Img20240505124455332 650x330 - جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز رونق اقتصادی است

جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز رونق اقتصادی است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام، گفت: تولید زیربنای توسعه است و به هر میزان که تولید تقویت شود به‌تناسب آن زمینه لازم برای شکوفایی اقتصاد فراهم‌تر می‌شود.

سیدمحمد موسوی نسب در نشست فعالان اقتصادی این استان با مشاور و دستیار صنعتی وزیر کشور، با بیان اینکه رفع مشکلات تولید باید جزو اولویت‌های کاری متولیان اصلی اقتصاد باشد تأکید کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌های مناسبی از حیث تولید و صنعت، گردشگری، تجارت و بازرگانی، نفت و گاز و سایر بخش‌های اقتصادی است که باید از این فرصت‌ها به نحو مطلوبی استفاده بهینه شود.

رئیس اتاق ایلام گفت: اتاق بازرگانی وظیفه خود می‌داند که مشکلات فعالان حوزه اقتصادی استان را به مسئولان و مجریان مربوطه منعکس کرده و برای مرتفع کردن آنها از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند.

موسوی نسب اظهار کرد: انتظار می‌رود که فعالان اقتصادی محور کاری قرار گیرند و متولیان اقتصاد نیز حامی و پشتیبان واقعی آنها باشند.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: حل مشکلات تولیدگران جزو اولویت‌های کاری مقامات دولت و به‌تناسب آن دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها است.

شهریار عباسی بیان کرد: تلاش شده در این نشست مسائل و مشکلات کارآفرینان، تولیدگران، فعالان اقتصادی و تجار مطرح و متناسب با رفع مشکلات تصمیم‌گیری شود.

مشاور و دستیار صنعتی وزیر کشور نیز در این نشست گفت: ضرورت دارد از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای دستیابی به توسعه پایدار استفاده شود.

سیدمجید هدایت بیان کرد: در این نشست مشکلات فعالان اقتصادی استان ایلام مطرح شد و ما امروز نیازمند تحول با استفاده از ظرفیت‌های مشاوران خبره هستیم.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های اقتصادی باید دارای پیوست مطالعاتی باشد تا میزان پیشرفت و دستیابی به توسعه این طرح‌ها در استان مشخص شود.

هدایتی تأکید کرد: همه مشکلات تولید و سایر بخش‌های اقتصادی استان در نشست با مقامات ارشد وزارت کشور برای تصمیم‌گیری متناسب با رفع آنها مطرح می‌شود.

در این نشست تعدادی از تولیدگران و فعالان عرصه اقتصادی بخش خصوصی استان مباحثی در خصوص مشکلات حوزه کاری خود مطرح کردند.

منبع: اتاق ایران آنلاین

همچنین ببینید

Img20240505124225282 310x165 - برای حل مشکلات صنعت ساختمان، از ظرفیت تشکل‌ها استفاده شود

برای حل مشکلات صنعت ساختمان، از ظرفیت تشکل‌ها استفاده شود

در دیدار اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران صنعت ساختمان تهران با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *