شرکت خودروبر

ویژگی های یک شرکت خودروبر

پایگاه خبری دنیای برند، خودروبر یکی از تجهیزات ضروری این عصر به شمار می رود. با پیشرفت تکنولوژی شاهد گسترش صنایع مختلف هستیم. صنعت خودروسازی هم از این قضیه مستثنی نیست. توسعه ی این صنعت در کنار نیاز مردم به استفاده از اتومبیل باعث شده است تا هر روز بر تعداد خودروها افزوده شود. در این وضعیت، نیاز به صنعت حمل و نقل خودرو هم بیشتر احساس می شود. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در خیابان یا جاده تصادف کرده باشید یا خودروی شما خراب شده باشد. یا اینکه در طول مسافرت، خودروی شما به دلایل نقص فنی متوقف شده باشد. در این زمان چه کرده اید؟ اگر با چنین مشکلاتی مواجه شدید اصلا نگران نباشید. خیلی راحت می توانید با یک تماس تلفنی از خدمات خودروبر استفاده نمایید. خودروبر ، ایمن ترین راه برای حمل و جابه جایی خودروهای سالم و خراب است. برخی افراد تصور می کنند که تنها زمانی باید از خودروبر استفاده کنند که ماشین آنها خراب شده باشد یا تصادف کرده باشد. در حالی که اصلا این طور نیست. در ادامه مقاله بیشتر در مورد کاربردهای خودروبر صحبت می کنیم.

در چه مواردی می توانید از خودرو بر استفاده کنید؟

خودروبر کاربردهای زیادی دارد. اما بیشتر مردم تصور می کنند که فقط برای حمل خودروهای تصادفی و خراب و از کار افتاده به کار می رود. در حالی که برای حمل و جابه جایی خودروهای لوکس و لاکچری، ماشین های مسابقه ای و اتومبیل های قدیمی و کلاسیک هم به کار می رود. علاوه بر این اتومبیل هایی را که هنوز پلاک نخورده اند را با استفاده از خودروبر جابه جا می کنند.

 استفاده از خودروبر چه سودی دارد؟

شاید بپرسید که اصلا چرا باید برای جابه جایی اتومبیل از خودروبر استفاده کنیم؟ دلیل این امر کاملا روشن است. شرکت های خودروبر، خدمات خود را با استفاده از افراد آموزش دیده و کاربلد ارائه می دهند. علاوه بر این تجهیزات لازم برای این کار را در اختیار دارند. این تجهیزات مانع از حرکت خودرو و آسیب دیدگی آن در حین جا به جایی می شوند. در واقع، شرکت های خودروبر می توانند خودروی شما را در شرایطی ایمن به مقصد برسانند. در این صورت، احتمال خسارت به صفر می رسد.

ویژگی های یک شرکت خودروبر مناسب

Characteristics of a trucking company 01 - ویژگی های یک شرکت خودروبرحتما می دانید که عملیات حمل و جابه جایی خودرو کار چندان ساده ای نیست و برای اینکه ماشین در هنگام انتقال دچار آسیب نشود، نیاز به مهارت و تجهیزات خاصی است. بر این اساس، یک شرکت خودروبر معتبر برای حمل خودرو از افراد ماهر و با تجربه و تجهیزات پیشرفته استفاده می کند. این شرکت، تمام تجهیزات لازم برای بررسی و درست کردن خرابی خودرو را در اختیار دارد. همواره برای خدمت رسانی به مشتریان عزیز آماده و در دسترس می باشند. در صورت نیاز، در زمان کوتاهی برای خدمت رسانی حاضر می شود. این شرکت ها، برای آرامش خیال مشتریان، خودروها را بیمه می کنند.

کارکنان شرکت های خودروبر افرادی خوش اخلاق هستند و در نهایت احترام با مشتریان عزیز برخورد می کنند. یکی از این شرکت ها، خودروبر تهران است که تمام امکانات خود را به کار می گیرد تا خودروی شما را سالم به مقصد برساند. خودروبر تهران برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان عزیز از امکانات متنوعی مانند یدک کش، کامیون حمل ماشین و … استفاده می کند. خدمات حمل و جابه جایی خودرو به صورت درون شهری و برون شهری ارائه می شوند. معمولا در شهرهای مختلف به ویژه مراکز استان ها برای حمل خودرو از خودروبر کفی یا نیسان چرخگیر استفاده می کنند. در حالی که برای انتقال خودرو از یک شهر به شهری دیگر علاوه بر خودروبر کفی و نیسان چرخگیر از تریلی مخصوص حمل وسیله نقلیه هم استفاده می شود.

 انواع خودروبر

خودروبرها انواع مختلفی دارند که از لحاظ ابعاد، امکانات، نوع و تعداد خودروهایی که می توانند حمل کنند با هم متفاوت هستند. صاحبان خودرو باید برای حمل و انتقال ماشین خود، مناسب ترین نوع خودروبر را انتخاب کنند.

– خودروبر تکی یا کامیونت : این نوع خودروبر فقط برای حمل یک خودرو به کار می رود. با استفاده از خودروبر تکی می توان خودرو را داخل شهر و در مسافت های کوتاه جابه جا کرد.

– تریلر خودروبر : اگر نیاز به جابه جایی خودرو در مسافت طولانی بین شهری باشد، تریلر خودروبر گزینه ی مناسبی است. دو نوع از این خودروبرها مورد استفاده قرار می گیرند که قابلیت حمل ۶ و ۸ خودرو را به صورت همزمان دارند.

Characteristics of a trucking company 02 - ویژگی های یک شرکت خودروبرنحوه ی حمل ماشین با استفاده از خودروبر

برای حمل خودرو ابتدا کفی متحرک را پایین می آورند، به طوری که در زیر تایرها قرار بگیرد و خودرو بتواند روی آن حرکت کند. بعد از اینکه خودرو در محل مناسب قرار گرفت، تایرها را روی دندانه های کفی ثابت و قفل می کنند. این کار باعث می شود تا خودرو در هنگام جابه جایی حرکت زیادی نداشته باشد. در نتیجه، خودرو آسیبی نمی بیند و سالم به مقصد می رسد.

 هزینه حمل اتومبیل با خودروبر چقدر می شود؟

قیمت خودروبر ثابت نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر برای حمل ماشین خود نیاز به خودرو بر دارید، در ابتدا اطلاعات کافی درباره نوع خودرو و خرابی آن به خودروبر ارائه دهید تا با انتخاب نوع مناسب خودروبر، در هزینه های حمل خودرو صرفه جویی شود. هزینه حمل اتومبیل با خودروبر به مسافتی که باید توسط یدک کش طی شود، نوع خودرویی که حمل می شود و نوع یدکش بستگی دارد. هزینه های حمل خودروهای سنگین بیشتر از خودروهای سبک می باشد. ضمن اینکه افرادی که برای حمل خودروی صفر خود درخواست بیمه یا گارانتی می کنند باید هزینه ی جداگانه ای بابت آن پرداخت نمایند.

سخن پایانی

خودروبر یک راهکار مناسب برای انتقال ایمن وسایل نقلیه است. این تجهیزات در انواع مختلفی وجود دارند. شما می توانید با توجه به نوع ماشین و نیاز خود مناسب ترین نوع خودروبر را انتخاب کنید. در این صورت می توانید مطمئن باشید که خودروی شما بدون وارد شدن خسارت به مقصد می رسد.

منبع: https://khodrobaromid.com

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *