هایما یدک

هایما یدک – دنیای برند لوازم یدکی هایما

پایگاه خبری دنیای برند، هایما یدک توس با داشتن سابقه ای بیست ساله، جزو برترین عرضه کنندگان لوازم یدکی هایما در ایران است. امروزه با افزایش برند های تولید کننده و عرضه کننده لوازم یدکی هایما، محصولات بی کیفیت زیادی به بازار عرضه می شوند؛ پس باید در انتخاب برند لوازم یدکی هایما، دقت کافی داشته باشید. ما با داشتن شمار زیادی قطعه یدکی هایما، در سریع ترین زمان ممکن نیاز مشتریانمان را برطرف می کنیم.

همچنین در صورت عدم دسترسی حضوری به پشتیبانان یا نیاز به مشاوره و راهنمایی آنلاین، این امکان برای شما فراهم شده است که بصورت آنلاین و با پشتیبانی حرفه ای، پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. شما می توانید قطعات یدکی هایما را به صورت عمده یا تکی و با قیمت های ارزان و استثنایی از سایت هایما یدک توس خریداری نمایید.

هایما یدک فروشگاه تخصصی انواع برند لوازم یدکی هایما

شما می توانید برندهای معتبر لوازم یدکی هایما را از سایت هایما یدک توس خریداری نمایید؛ و نیازی به مراجعه به فروشگاه های مختلف و جستجوی طولانی در پی خرید برند و لوازم یدکی خودرو هایما ندارید.

برای آشنایی بیشتر با برندها و خدمات هایما یدک توس، می توانید به  سایت رسمی هایما یدک توس یا اینستاگرام این شرکت، مراجعه نمایید.

ما لوازم یدکی هایما را با کم ترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال خواهیم کرد. هایما یدک با در ارتباط بودن با سامانه های باربری بزرگ تهران، سفارشات شما را در زمانی کم و با خدمات باربری با کیفیت ارسال می کند. شما می‌توانید با درگاه های امن سایت هایما یدک توس، با خیال راحت خرید اینترنتی خود را ثبت کنید. ما با شرکت های بزرگ خودروسازی همکاری می کنیم و دارای بیشترین رضایت در بین مشتریان لوازم یدکی هایما می باشیم.

در بازار کنونی که عرضه کنندگان زیادی در حال فعالیت در عرصه انواع برند و لوازم یدکی خودروهای مختلف هستند، شرکت هایما یدک توس به صورت تخصصی درحال فعالیت در زمینه عرضه قطعات یدکی هایما می باشد. همین عامل باعث اعتبار برند هایما یدک چین در بین ایرانیان شده است.

با استفاده از قطعات یدکی غیراصل هایما، زمینه را برای فرسودگی و خراب شدن خودروتان فراهم می آورید. پس بهتر است از لوازم یدکی استاندارد ساخته شده توسط شرکت هایما در چین استفاده نمایید. ما نمایندگی فروش لوازم یدکی هایما در چین را در اختیار داریم و به شما در افزایش عمر خودروی خود کمک می کنیم. پس فرصت را از دست ندهید و لوازم یدکی انواع مدل های خودرو هایمای خود را از ما تهیه نمایید.

چرا لوازم یدکی اصلی هایما کمیاب شده است؟

امروزه به دلیل نوسانات ارز و به صرفه نبودن حمل و نقل و واردات لوازم یدکی هایما به کشور، این قطعات یدکی اصل، کمتر از قبل در دسترس هستند. به همین دلیل نیز قیمت لوازم یدکی اصل هایما در کشور ما گران تر از قبل شده است. همچنین به دلیل افزایش قیمت خودرو ها در ایران، لوازم یدکی هایما نسبت به گذشته تقاضای زادی ندارند. پس بهتر است برای جلوگیری از خرید قطعات یدکی غیراصل هایما، لوازم یدکی هایمای خود را از شرکت هایما یدک توس خریداری نمایید.

شرکت هایما یدک توس، اولین و بزرگ ترین نمایندگی قطعات یدکی هایما در ایران می باشد و تا کنون بین دیگر شرکت های عرضه کننده، رقیبی نداشته است. شما می توانید با مراجعه حضوری و مشاهده محصولات باکیفیت شرکت، تفاوت کیفیت را نسبت به فروشندگان دیگر احساس کنید.

برخلاف دیگر قطعات یدکی، قطعات یدکی اصل هایما در بازار موجود نیستند و برای خرید آن ها باید به تنها مرکز آن یعنی فروشگاه هایما یدک توس مراجعه نمایید.

چرا از هایما یدک بخریم؟

شرکت هایما یدک تمام قطعات اصلی و شرکتی هایما را به صورت گسترده دارد؛ به همین دلیل بزرگ ترین عرضه کننده قطعات یدکی هایما در ایران محسوب می شود. شما در هر روز از هفته و هر ساعتی که به قطعات یدکی هایما نیاز داشتید؛ می توانید از سایت ما و با هر تعدادی که نیاز دارید آن ها را تهیه کنید. سایت هایما یدک تنها سایت عرضه کننده لوازم یدکی هایما در ایران است که توانایی عرضه قطعات یدکی به صورت عمده را دارد و هیچ شرکتی تا کنون نتوانسته در این زمینه با هایما یدک رقابت کند.

مراجعه حضوری به فروشگاه قطعات یدکی بسیار مهم است!

مراجعه حضوری به فروشگاه قطعات یدکی بسیار مهم است؛ بویژه وقتی که شما قصد دارید قطعات را به صورت عمده خریداری کنید. خرید حضوری مزایایی دارد که عبارتند از:

  • مشاهده کیفیت محصولات
  • استفاده از مشاوران فروشگاه لوازم یدکی برای انتخاب قطعاتی باکیفیت و متناسب با نیاز خود
  • ازخدماتی مثل تعمیر لوازم یدکی بهره مند می شوید.

چرا قیمت لوازم یدکی هایما نوسان دارد؟

قیمت قطعات یدکی وارداتی هایما اخیرا نوسانات زیادی داشته است. مهم ترین دلیل نوسانات قیمت لوازم یدکی هایما، تغییر نرخ دلار می باشد. با افزایش نرخ دلار، قطعات یدکی هایما نیز گران تر می شوند. دلیل بعدی شرکت های تولید کننده داخلی هستند. شرکت های ایرانی با تولید و عرضه قطعات یدکی هایما، با محصولات مشابه خارجی رقابت کرده و بر قیمت محصولات خارجی هایما اثر می گذارند.

خریداران خرید قطعات یدکی اصل هایما را به قطعات غیراصل ترجیح می دهند. به همین دلیل قیمت لوازم یدکی هایما در بازار باتوجه به تقاضای زیادی که دارد؛ دچار تغییر زیادی شده است.اگر چه بسیاری از فروشندگان قطعات یدکی هایما محصولات خود را از قبل خریداری و انبار کرده اند؛ ولی آن ها را به قیمت روز به فروش می رسانند. ولی شرکت هایما یدک بدون انبار کردن لوازم یدکی، آن ها را به صورت عمده یا تکی متناسب با نیاز خریداران و سازندگان خودرو عرضه می کند.

 هایما یدک توس یکی از عوامل اصلی پیشرفت خود را در کیفیت بالای خدماتش می داند و کیفیت بالای خدمات هایما یدک نیز بر قیمت محصولات بی تاثیر نیست. کارشناسان باتجربه زیادی در شرکت هایما یدک مشغول به فعالیت هستند که برای مشاوره و راهنمایی شما به صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت هستند. مشاوران هایما یدک چه به صورت آنلاین و چه حصوری، از ابتدای کار تا پایان خرید شما را حمایت می کنند.

آیا قرار است قطعات اصلی هایما نایاب شود؟

از زمانی که ایران تحریم شده تا کنون قطعات یدکی هایما کمتر به ایران وارد می شود و قطعات اصل هایما بسیار کمیاب شده است. ولی شرکت هایی مانند ایران خودرو با تولید انبوه لوازم یدکی هایما، نیاز مشتریان را رفع کرده اند. همچنین ایران با روابط سیاسی خوبی که با کشور چین دارد می تواند این قطعات را از کشور چین وارد کند. یکی از این وارد کننده ها، شرکت هایما یدک به مدیریت آقای اردوخانی است که برندهای معروف هایما را از چین وارد می کند. با شرکت هایما یدک می توانید قطعات اصل خودرو هایما را به صورت انبوه خریداری نمایید.

نحوه انتخاب قطعات اصل خودرو و تفاوت آن ها با قطعات تقلبی

قطعات تقلبی هایما یدک به وسیله شرکت هایی تولید می شوند که اعتبار زیادی ندارند. این قطعات نسبت به قطعات اورجینال هایما یدک، کیفیت پایین تری دارند. لوازم یدکی غیراصل از نظر ظاهری شباهت زیادی به لوازم یدکی اصل دارد به همین دلیل باید فرق لوازم یدکی اصل از غیر اصل را بشناسید. در این بخش تفاوت لوازم یدکی اصل از غیراصل را آورده ایم.

  • لوازم یدکی اصل دارای ه‍ولوگرام و نشان استاندارد است ولی لوازم یدکی غیر اصل هولوگرام و نشان استاندارد ندارد.
  • لوازم یدکی غیراصل بی کیفیت و بدون ضمانت نامه است ولی قطعات اصل ضمانت نامه داشته و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • لوازم یدکی اصل دارای بارکد است ولی لوازم یدکی غیر اصل بارکد ندارد.
  • ظاهر لوازم یدکی غیراصل کمی با ظاهر لوازم یدکی اصل تفاوت دارد.

 با خرید قطعات اصلی خودرو، باعث عملکرد بهینه خودرو می شوید

لوازم یدکی غیراصل علاوه بر آسیب رساندن به خودرو، به سایر قطعات نیز آسیب می رساند. پس بهتر است لوازم یدکی اورجینال را جایگزین آن کنید. در این بخش برخی از مزایای خرید لوازم یدکی اصل بجای لوازم یدکی غیراصل را برایتان شرح می دهیم.

  • قطعات اورجینال هایما را می توانید تا مدت ها استفاده کنید؛ درحالی که قطعات یدکی غیراصل هایما مدت زیادی کار نمی کنند و عمر مفید کمی دارند.
  • لوازم یدکی اصل هایما دارای خدمات پس از فروش می باشد ولی قطعات غیراصل اینگونه نیستند.
  • اگر در خودرو خود از لوازم یدکی اصل استفاده کنید؛ افت قیمت پیدا نکرده و ارزش خود را حفظ می کند.

آشنایی با خدمات، محصولات و نظرات مشتریان درباره شرکت هایما یدک

هایما یدک یکی از بهترین و باسابقه ترین فروشگاه های لوازم یدکی هایما در ایران است. هدف اصلی شرکت هایما یدک تامین قطعات باکیفیت با قیمت مناسب است. شرکت هایما یدک قطعات خودروهای هایما S5 و S7 را به صورت اورجینال به بازار عرضه می کند. هایما یدک دارای شعبه های زیادی در تهران و شهرستان ها است.

خودروهای هایما امروزه در بازار بسیار پرطرفدار هستند که قطعات اصل این خودرو را شرکت چینی هایما تولید و به مشتریان خارجی عرضه می کند. دلایل اصلی محبوب بودن خودرو هایما، ظاهر زیبا، سوخت بهینه و موتور پرقدرت این خودرو است. همچنین قیمت مناسب و امکاناتی که این خودرو در اختیار مشتریان خود قرار می دهد نیز در محبوبیت آن بی تاثیر نیست.

مشتریانی که از شرکت هایما یدک خرید کرده اند، تا کنون از خدمات آن راضی بوده اند.

شرکت هایما یدک چه محصولاتی ارائه می کند؟

شرکت هایما یدک محصولات زیر را باکیفیتی بالا به مشتریان خود عرضه می کند:

  • قطعات و لوازم یدکی خودروهای هایما: قطعات خودروهای هایما شامل موتوری، جلوبندی و بدنه می شوند.
  • قطعات مورد استفاده در داخل خودرو هایما: شرکت هایما یدک قطعات داخلی خودروهای هایما را نیز عرضه می کند؛ مانند: کفپوش، روکش صندلی، دستگیره در و … .
  • قطعات الکترونیکی خودروهای هایما: شرکت هایما یدک قطعات برقی خودروهای هایما را نیز عرضه می کند؛ قطعاتی مانند: رله، باطری، سنسور دمای آب، سنسور فشار روغن و … .
این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *