اجاره خودرو

اجاره ماشین با راننده و تردد شهری و بین شهری

پایگاه خبری دنیای برند، امروزه بیشتر شرکت های اجاره خودرو با راننده  خدمات خود را تنها محدود به یک شهر نمی کنند و خودروهای خود را برای تردد بین شهری هم اجاره می دهند. این آپشن که چند سالی است در ایران رونق پیدا کرده است در گذشته با محدودیت های زیادی همراه بود و شرکت ها فقط خودروها را برای محدوده داخل شهری اجاره می دهند. اما چند سالی است این محدودیت برداشته شده است و افراد امکان اجاره ماشین با راننده  و سفرهای بین استانی با آن را دارند.

دلایل زیادی به رونق گرفتن این بازار و استفاده بیشتر افراد از خدمات شرکت های اجاره دهنده منجر شد. پس اگر شما هم مثل صدها نفر دیگر یک سفر پیش رو دارید و یا یک قرار کاری مهم دارید فراموش نکنید که لازم است از یک خودروی ایمن و با کیفیت برای این سفرها استفاده کنید پس اگر خودروی شخصی ندارید و یا خودروی شما تحمل رانندگی در مسافت های طولانی را ندارد پس به فکر اجاره ماشین عروس  باشید تا یک سفر ایمن و بدون نگرانی را تجربه کنید.

اجاره ماشین بدون محدودیت تردد

وقتی شما خودرویی را اجاره می کنید خیلی مهم است که شرایط سخت و پیچیده ای برای اجاره ماشین اعمال نشود. مثلا شما فقط حق این را داشته باشید که روزانه فقط ۱۰ کیلومتر با خودرو رانندگی کنید و یا حق خروج خودرو از محدوده شهری را نداشته باشید. ممکن است وجود این محدودیت ها و اعمال آن ها در یک شرکت باعث نارضایتی مشتری شود. درست است که قیمت اجاره خودرو برای محدوده بیرون شهری با محدوده داخل شهر متفاوت است اما این یک قانون کلی است و هیچ گونه مشکلی برای اجاره گیرنده پیش نخواهد آورد.

معمولا حین قرارداد ذکر می شود که خودرو برای محدوده خارج از شهر اجاره گرفته می شود و یا برای داخل شهری است چون قیمت ها برای خارج از شهر بر اساس مسافت طی شده بر اساس کیلومتر  محاسبه می شود.

در شرکت آراد سیر شما می توانید تمام خودروهای موجود در ناوگان این شرکت را به منظور تردد داخلی یا خارج شهری اجاره کنید. این عدم محدودیت باعث می شود که متقاضی به راحتی بتواند در این مجموعه خودروی مورد نیاز خود  را انتخاب کند و در قبال پرداخت هزینه ی ناچیزی مدت مشخصی از خودروی شخصی و با کیفیت ایرانی یا خارجی استفاده می کند.

دلایل اجاره خودروهای لوکس در ایران

Car rental with driver and urban and interurban traffic 01 1 - اجاره ماشین با راننده و تردد شهری و بین شهریاجاره ماشین لوکس خارجی در ایران یک امر رایج است و بیشتر افراد برای رفتن سر قراردادهای مهم تجاری یا برگزاری مراسم عروسی و یا جابجایی میهمانان خارجی از اجاره ماشین لوکس و تشریفاتی استفاده می کنند. با توجه به اینکه بیشتر خودروسازان مطرح دنیا اجازه ورود خودرو به ایران را نمی دهند و این تحریم ها باعث شده تا در کل قیمت خودرو های داخلی هم به صورت نجومی بالا برود و قدرت خرید را از افراد بگیرد. اگر شما سالهاست که آرزوی داشتن یک خودروی خارجی را دارید اما بالا رفتن قیمت ها باعث شده تا قدرت خرید از افراد گرفته شود و این افراد مجبور شوند تا خودروی مورد علاقه ی خود را اجاره کنند.

اجاره خودرو با راننده و بدون راننده یکی از خدمات ویژه در شرکت های اجاره دهنده همچون آراد سیر می باشد شما اگر حوصله ی ساعت ها رانندگی را ندارید بهتر است سراغ اجاره خودرو با راننده بروید. اما اگر میخواهید اختیار خودرو را دستان خود بگیرید بهتر است اجاره خودرو بدون راننده را انتخاب کنید.

اما در این بین مهمترین دلایلی که باعث شده افراد اجاره را به خرید ترجیح دهند موارد زیر هستند:

زمانی که شما یک خودرو را خریداری میکنید هر روز شاهد افت قیمت خودرو خواهید بود چون مدل های جدید جایگزین این مدل می شوند و افراد به سمت مدل های جدید هجوم می آورند. این مسئله باعث می شود که مدل  قبلی تا حدودی افت داشته باشد.

نابسامانی در بازار ارز بر روی قیمت اجاره خودروهای خارجی تاثیر می گذارد از آنجا که قطعات خودروهای لوکس نایاب است و اغلب وارداتی هستند قیمت  بالاتری دارند. پس مسلما افراد قدرت خرید این خودروها را ندارند و هر زمان که احتیاج داشتند آن را اجاره می کنند.

زمانی که شما یک خودروی معمولی را دارید ممکن است با هر ضربه یا خراش دیدگی دچار خسارت های مالی زیادی شوید. اما در اجاره خودرو با راننده شما هیچ نگرانی بابت سرعت و دقت نخواهید داشت و رانندگانی که بدین منظور فعالیت می کنند تماما دوره دیده و خبره هستند.

شما می توانید با هر بار اجاره یک خودرو را سوار کنید تا تنوع بیشتری داشه باشد. پس نیازی نیست بعد از سال ها جان بکنید و در نهایت هم مبلغ خرید خودرو برای شما جور نشود.

می توانید مجلس عروسی خود را با یک خودروی لوکس پیش ببرید و یا اینکه با یک ماشین مدل بالا از میهمانان خارجی خود استقبال کنید و یا برای مصاحبه کاری خود با یک خودروی تشریفاتی مراجعه کنید.

هزینه ی اجاره ماشین چقدر است؟

Car rental with driver and urban and interurban traffic 02 1 - اجاره ماشین با راننده و تردد شهری و بین شهریتعرفه اجاره ماشین یکی از موضوعات مهم در صنعت اجاره خودرو می باشد و در واقع اولین چیزی که مشتری را جذب شرکت آراد سیر می کند قیمت های مناسب و تنوع خودروهای با کیفیت ایرانی و خارجی است. ارزش خودرو عامل مهمی در قیمت گذاری است و قطعا خودروهای خارجی نظری بنز، پورشه، تویوتا و … نسبت به خودروهای ایرانی نظیر پژو و ۲۰۶ هزینه بالاتری دارند. هزینه ها بر حسب معیارهای مختلفی تعیین می شود. به طور مثال زمانی که شما خودرو را به صورت بدون راننده اجاره میکنید دیگر تمام هزینه های جانبی خودرو نظیر هزینه سوخت بر عهده ی شما خواهد بود. اما زمانی که با راننده خودرو را اجاره می کنید هزینه ای برای راننده به صورت جداگانه پرداخت می کنید و راننده مسئول امنیت خودرو خواهد بود و شما هیچ نگرانی بایت استهلاک و سوخت و خرابی خودرو نخواهید داشت.

یکی دیگر از موارد مهم در تعیین تعرفه ها مدل های ماشین نوع تردد بین شهری و برون شهری می باشد. زمانی که خودرو را برای خارج شهر اجاره می کنید هزینه ها بر اساس مسافت طی شده محاسبه می شود اما در تردد داخل شهری بر اساس ساعت و یا روز می باشد.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *