خرید اقساطی

مزیت اصلی خرید اقساطی

پایگاه خبری دنیای برند، خرید اقساطی بای قسط یکی از راه‌های اساسی برای ایجاد توانایی خرید در اقشار مختلف جامعه است. باور کنید یا نکنید، این شکل از خرید بهترین دوست شماست. وقتی صحبت از خرید کالا‌های اساسی که قیمت بالایی دارند می‌رسد، یگانه راهکاری که می‌‎تواند این سد بزرگ را از میان ما بردارد، خرید قسطی خواهد بود. تابه‌حال به این موضوع فکر کرده بودید که بتوانید کالای مدنظر خود، خصوصاً محصولات دیجیتال را بدون ضامن و بدون پیش‌پرداخت بخرید؟

مزایای خرید قسطی چیست؟

همه ما دوست داریم که آن‌قدر اعتبار مالی داشته باشیم که هزینه خرید هر کالایی را در لحظه بپردازیم. اما واقعیت زندگی چیز دیگری است. حتی اگر به‌اندازه کافی موجودی داشته باشید باز هم خرید به‌صورت اقساطی مزایای خاص خود را خواهد داشت. در این جا به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

۱- پرداخت هوشمندانه

حتی اگر موجودی حسابتان برای خرید هر چیزی مانند یک کالای دیجیتال به‌اندازه کافی باشد، اما باز هم درست نیست که تمام پول نقد خود را به صورت کامل از دست بدهید. به همین خاطر می‌‎توان گفت که خرید قسطی محصولات نوعی پرداخت هوشمندانه است که منجر به خالی شدن کامل حساب‎تان نخواهد شد و شما می‌‎توانید همواره مقداری پس‎انداز برای مواقع اضطراری و حوادث غیر مترقبه داشته باشید.

۲- امکان خرید محصولات به شکل فوری

شاید در خاطر داشته باشید که بعد از همه‌گیری ویروس کرونا و مجازی‌شدن کلاس‎‌های درس دانش‎آموزان، دانشجویان و دورکاری کارمندان، نیاز به داشتن وسایل دیجیتال تا چه اندازه زیاد شد. در چنین مواقعی افرادی که دارای تلفن همراه هوشمند یا لپ‌تاپ نبودند به مشکلات زیادی برخوردند. به این خاطر که بسیاری از افراد بودجه کافی برای خرید نداشتند. اما با خرید اقساطی می‌‎توان به‌راحتی این مشکل را حل کرد.

۳- کنترل وضعیت مالی و داشتن انگیزه

اگر بخواهید پول خود را پس‎انداز کنید تا یک وسیله خاص را بخرید، احتمال این که هرگز این اتفاق رخ ندهد، وجود دارد. این در حالی است که با پرداخت قسطی هزینه‎ی آن، در بازه‎‌های زمانی مختلف مجبور به پرداخت آن خواهید بود و همین مسئله انگیزه‎ای برای بیشتر کارکردن خواهد شد. حال اگر این خرید به شکل بدون ضامن و بدون پیش‌پرداخت باشد، قطعاً ارزشمند خواهد بود.

۴- عدم تأثیرگرفتن از تورم‎‌ها

متأسفانه در کشور ما قیمت محصولات در هر ماه و حتی هر روز متفاوت است. اگر بخواهید سرمایه خود را برای خرید محصولی پس‎انداز کنید، به‌احتمال زیاد، چند ماه بعد قادر به خرید نخواهید بود. خرید قسطی باعث می‌شود تا قرارداد به قیمت روز بسته شود و شما تا ماه‎‌های آتی همین مبلغ را پرداخت خواهید کرد.

The main advantage of installment purchase 01 - مزیت اصلی خرید اقساطی
خرید بدون پیش‌پرداخت بدون ضامن

سخن پایانی

خرید قسطی یکی از بهترین راهکار‌ها برای مدیریت منابع مالی است. مجموعه‎‌های محدودی در ایران وجود دارند که محصولات خود از جمله کالای دیجیتال را به شکل اقساطی به فروش می‌‎رسانند. بای قسط یکی از همین مجموعه‎هاست که کالا‌های خود را بدون ضامن و خرید قسطی بدون پیش پرداخت در اختیار مشتریان خود قرار می‌‎‌دهد.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *