برندهای جهانی

تأکید بر حفظ برندهای جهانی ملایر

پایگاه خبری دنیای برند، سرپرست فرمانداری ملایر کسب ۲ برند جهانی “مبل، منبت و انگور” را موفقیتی بزرگ برای این شهرستان برشمرد و گفت: کسب این ۲ عنوان به سختی به‌دست آمده و برای حفظ، توسعه و معرفی آن باید به صورت جهادی و انقلابی کار و تلاش کنیم.

“حسین فارسی” روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک توسعه و پیشرفت شهرستان ملایر از گذرگاه ۲ برند جهانی انگور و مبل و منبت در کنار دیگر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها است که باید رشد پیدا کند.

وی فرهنگ‌سازی، ارائه تولیدات باکیفیت و به موقع محصولات به خریداران مبل و منبت و ایجاد رقابت سالم را از الزامات این هنرصنعت برشمرد و افزود: به‌تازگی ۲۰ هکتار زمین برای توسعه شهرک مبلمان منبت حاجی‌آباد ملایر اختصاص یافته که تسهیلات مورد نیاز آن هم در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه به دنبال توسعه این هنرصنعت و حرکت به سمت تولیدات جدید و به‌روز هستیم، گفت: در حوزه انگور نیز بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در حوزه فرآوری انگور و مشتقات آن فراهم شده و سرمایه‌گذارانی از کشور ترکیه برای سرمایه‌گذاری در بام ملایر، مبل و منبت و واردات چوب و فرآوری کشاورزی به ویژه انگور اعلام آمادگی کرده‌اند.

فارسی تاکید کرد: به دنبال جذب اعتبارات این شهرستان و شتاب بخشیدن به روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی هستیم و تخصیص دستگاه‌های اجرایی نباید پایین‌تر از میانگین استانی باشد.

وی خواستار همراهی و کمک رسانه‌ها در پیشبرد و توسعه شهرستان شد و تاکید کرد: رسانه‌ها بازوان توانمندی برای مدیران اجرایی هستند و در هر حوزه‌ای نیازمند مشاوره و راهنمایی آنها هستیم.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر خطاب به خبرنگاران گفت که تعامل خود را با مدیران دستگاه‌های اجرایی تقویت کنید و به دنبال انتقاد سازنده و کار حرفه‌ای باشید و از پرداختن به هرگونه حواشی و تخریب دوری کنید.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x