاستیک ها، انتقال صدا، ورود گرد و غبار و نفوذ آب از دیگر مسائل مهم در زمان بازسازی وترمیم درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی محسوب می شود.

 

روش های ترمیم درب و پنجره

نحوه و روش های ترمیم درب و پنجره متفاوت بوده و با توجه به ورود به میزان ضربه و عوامل دیگر از روش های مختلفی استفاده می‌ شود. در ادامه به چندین روش می پردازیم.

برای ترمیم و تعمیر پنجره آلومینیومی در ابتدا باید زاماک پنجره مورد بررسی قرار بگیرد. با استفاده از آلن ها تمامی اتصالات تنظیم شده و باید لنگه پنجره و قاب پنجره در یک راستا هماهنگ قرار گرفته باشد. هرگونه خم شده ای باعث انتقال صدا صوت گرد و غبار می شود.

اقدامات لازم برای تعمیر درب و پنجره

تکنسین مجرب با توجه به نوع ایرادات وارد شده اقدام به تعویض لولای درب و پنجره، تعویض یراق آلات خراب و خمیده درب و پنجره، رفع ایرادات باز و بسته شدن و رگلاژ پنجره های آلومینیومی یا upvc، استفاده از لاستیک های مخصوص درزگیری، بررسی قفل و تعویض کلید پنجره دوجداره، تعویض لولا های مربوط به عایق بندی بخشی از روش های ترمیم درب و پنجره است.

اگر درب و پنجره شما نیاز به تعمیر داشته باشد، می توانید به مراکز معتبر تعمیر درب و پنجره مراجعه نمایید. یکی از مجموعه های معتبر در زمینه تعمیر انواع درب و پنجره ها، مجموعه نما گستر بوده که می توانید برای تعمیر انواع درب و پنجره و رفع ایرادات آن ها استفاده نمایید. جهت اطلاعات بیشتر و رزرو کارشناس جهت بررسی درب و پنجره به این سایت مراجعه کرده و با کارشناسان سایت نما گستر در ارتباط باشید.

سخن آخر

سعی کنید درب و پنجره های آلومینیومی و upvc را به آرامی باز و بسته نمایید. از سفت بودن پیچ ها، قفل ها و دستگیری پنجره اطمینان حاصل کرده و به صورت دوره ‌ای لاستیک های پنجره را تعویض و پنجره رو به صورت کامل سرویس نمایید.

در این صورت از به وجود آمدن ایرادات بزرگ تر جلوگیری می شود. بحث امروز ما در مورد روش های ترمیم درب و پنجره بود. در صورتی که قصد خرید پنجره دوجداره upvc، پنجره دوجداره آلومینیومی و غیره را دارید، به سایت نما گستر مراجعه کنید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Img20240313151452412 310x165 - برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران که با حضور نماینده اتاق‌های مشترک برگزار شد، درباره …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x