A unique experience in Mashhad by staying at Emad Hotel - تجربه‌ای منحصر به‌ فرد در مشهد با اقامت در هتل عماد

تجربه‌ای منحصر به‌ فرد در مشهد با اقامت در هتل عماد

پایگاه خبری دنیای برند، امکانات رفاهی بسیار عالی، فاصله بسیار کم با حرم امام رضا (ع) و معماری مدرن؛ سه کلیدواژه‌ای است که می‌توان برای معرفی هتل عماد مشهد به کار برد. این هتل بین‌المللی و چهار ستاره در این شهر زیارتی از موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

این هتل در میدان طبرسی، کوچه نوغان، نبش نوغان ۵ قرار دارد و این موقعیت یعنی شما با اقامت در هتل عماد، کمتر از ۳۵۰ متر با بارگاه رضوی فاصله دارید؛ یک ویژگی عالی که موجب محبوبیت بسیار زیاد آن در میان گردشگران شده است، بنابراین شما می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه و در کمترین زمان ممکن در هر ساعت از شبانه‌روز به زیارت حرم امام رضا بروید.

اما شاخصه‌های ممتاز هتل عماد مشهد

به همین جا ختم نمی‌شود چراکه این هتل از نظر معماری و طراحی داخلی اتاق‌ها و سوئیت‌ها عالی است؛ عالی از این حیث که این واحدها بسیار مدرن و مجهز به امکانات رفاهی پیشرفته هستند.

شما با اسکان در هتل بین‌المللی عماد از امکانات رفاهی و خدمات بسیار بی‌نظیر و منحصربه‌فرد نیز بهره‌مند می‌شوید چراکه نگاه دست‌اندرکاران این هتل این است که به سلیقه‌ها و نیازهای مهمانان مختلف بتوانند پاسخی در خور بدهند تا رضایت آنان را جلب کنند و همگی با خاطره‌ای خوش این هتل و مشهد را ترک کنند.

A unique experience in Mashhad by staying at Emad Hotel 01 1 - تجربه‌ای منحصر به‌ فرد در مشهد با اقامت در هتل عمادسفربازی اگر بخواهد نگاهی اجمالی به امکانات هتل عماد مشهد داشته باشد باید به این نکته اشاره کند که این هتل دارای رستوران، کافی‌شاپ، سونا، استخر، جکوزی، سالن بدن‌سازی، لابی، لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات باربری و امکانات و خدمات متنوع دیگری است که مهمانان را در این هتل کاملا بی‌نیاز می‌کند.

اتاق‌های هتل عماد نیز از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است که شما برای انتخاب واحد اقامتی مدنظرتان می‌توانید در سفربازی به مقایسه امکانات هر یک از اتاق‌های هتل عماد مشهد بپردازید؛ سپس با اطمینان و البته به‌راحتی رزرو خود را در سامانه رسمی سفربازی، به عنوان بهترین سایت برای رزرو هتل انجام دهید و با خیالی آسوده کوله بار سفر به مشهد را ببندید.

تماشای بازارچه‌های قدیمی از پنجره اتاق

هتل عماد در سال ۱۳۸۹ در مشهد به بهره‌برداری رسید. این هتل در ۹ طبقه ۵۵ اتاق و ۱۵۰ تخت را در خود جا داده است. همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد علاوه‌بر حرم امام رضا، شما از پنجره واحدهای اقامتی این هتل می‌توانید بازارچه‌های قدیمی و زیبای مشهد را تماشا و اوقاتی لذت‌بخش را تجربه کنید.

شاید بهتر باشد سفربازی این نکته را هم اضافه کند که هتل عماد مشهد دارای یک لابی عالی است که فضای بسیار مناسبی برای گپ و گفت‌های دوستانه دارد. این لابی گنجایش حضور ۳۰ نفر را دارد که مکان خوبی برای سپری کردن اوقات فراغت در زمان سفر است.

خبر خوش برای آن‌هایی که با خودروی شخصی به مشهد سفر می‌کنند این است که هتل چهار ستاره عماد یک پارکینگ اختصاصی رایگان دارد. با این توضیح که هتل عماد در محدوده طرح ترافیک شهر مشهد قرار دارد؛ اما در مورد این قضیه جای نگرانی وجود ندارد چراکه شما در کسری از زمان و پیاده می‌توانید به حرم امام رضا، فروشگاه‌ها و بازارهای اصلی مشهد دسترسی داشته باشید.

اتاق‌هایی مطابق با سلیقه‌های مختلف

شما برای تصمیم درباره اتاق در هتل عماد مشهد باید از میان سه مدل واحد اقامتی دست به انتخاب بزنید؛ برای این منظور شما نیاز به کسب اطلاعات جزیی‌تر دارید که سفربازی، به عنوان مرجع ملی رزرو هتل و ویلا در این متن به شما کمک می‌کند تا با نگاهی دقیق‌تر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

هتل عماد مشهد دارای اتاق‌های دو تخته فولبرد، سه تخته فولبرد و چهار تخته فولبرد است که در ادامه جزییات هر یک به طور جداگانه بررسی می‌شود.

اتاق دو تخته فولبرد

متراژ اتاق دو تخته فولبرد هتل عماد مشهد ۱۵ متر و با داشتن یک تخت دبل برای اقامت دو مهمان مناسب است. این اتاق‌ها حمام و سرویس بهداشتی ایرانی دارند. مهمانان با اقامت در این هتل چشم‌اندازی زیبا رو به خیابان و بازارچه‌های قدیمی و زیبای مشهد خواهند داشت.

طراحی داخلی و دکوراسیون این اتاق‌ها به گونه ای است که مهمانان بیشترین فضا و حس آرامش را در آن‌ها تجربه خواهند کرد. حمام، یخچال، دراور، صبحانه، مبلمان، آباژور، کمد لباس، تلویزیون، روم سرویس، پاور سوئیچ، آب رایگان، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی و اینترنت در اتاق ازجمله امکانات این اتاق است.

از دیگر امکانات این دسته از واحدهای هتل چهار ستاره عماد مشهد می‌توان به تلویزیون در اتاق، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار با هزینه، سیستم اطفای حریق در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، دمپایی، قفل درب اتاق و سیستم گرمایش و سرمایش اشاره کرد.

A unique experience in Mashhad by staying at Emad Hotel 02 1 - تجربه‌ای منحصر به‌ فرد در مشهد با اقامت در هتل عماداتاق سه تخته فولبرد

۲۰ متر مساحت و یک تخت دبل و یک تخت سینگل از جمله مشخصه‌های اتاق سه تخته فولبرد در هتل عماد مشهد است. این اتاق‌ها هم دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی هستند. شما از این اتاق‌ها نیز می‌توانید به تماشای بازارچه‌های زیبا و کم‌نظیر مشهد بنشینید.

اتاق‌های سه تخته هتل عماد نیز مشابه اتاق‌های دو تخته این هتل دارای طراحی داخلی و دکوراسیون فوق‌العاده‌ای هستند به گونه‌ای که شما با اسکان در آن احساس خوب و آرامش خواهید کرد. همچنین امکانات رفاهی اولیه‌ای که مهمانان با اقامت در این واحدهای اقامتی از آن بهره‌مند خواهند شد کاملا مشابه با اتاق دو تخته فولبرد هتل بین المللی عماد مشهد است.

A unique experience in Mashhad by staying at Emad Hotel 03 1 - تجربه‌ای منحصر به‌ فرد در مشهد با اقامت در هتل عماداتاق چهار تخته فولبرد

سومین مدل اتاق‌های هتل عماد مشهد واحدهای چهار تخته فولبرد است که متراژ آن‌ها ۳۵ مترمربع و دارای یک تخت دبل و دو تخت سینگل مناسب برای اقامت چهار مهمان است. این سوئیت‌ها هم از حمام و سرویس بهداشتی ایرانی برخوردارند. مهمانان با اقامت در این هتل چشم‌اندازی زیبا رو به خیابان و بازارچه‌های جالب و قدیمی مشهد خواهند داشت. همچنین چیدمان، دکوراسیون و امکانات رفاهی اولیه‌ای که مهمانان با اقامت دراین هتل از آن بهره‌مند خواهند شد کاملا مشابه با اتاق‌های دیگر این هتل به همراه مبلمان است.

امکاناتی برای اقامتی آسوده و لذت‌بخش

نگاه دست‌اندرکاران هتل چهار ستاره عماد مشهد به مهمانان‌شان این است که باید با ارایه بهترین امکانات و خدمات رفاهی به تمامی نیازهای مشتریان خود پاسخ بدهند بنابراین شما با حضور در این هتل به‌طور حتم روز و شب‌های فرحبخش را تجربه خواهید کرد.

هتل عماد دارای دارای رستوران، کافی‌شاپ، سونا، استخر، جکوزی، سالن بدن‌سازی، لابی، لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات باربری و امکانات و خدمات متنوع دیگر است.

شاخصه‌هایی متمایز از سایر هتل‌ها در مشهد

شما با اقامت در هر یک از اتاق‌های هتل بین‌المللی عماد مشهد از امکانات و خدمات رفاهی عالی از جمله حمام، یخچال، دراور، صبحانه، مبلمان، آباژور، کمد لباس، تلویزیون، روم سرویس، پاور سوئیچ، آب رایگان، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق، تلویزیون در اتاق، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار با هزینه، سیستم اطفای حریق در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، دمپایی، قفل در اتاق و سیستم گرمایش و سرمایش برخوردار می‌شوید.

رستوران‌های هتل عماد مشهد

غذا به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های سفر شناخته می‌شود؛ اینکه باید در سفر طعم غذاهای مختلف به ویژه خوراکی‌های محلی در هر شهر را امتحان کرد و لذت برد؛ نکته‌ای که مدیریت هتل عماد مشهد نیز به آن توجه ویژه‌ای داشته است و شما می‌توانید در این هتل از صرف وعده‌های غذایی لذیذ لذت ببرید.

A unique experience in Mashhad by staying at Emad Hotel 04 1 - تجربه‌ای منحصر به‌ فرد در مشهد با اقامت در هتل عمادهتل عماد مشهد دارای کافی‌شاپ و رستورانی فوق‌العاده با گنجایش پذیرایی از ۸۰ نفر است که بهترین غذاهای ایرانی را به مهمانان خود ارایه می‌دهد. در رستوران و کافی‌شاپ هتل عماد مشهد انواع غذاهای ایرانی به همراه دسرهای لذیذ و نوشیدنی‌های سرد و گرم به مهمانان سرو می‌شود برای همین به‌طور حتم شما در هتل عماد لحظاتی خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Img20240313151452412 310x165 - برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران که با حضور نماینده اتاق‌های مشترک برگزار شد، درباره …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x