ریش تراش فیلیپس

معرفی و بررسی انواع ریش تراش فیلیپس

پایگاه خبری دنیای برند، یکی از کارهای روزمره برای آقایان اصلاح کردن صورت می­باشد و معمولا بسیاری از آقایان عادت دارند که هر روز صبح یک اصلاح کامل و صفر داشته باشند تا همیشه ظاهری آراسته و مرتب داشته باشند. به همین خاطر انتخاب یک ریش تراش با کیفیت و مناسب مهم است و کار اصلاح را هم آسانتر می­کند. انتخاب هر یک از مدل ­های ریش تراش فیلیپس یک خرید دقیق و هوشمندانه می­باشد.

ریش تراش فیلیپس سری Aqua Touch

ریش تراش­ های فیلیپس مدل AT جزء سری ” آکوا تاچ ” Aqua Touch می­باشد و یکی از محبوب­ ترین مدل­ های ریش تراش از برند فیلیپس می­باشد. مهمترین ویژگی ریش تراش­ فیلیپس سری آکوا تاچ کاملا ضد آب بودن آنها می­باشد. یعنی می­توانید از ریش تراش هم به شکل خشک و هم به صورت مرطوب همراه با فوم و یا ژل اصلاح استفاده کرد.

نکته:

تولید محصولات روشنایی الکتریکی، لوازم خانگی، صوتی و تصویری، انواع ماشین اصلاح سر، صورت (ریش تراش) و بدن برای آقایان، انواع موکن زنانه (اپیلیدی یا اپیلاتور) برای خانم­ ها، لیزر بدن، انواع سشوار، انواع حالت ­دهنده و صاف کننده مو، دستگاه اتومو، فرکننده و… جزء لوازم شخصی برقی – آرایشی این برند می­باشد و جزء پرفروش ­ترین محصولات فیلیپس است.

معرفی انواع ریش تراش

ریش تراش از تکنولوژی برش چرخشی استفاده می­کند و جنس تیغه­ ها از استیل ضد زنگ، فولاد ضد زنگ و یا تیتانیوم می­باشد. فلزی که روی تیغه­ های ریش تراش قرار دارد به شکل انحنادار طراحی شده است تا به راحتی بر روی پوست صورت حرکت کند و کمترین تماس را با پوست داشته باشد، به همین خاطر التهاب و سرخ شدن پوست بعد از اصلاح به حداقل میزان خود می­رسد. پوشش روی تیغه­ های ریش تراش هم شناور هستند تا در هنگام حرکت روی صورت شکل انحناهای صورت را به خود بگیرند، بنابراین لازم نیست سر ریش تراش را بیش از حد روی صورت فشار دهیم.

تیغه­ های ریش تراش به شکل دو لبه و متحرک طراحی شده است. به این صورت که یک لبه مو را بلند کرده و لبه دیگر مو را قطع می­کند. این ویژگی در همه تیغه ­های ریش تراش­ های فیلیپس وجود دارد و در نتیجه باعث می­شود که همه موها حتی موهای خوابیده زیرگردن و چانه را به راحتی اصلاح کند.

همه ریش تراش­ های فیلیپس برای اصلاح خط ریش و موهای پشت گردن و یا برای مرتب کردن موهای ریش و سبیل دارای یک خط زن هستند که در پشت دستگاه ریش تراش قرار دارد و به صورت فنری بیرون می­آید و برای استفاده آماده می­شود.

ریش تراش­ های فیلیپس سری آکوا تاچ دارای باتری لیتیوم یونی قابل شارژ می­باشد که از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است. باتری ریش تراش فیلیپس در مدت زمان یک ساعت شارژ می­شود و پس از شارژ به مدت ۵۰ دقیقه قابل استفاده می­باشد. ولی اگر در هنگام اصلاح شارژ باتری ریش تراش تمام شود، می­توانید از قابلیت شارژ سریع ریش تراش استفاده کنید. در حالت شارژ سریع می­توانید با ۳ دقیقه شارژ کردن باتری ریش تراش، انرژی لازم برای یک اصلاح کامل را به دست بیاورید.

بعد از اصلاح برای شستشوی ریش تراش به راحتی می­توان سر ریش تراش را زیر شیر آب گرفت و آنرا شست و تمیز کرد. همچنین یک برس برای پاکسازی و تمیز کردن خرده موها و پوشش محافظ تیغه­ ها هم وجود دارد. و برای نگهداری بهتر از ریش تراش به خصوص در هنگام جابجایی در مسافرت یک کیف زیبا و با دوام هم وجود دارد که می­توانید ریش تراش را در آن نگه دارید.

ریش تراش فیلیپس سری Power Touch

Introducing and reviewing different types of Philips razors 01 - معرفی و بررسی انواع ریش تراش فیلیپسریش تراش­ های فیلیپس مدل PT جزء سری ” پاور تاچ ” Power Touch می­باشند. و یکی از پرطرفدارترین مدل­ های ریش تراش فیلیپس می­باشد که از تکنولوژی اصلاح برش چرخشی استفاده می­کند. مهمترین ویژگی ریش تراش فیلیپس سری پاور تاچ سرعت بالای آن در شارژ شدن می­باشد. این مدل از ریش تراش فیلیپس پس از یک ساعت شارژ شدن به مدت ۵۰ دقیقه قابل استفاده خواهد بود، که باعث می­شود افراد در کمترین زمان ممکن یک اصلاح راحت و کامل داشته باشند. همچنین تیغه­ ها از جنس استیل ضد زنگ می­باشد که باعث افزایش مقاومت تیغه ­ها در هوای مرطوب می­شود. این ریش تراش قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب را دارد پس برای تمیز کردن تیغه­ ها بعد از اصلاح به راحتی می­توان تیغه­ ها را با آب شستشو داد.

ریش تراش دارای یک خط زن می­باشد که به صورت فنری در پشت دستگاه تعبیه شده است. طراحی ارگونومیک بدنه ریش تراش هم باعث می­شود که در دست گرفتن ریش تراش و اصلاح بسیار آسان شود.

ریش تراش فیلیپس سری ۱۰۰۰

ریش تراش ­های فیلیپس سری ۱۰۰۰ دارای فناوری Aquatec Wet & Dry می­باشند پس می­توانید هر طور که مایل باشید اصلاح خود را انجام دهید. یعنی هم می­توانید یک اصلاح خشک داشته باشید و یا یک اصلاح مرطوب به همراه ژل یا کف ریش انجام دهید.

ریش تراش فیلیپس سری ۱۰۰۰ علاوه بر کیفیت عالی دارای قیمت مناسبی هم می­باشد. شرکت فیلیپس در برخی از مدل­ های ریش تراش سری ۱۰۰۰ برخی از قابلیت ­های ریش تراش مثل ضد آب بودن و شارژ سریع ریش تراش را حذف کرده تا قیمت ریش تراش ارزان بشود. در ضمن کیفیت تیغه ­ها و موتور ریش تراش هیچ تغییری نکرده و همان دوام و کیفیت سایر ریش تراش ­های فیلیپس را دارد.

ریش تراش فیلیپس سری ۱۰۰۰ دارای تیغه­ هایی با کیفیت خود تیز شونده با لبه­ های گرد می­باشد که عمر طولانی­تری نسبت به تیغه­ های معمولی دارند. در هنگام اصلاح تیغه­ ها روی هم حرکت کرده و یکدیگر را تیز می­کنند. تیغه ­ها قابلیت حرکت در سه جهت را دارند و بیشترین میزان انطباق را بر روی پوست صورت دارند. سه تیغه ریش تراش حالت شناور دارند و به صورت کاملا مجزا حرکت می­کنند، یعنی با حرکت ریش تراش روی صورت تیغه ­ها با توجه به شکل صورت تغییر موقعیت می­دهند و خود را با شکل صورت هماهنگ می­کنند تا یک اصلاح کامل و راحت داشته باشید. پوشش فلزی روی تیغه ­ها به گونه ­ای طراحی شده است که کمترین فاصله را با پوست دارند، در نتیجه یک اصلاح کاملا صفر و تمیز خواهید تیغه­ ها به راحتی و بدون ایجاد خراش روی پوست صورت به خصوص در قسمت فک و زیر گردن حرکت کرده و باعث می­شود اصلاحی راحت را انجام دهید.

ریش تراش فیلیپس سری ۳۰۰۰

ریش تراش ­های فیلیپس سری ۳۰۰۰ از فناوری Wet & Dry استفاده می­کند و کاملا ضد آب می­باشند یعنی می­توان با آن اصلاح خشک و یا مرطوب را انجام داد. جنس تیغه­ های ریش تراش از استیل ضد زنگ با خاصیت خود تیز شونده می­باشد. تیغه­ ها و سر ریش تراش متحرک است و در سه جهت قابلیت حرکت دارد و شناور بودن تیغه­ ها باعث می­شود حرکت دستگاه روی صورت به خصوص در قسمت چانه و زیر گردن راحت و روان باشد. همچنین تیغه ­ها دارای سیستم محافظت از پوست می­باشد.

ریش تراش دارای باتری لیتیوم قدرتمند می­باشد و در مدت زمان یک ساعت شارژ کامل می­شود و می­توان به مدت ۶۰ دقیقه از ریش تراش استفاده کرد. دستگاه یک خط زن تریمر دارد که به صورت فنری در پشت ریش تراش قرار دارد. طراحی بدنه دستگاه زیبا و ارگونومیک می­باشد و یک چراغ نمایشگر میزان شارژ باتری ریش تراش را نشان می­دهد. بعد از اصلاح هم به آسانی می­توان تیغه­ ها را باز کرد و آنها را تمیز کرد. در ضمن ریش تراش فیلیپس سری ۳۰۰۰ از لحاظ قیمت مناسبی دارد .

ریش تراش فیلیپس سری ۵۰۰۰

ریش تراش­ های فیلیپس سری ۵۰۰۰ دارای تیغه استیل ضد زنگ، فولاد ضد زنگ و یا تیتانیوم خود تیز شونده است که ۹۰۰۰۰ عمل برش را در دقیقه انجام می­دهد و در نتیجه موهای بیشتری را در هر ضربه کوتاه می­کند و باعث یک اصلاح کامل و سریعتر می­شود.

کاملا ضد آب می­باشد و حتی می­توانید در حمام و در زیر دوش آب یک اصلاح کامل داشته باشید و قابلیت استفاده به صورت خشک و یا مرطوب (همراه با ژل یا کف ریش) هم دارد. و برای تمیز کردن ریش تراش بعد از اصلاح هم به راحتی می­توانید تیغه ­های ریش تراش را با آب بشوئید.

دارای باتری لیتیوم قدرتمند و کم مصرف که در مدت یک ساعت به طور کامل شارژ شده و ۶۰ دقیقه قابلیت استفاده را دارد و با قابلیت شارژ سریع در مدت ۵ دقیقه قدرت لازم برای یک اصلاح کامل را ذخیره می­کند.

دارای سنسور هوشمند Skin IQ برای تشخیص تراکم مو صورت (۱۲۵ بار در ثانیه) برای حس کردن راحتی پوست، این فناوری قدرت برش مو را برای انجام یک اصلاح کامل و ملایم تنظیم می­کند. و از پوست محافظت کرده تا هیچ خراش و آسیبی روی سطح پوست ایجاد نشود.

داشتن یک خط زن مجزا (سری تریمر) برای اصلاح خط ریش، ریش و سبیل که به راحتی جایگزین تیغه اصلی ریش تراش می­شود.

داری نمایشگر LED برای نشان دادن میزان شارژ باقی مانده ریش تراش، نمایش قفل مسافرتی ریش تراش.

ریش تراش فیلیپس سری ۶۰۰۰

ریش تراش ­های فیلیپس سری ۶۰۰۰ دارای باتری قدرتمند لیتیوم یون می­باشند که تنها در مدت زمان یک ساعت شارژ کامل شده و ۶۰ دقیقه قابل استفاده می­باشد. همچنین با استفاده از ویژگی شارژ سریع ریش تراش می­توانید با ۵ دقیقه شارژ کردن دستگاه یک اصلاح کامل را انجام دهید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *