azin tarhe saze with high production capacity of all kinds of metal pallet boxes 660x330 - آذین طرح سازه با ظرفیت بالای تولید انواع باکس پالت فلزی

آذین طرح سازه با ظرفیت بالای تولید انواع باکس پالت فلزی

پایگاه خبری دنیای برند، پالت‌ ها ابزارهای کاربردی هستند که برای جا به‌ جایی و حمل کالاها در کارخانه‌ ها و انبار ها توسط لیفتراک مورد استفاده قرار می‌گیرند. به کمک پالت‌ها حمل و جابه‌جایی کالاها راحت‌ تر و سریع‌ تر انجام می‌ شود

پالت‌ ها ابزارهای کاربردی هستند که برای جا به‌ جایی و حمل کالاها در کارخانه‌ ها و انبار ها توسط لیفتراک مورد استفاده قرار می‌گیرند. به کمک پالت‌ها حمل و جابه‌جایی کالاها راحت‌ تر و سریع‌ تر انجام می‌ شود و به همین دلیل این ابزار کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارد. به دلیل کاربرد گستردهٔ این ابزار، آن را در ابعاد، اندازه‌ها و نوع‌های مختلفی تولید می‌کنند. کالاهایی که در بسته‌بندی‌های بزرگ و سنگین بسته‌بندی می‌شوند توسط دستگاهی به نام لیفتراک جابه‌جا می‌شوند، به همین دلیل استفاده از پالت‌ها در مکان‌هایی که نیاز به جابه‌جایی کالاهای سنگین توسط لیفتراک هست امری لازم و ضروری است.

علاوه بر حمل‌ونقل، از پالت‌ها در انبارها برای نگه‌داری بهتر کالاها نیز استفاده می‌شود. باکس پالت فلزی یکی از انواع پالت‌ هاست که کاربردهای بسیار خوبی دارد. این وسیله از فلز ساخته شده‌است و به همین دلیل بسیار مقاوم و بادوام‌ تر از انواع پالت چوبی است. در ادامهٔ این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع باکس پالت فلزی آشنا کنیم، پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

باکس پالت فلزی چیست؟

همان‌طور که به آن اشاره کردیم، پالت‌ ها ابزارهایی برای نگه‌داری و جابه‌جایی کالاها در انبارها، کارخانه‌ ها، سردخانه‌ ها و… هستند. باکس پالت فلزی یکی از انواع پالت‌ های کاربردی و مهم است که همان‌ طور که از نام آن پیداست، این پالت به شکل یک جعبهٔ فلزی است. از این ابزارها برای حمل و نگه‌داری کالاهای مختلف در انبارها و مکان‌هایی استفاده می‌شود که نیاز به جابه‌جایی توسط لیفتراک هست. پالت‌های فلزی نسبت به پالت‌هایی که از چوب یا پلاستیک ساخته می‌شوند، دوام و ماندگاری بیشتری دارند. استفاده از این وسیله مزایای بسیار خوبی در نگه‌داری و جابه‌جایی کالاها دارد، به همین دلیل امروز بیشتر از باکس پالت فلزی به‌جای سایر پالت‌ها استفاده می‌شود.

از باکس پالت فلزی برای حمل و نگه‌داری از چه کالاهایی استفاده می‌شود؟

باکس پال فلزی دارای انواع مختلفی هستند و از هرکدام از آن‌ها برای نگه‌داری و جابه‌جایی کالاهای خاصی استفاده می‌شود. به کمک این وسیله، کار حمل‌ونقل بسیار راحت‌تر و سریع‌تر شده‌است. باکس پالت‌ها دارای دیوارهای نرده‌ای یا توری از جنس فلز هستند. از این وسیله می‌توان برای جابه‌جایی و نگه‌داری اجسامی که شکل هندسی خاصی ندارند، کالاهای سنگین، کالاهای کوچک، کالاهای شکستنی، کالاهای حساس و… استفاده کرد. با توجه به نوع کالاها، معمولاً در انبارها و کارخانه‌ها از پالت‌هایی با اندازه، شکل و جنس متفاوت استفاده می‌شود. باکس پالت‌های فلزی برای محافظت از کالاها در حین نگه‌داری از آن‌ها بسیار کاربردی هستند.

ویژگی‌های باکس‌ پالت فلزی

پالت‌هایی که از جنس فلز ساخته می‌شوند، نسبت به سایر انواع پالت‌ها از مزیت‌ها و ویژگی‌های بهتری برخوردار هستند، به همین دلیل امروزه در بیشتر صنایع از این نوع پالت‌ها استفاده می‌شود. از ویژگی‌های خوب باکس‌ پالت فلزی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • در ابعاد و اشکال مختلفی ساخته می‌شوند

 باکس‌ پالت فلزی در ابعاد و اندازه‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود. این وسیله در اشکال مکعب‌مربع یا مکعب‌مستطیل است. دیواره‌های باکس پالت‌ ها معمولاً به شکل توری، نرده‌ای، کامل و بدون فرج، کرکره‌های مشبک است. این دیواره‌ها می‌توانند به شکل تاشو یا ثابت باشند نوع تاشوی آن در زمانی که به آن نیازی نیست، فضای کمتری را اشغال می‌کند. باکس پالت‌های فلزی در مقایسه با سایر انواع پالت‌ها، در طرح‌ها و شکل‌های متنوع‌تری تولید می‌شوند و این یکی از ویژگی‌های خوب این نوع پالت است.

azin tarhe saze with high production capacity of all kinds of metal pallet boxes 01 - آذین طرح سازه با ظرفیت بالای تولید انواع باکس پالت فلزی

  • مقاوم در برابر ضربه و فشار

برای ساخت باکس‌ پالت فلزی از فلزهای بسیار مقاومی مانند گالوانیزه، آهن و فولاد ضد زنگ استفاده می‌شود. به همین دلیل مقاومت این پالت‌ها رد برابر ضربه و فشار بسیار زیاد است. برای حمل‌ و نقل و نگه‌ داری از کالاهایی که به ضربه و فشار حساس هستند، می‌توان از این ابزار استفاده کرد. حمل کالاها در این پالت‌ها از شکستن و آسیب‌دیدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. به همین دلیل در انبارها و کارخانه‌ها برای نگه‌داری و حمل‌ و نقل کالاهای حساس معمولاً از این نوع پالت استفاده می‌ شود.

  • مقاوم در برابر رطوبت و ساییدگی

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب باکس‌ پالت فلزی، مقاومت بالایی آن در برابر رطوبت و ساییدگی است. به همین دلیل استفاده از این پالت‌ها برای نگه‌داری محصولات و کالاهایی که به رطوبت حساس هستند بسیار کاربردی است. برای نگه‌داری کالاهایی که دارای بسته‌بندی کاغذی هستند، الوارهای چوبی، فراورده‌های چوبی، پارچه، مواد غذایی مانند حبوبات و… می‌توان از این نوع پالت استفاده کرد.

  • دوام و ماندگاری بیشتر

از آنجایی که این پالت‌های از جنس فلزهای مقاوم ساخته می‌شوند، دوام و ماندگاری آن‌ها نیز بسیار بیشتر از انواع پالت‌های چوبی و پلاستیکی است. به همین دلیل خرید پالت فلزی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود و برای مصارف طولانی‌مدت گزینهٔ مناسبی است.

قیمت پالت فلزی

افرادی که قصد خرید پالت فلزی را دارند، اولین سؤالی که می‌ پرسند این است که قیمت آن‌ها چقدر است؟ در جواب این سؤال باید بگوییم که قیمت پالت فلزی به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل قیمت ثابتی ندارند. ازجمله عوامل تأثیرگذار بر قیمت این وسیله می‌توانیم به مواردی مانند جنس، ابعاد، شکل و… اشاره کنیم. قیمت این پالت‌ها نسبت به سایر انواع پالت‌های چوبی و پلاستیکی بیشتر است. اما به دلیل کارایی و ماندگاری خوبی که دارند، برای مدت‌های طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، به همین دلیل خرید پالت فلزی برای افرادی که نیاز مداوم به استفاده از این وسیله دارند مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

azin tarhe saze with high production capacity of all kinds of metal pallet boxes 02 - آذین طرح سازه با ظرفیت بالای تولید انواع باکس پالت فلزیخلاصه

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که پالت‌ ها ابزارهای کاربردی و مهم هستند که از آن‌ها برای حمل‌ونقل و نگه‌داری از کالاها و محصولات در کارخانه‌ها، انبارها، سردخانه و… استفاده می‌شود. باکس‌ پالت فلزی یکی از انواع پالت‌ های کاربردی است که در اندازه‌ها و جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود. این وسیله ویژگی‌های بسیار خوبی دارد و به همین دلیل استفاده از آن در صنایع مختلف بسیار مقرون‌ به‌ صرفه و مفید است.

ماندگاری و طول عمر پالت‌های فلزی نسبت به انواع پالت‌ های چوبی و پلاستیکی بیشتر است. دیوارهٔ این پالت‌ها به شکل‌های مختلفی ساخته می‌شوند. بسته به نوع دیواره‌ٔ این پالت‌ها، می‌توان از آن‌ها برای حمل و نگه‌داری کالاهای متنوعی استفاده کرد. معمولاً دیوارهٔ باکس پالت فلزی به شکل توری، نرده‌ای و کرکرهٔ بدون مشبک است. جابه‌جایی و حمل‌ونقل این پالت‌ها توسط دستگاهی به نام لیفتراک انجام می‌شود.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *