Development of educational discussion in livestock industry by Arpadaneh Holding - توسعه بحث آموزشی در صنعت دامداری توسط هلدینگ آرپادانه

توسعه بحث آموزشی در صنعت دامداری توسط هلدینگ آرپادانه

پایگاه خبری دنیای برند، هلدینگ آرپادانه دوره‌هایی آموزشی  آنلاین و مشاوره‌های دامداری در کشور را با هدف آگاهی دادن به دامدار و افزایش دید دامدار نسبت به آموزش برگزار می‌کند.

دکتر محبوبه حور، آموزش در دوره های جیره نویسی، دوره پروار بندی، دوره گاو شیری و هر آموزشی که مرتبط با بحث پرورش دام و تغذیه دام باشد انجام می‌دهد.

حور در پاسخ به سوال خبرنگاران بیان داشت، از آنجایی که ۷۰% هزینه های دامداری، هزینه خوراک آنها است اگر بتوانیم این هزینه ها را کنترل کنیم می‌توانیم دامداری های موفق تری داشته باشیم.

Development of educational discussion in livestock industry by Arpadaneh Holding 9 - توسعه بحث آموزشی در صنعت دامداری توسط هلدینگ آرپادانه
دکتر محبوبه حور مدیرعامل هلدینگ آرپادانه در جمع خبرنگاران

از مهم ترین مسائلی که داریم می‌توان به مواردی مانند اینکه جیره ها خوب باشد، دامدار آگاهی داشته باشد و رسالت ما نیز بالا بردن آگاهی دامدار است چرا که وقتی اطلاعات بالا رود سطح بیزنسی رشد می‌کند و رشد این بیزینس سبب رشد همگی ما می‌شود.

وی افزود: هلدینگ آرپادانه، برای اولین بار در کشور به صورت آنلاین ویدیوها و مشاوره‌های دامداری را در کشور برگزار می‌کند و ما اولین و تنها مجموعه‌ای هستیم که می‌توانیم کار را به این شیوه پیش ببریم.

ما در دنیای ارتباطات و تکنولوژی هستیم و می‌توانیم به شکل آنلاین باهم در ارتباط باشیم و در سایت و پیج اینستاگرام و شبکه های مجازی با دامداران در ارتباط باشیم و حتی در راستای  مسئولیت اجتماعی دوره‌های رایگان هم نیز برگزار می‌کنیم.

محبوبه حور:

هدف از شرکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران، آگاهی دادن به دامدار و افزایش دید دامدار نسبت به آموزش

وی افزود: ما برای اولین بار در نمایشگاه تیم آموزشی داریم که نشان دهنده این است که آموزش در کشور ما چقدر ضعیف بوده و به آن توجه نشده بوده است. تمرکز ما بالابردن و ارتقا سطح دانش است و برای این عمل یه دوره کوتاه رایگان جیره نویسی مخصوص کسانیکه در نمایشگاه شرکت کردن در اختیار آنها قرار می‌گیرد و همچنین در ۴ روز نمایشگاه ورکشاپ تخصصی جیره نویسی برگزار می‌شود و مطالبی داخل ورکشاپ گفته میشود که هیچ وقت و حتی هیچ کس دیگری در مورد آن صحبت نکرده است.

چشم انداز آینده هلدینگ آرپادانه توسعه بحث آموزشی کشور است.

مهم نیست تعداد راس دام چقدر باشد مهم این است این دامداران باید تفکر صنعتی داشته باشند و هر چقدر دامدار بیشتر آموزش ببیند این تفکر صنعتی بیشتر اتفاق می افتد.

محبوبه حور در پاسخ خبرنگار دنیای برند راجب به انتخاب شعار هلدینگ آرپادانه بیان کرد:

در دو سال گذشته ما بحران بسیار در صنعت دامداری داشتیم، شعار «و سپس اتفاق می‌افتد» از آنجا شکل گرفت که من در طی این دوران به دامداران امید، انگیزه و انرژی انتقال می‌دادم و همیشه می‌گفتم که شرایط به این صورت باقی نمی‌ماند و روزی شرایط دامداری خیلی خوب می‌شود و تمام ضررها در طی دو سال گذشته جبران می‌شود. ما هنوز به اون مرحله نرسیدیم ولی سپس اتقاق می‌افتد. در حال حاضر به مرحله ایی رسیدیم که وضعیت دامدارن خیلی بهتر شده است و دامدارهایی که جیره نویسی یاد گرفتن و افرادی که از مشاورهای ما استفاده کردند رکوردهای بالای افزایش شیر و وزن و… را ثبت کردند و اینجاست که ما می‌گوییم و «سپس اتفاق می‌افتد»

Development of educational discussion in livestock industry by Arpadaneh Holding 0 - توسعه بحث آموزشی در صنعت دامداری توسط هلدینگ آرپادانه
محبوبه حور، دکتری تخصصی تغذیه دام از دانشگاه فردوسی مشهد

در پایان محبوبه حور دکتری تخصصی تغذیه دام از دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: ما در آینده خیلی بیشتر نگاه بین المللی داشته و حضور فعالی در سطح بین المللی (مشاوره های بین المللی در کشور عراق و سلیمانبه عراق) خواهیم داشت همچنین هلدینگ ما بیشتر رشد می‌کند و ما با افراد بیشتری در ارتباط خواهیم بود و در مهرماه ورکشاپ تخصصی جیره نویسی را در اقلیم کردستان عراق برگزار می‌شود.

Development of educational discussion in livestock industry by Arpadaneh Holding 8 - توسعه بحث آموزشی در صنعت دامداری توسط هلدینگ آرپادانه

پایان

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

۲ نظر

  1. blank

    چه جالب نشینده بودم تا حالا تو حوزه دامداری آموزش هم هست

  2. blank

    بله جناب زاهدی هلدینگ آرپادانه آموزش های انلاین و حضوری رو برگزار می‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *