جهان شهر ملایر

حضور پر رنگ «جهان شهر ملایر» در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

پایگاه خبری دنیای برند، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته از نهم بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آغاز شده و تا ۱۲ بهمن ماه ادامه دارد و شهرستان ملایر با دو عنوان شهر جهانی مبلمان منبت و شهر جهانی انگور در این نمایشگاه شرکت کرده است.

ملایر به عنوان دومین شهر بزرگ استان همدان با دو عنوان جهانی انگور و مبلمان منبت، در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از استان همدان حضوری پررنگ دارد.

از آغار بکار این نمایشگاه تاکنون مسئولین ارشد کشوری از غرفه های ملایر بازدید داشتند که نشان از اهمیت جایگاه این خطه در امر گردشگری دارد، بازدید وزیر کشور از غرفه ملایر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از جمله این موارد بود.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

وزیر کشور در غرفه ملایر دست به “مغار” شد

احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه علیرضا قاسمی‌فرزاد،  استاندار همدان و دکتر محمودیان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارتخانه از غرفه “ملایر شهر جهانی مبلمان منبت” بازدید کردند.

جذابیت هنر صنعت منبت ملایر به اندازه‌ای مورد توجه بود که وزیر کشور در بازدید از غرفه ملایر، دست به مغار شد و چند لحظه‌ای بازی چوب و مغار و هنرنمایی روی چوب را تجربه کرد.

Colorful presence of Malayer City World in the International Tourism Exhibition 01 - حضور پر رنگ «جهان شهر ملایر» در نمایشگاه بین‌المللی گردشگریدر ادامه علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان نیز در جریان بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از غرفه شهرداری ملایر بازدید کرد، در این آئین تندیس ” عقاب” آثر فاخر هنرمندان شهر جهانی مبلمان منبت توسط استاندار همدان رونمایی شد.

حسین فارسی، سرپرست فرمانداری ملایر نیز با حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته، از غرفه‌های ملایر و شهرداری ملایر که به صورت مستقل در این نمایشگاه شرکت کرده است، بازدید داشت.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر بر حضور پررنگ ملایر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت های موجود برای توسعه«جهان شهر ملایر» بهره ببریم.

Colorful presence of Malayer City World in the International Tourism Exhibition 02 - حضور پر رنگ «جهان شهر ملایر» در نمایشگاه بین‌المللی گردشگریحسین فارسی افزود: این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنایع دستی و سوغات و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است.

وی با تقدیر از تمامی تلاش‌های انجام شده در زمینه معرفی صنعت مبل و منبت در سطح ملی و بین‌المللی، اظهارکرد: ملایر هم در غرفه استانی و هم به طور مستقل و تخصصی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است که غرفه مستقل را شهرداری ملایر برعهده دارد و در غرفه استانی نیز ملایر باید در کنار چهار استان دیگر غرب کشور به خوبی بدرخشد.

فارسی با اشاره به اینکه باید جایگاه ملایر با دو برند جهانی باید در پنج استان غرب کشور شناسانده شود، خاطرنشان کرد: برپایی این نمایشگاه ببن‌المللی فرصت مغتنمی است تا ملایر به نحو مطلوب هنر خود را در بازاریابی و ارتباط‌ گیری با سایر استان‌ها بکار گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید ظرفیت‌های گردشگری شهرستان را معرفی کنیم و خروجی مناسبی از این نمایشگاه داشته باشیم، گفت: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری از نهم تا دوازدهم بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود و ملایر به عنوان تنها «شهرستان خاورمیانه» با دو برند جهانی مبلمان منبت و انگور در این نمایشگاه حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

ملایر، موفق‌ترین تجربه‌ شهر جهانی در کشور است

تأکید بر حفظ برندهای جهانی ملایر

ملایر در سه سال گذشته موفق به کسب دو برند جهانی شد

رئیس اداره میراث فرهنگی ملایر نیز گفت: پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های  بین المللی تهران برگزار شده و مهم ترین رویداد گردشگری در کشور به شمار می رود.

Colorful presence of Malayer City World in the International Tourism Exhibition 03 - حضور پر رنگ «جهان شهر ملایر» در نمایشگاه بین‌المللی گردشگریابراهیم جلیلی در گفت و گو با ایسنا؛ افزود: در این نمایشگاه پنج استان به صورت منطقه ای و متمرکز به عنوان استان های غرب کشور شامل همدان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان شرکت می کنند در قالب یک غرفه مشترک به مساحت ۶۰۰ متر حضور دارند.

وی اظهارکرد: برای هر یک از شهرهای دارای عنوان ملی و جهانی، فضای جداگانه ای در نظر گرفته شده و ملایر با دو عنوان شهر جهانی مبلمان منبت و شهر جهانی انگور در این نمایشگاه شرکت کرده است.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

گوگل با ایموجی صوتی

انقلابی در تماس‌های تلفنی: گوگل با ایموجی صوتی، شور و نشاط را به مکالمات شما می‌آورد

خبر خوش برای کاربران اپلیکیشن فون گوگل! این غول فناوری قابلیتی جدید و جذاب به این اپلیکیشن اضافه کرده است که می‌تواند تجربه تماس‌های صوتی شما را متحول کند. با استفاده از ایمج‌های صوتی، می‌توانید در حین مکالمات، صداهای مختلف مانند دست زدن، خنده، تشویق و ... را پخش کنید و به مکالمات خود شور و نشاط بیشتری ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *