Major global brands need real support 660x330 - نامزد مجلس ملایر: برندهای جهانی ملایر نیازمند حمایت واقعی است

نامزد مجلس ملایر: برندهای جهانی ملایر نیازمند حمایت واقعی است

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی: ملایر صاحب دو برند جهانی «مبلمان و منبت و انگور» است و تمام قد از این برندها و ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی به ویژه مشتقات انگور و کشمش حمایت خواهم کرد.

«حسین احمدی» روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: تمامی فعالیت های یک نماینده باید شفاف باشد و در اختیار اصحاب رسانه و مردم قرار بگیرد.

وی توجه ویژه به حوزه کشاورزی و دامپروری ملایر را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و افزود: با توجه به اینکه استان همدان و ملایر منطقه ممنوعه است و بحران آب در استان داریم، باید از طریق آبخیزداری و آبخوان‌داری منابع آبی را مدیریت و اعتیارات را جذب کنیم که در این زمینه برنامه من این است کمیته‌های تخصصی را در حوزه‌های مختلف تشکیل دهم و از طریق این کمیته‌های تخصصی مسائل و مشکلات را پیگیری و راهکارهای اجرایی ارایه دهیم.

احمدی یادآور شد: برای جذب سرمایه‌گذار جهت احداث کارخانجات فرآوری تولیدات کشاورزی و دامی، تامین نهاده‌های دامی، پیگیری خرید تضمینی و بیمه محصولات کشاورزی برنامه دارم و حمایت از فعالان تولید و عرضه مبلمان منبت، توجه به شهرک‌های صنعتی و حمایت از بخش خصوصی و تامین مواد اولیه ارزان قیمت، برنامه دیگر من است.

وی حمایت از صنعت مبلمان منبت برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، پیگیری برای کشف و شناسایی بازارهای داخلی و خارجی، رایزنی با سفیران کشورهای اروپایی و خاورمیانه، عقد قرارداد با سفرای کشورهای همسابه برای صادرات محصولات تولیدی ملایر، جلوگیری از خام فروشی، احیای واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل با اعطای تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت طولانی مدت و استفاده از ظرفیت وقف در راستای منافع مردم را از دیگر برنامه‌های خود در صورت راهیابی به مجلس عنوان کرد.

ثروتی بالاتر از جوانان نداریم

وی با بیان اینکه ثروتی بالاتر از جوانان نداریم و در حوزه جوانان برنامه جدی دارم، اظهار کرد: اشتغال جوانان و ورزش و امور ورزشی یکی از دغدغه‌های من است و مشوق‌های قانون جوانی جمعیت باید در ابتدای شروع زندگی جوانان به آنها داده شود تا انگیزه و اعتماد عمومی در بین جوانان ایجاد شود.

این کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچنین از دیگر برنامه‌ها به توسعه زیرساخت‌ها در حوزه راه‌ها، محورهای مواصلاتی، راه‌های روستایی، حمل و نقل و راه‌آهن ملایر اشاره کرد و گفت: برای اخذ تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌ها، درمانگاه و خانه‌های بهداشت، جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص، ارتقای عملی دانشکده پیراپزشکی به دانشگاه علوم پزشکی و جذب هیات علمی برای دانشکده پرستاری و گسترش رشته‌های پرکاربرد و تعامل با تمامی نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها در راستای اعتلای انقلاب و ولایت برنامه دارم.

شرکت مردم در انتخابات؛ پشتوانه نظام است

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند اشاره کرد و گفت: این انتخابات با تمام انتخابات ادوار گذشته متفاوت بود، از آن جهت که مردم علی‌رغم تلاش دشمنان پای کار آمدند و نمایندگاه خود را بدون دغدغه انتخاب کردند.

احمدی تاکید کرد: در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از مردم دعوت می‌کنیم در این عرصه از انتخابات شرکت کرده و نماینده واقعی خود را انتخاب کنند، نماینده‌ای که می‌دانند هدفش رفع دغدغه‌ها و مشکلات آنها است و درباره سوابق اجرایی، کاری و عملکرد آنها تحقیق و بر اساس توانمندی، نماینده خود را انتخاب کنند.

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت راهیابی به مجلس، به خاطر توجه ویژه به مردم و اقشار محروم، دفتر ارتباط مردمی خودم را در حاشیه شهر و ازندریان به واسطه ظرفیت‌های این شهر ایجاد می‌کنم و با توجه به تخصص و تخصیلاتم، یا به کمیسیون حقوقی و قضایی و یا کمیسیون اصل ۹۰ خواهم رفت.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام «احد آزادیخواه» در دور نخست انتخابات یازدهم اسفندماه با کسب ۲۲ هزار و ۸۹۷ رای ماخوذه از مجموع ۸۸ هزار و ۲۵۵ رای ماخوذه صحیح، به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه ملایر شناخته شد.

در این حوزه انتخابیه «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» هر کدام به ترتیب با ۱۶ هزار و ۶۱۲ و ۱۶ هزار و ۶۸۷ به مرحله دوم راه یافتند.

همچنین ببینید

Artificial intelligence the key to increasing business income 310x165 - هوش مصنوعی، کلید افزایش درآمد کسب‌وکارها: تأکید مدیرعامل ایرانسل در کنفرانس برق

هوش مصنوعی، کلید افزایش درآمد کسب‌وکارها: تأکید مدیرعامل ایرانسل در کنفرانس برق

دکتر بیژن عباسی آرندی، مدیرعامل ایرانسل، در اختتامیه سی و دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق، با اشاره به ضرورت استفاده از هوش مصنوعی در کسب‌وکارها برای افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها، به تشریح کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه تلکام و سایر صنایع پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *