9d00f2fc 7452 4516 8e52 b147052b11eb 660x330 - برند شیائومی از گوشی جدید خود یعنی Mi Mix آلفا رونمایی می کند

برند شیائومی از گوشی جدید خود یعنی Mi Mix آلفا رونمایی می کند

شرکت شیائومی در تاریخ ۲۴ سپتامبر رسما از گوشی جدید خود یعنی شیائومی Mi Mix آلفا رونمایی می کند.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از کلیک شرکت شیائومی به تازگی اعلام کرده که برای اسمارت فون جدید خود یعنی شیائومی Mi Mix آلفا از مواد شیمیایی جدید همچون تیتانیوم، سیلیکا و آلومینا استفاده خواهد کرد.

xiaomi mi mix alpha new premium materials 750x398 300x159 - برند شیائومی از گوشی جدید خود یعنی Mi Mix آلفا رونمایی می کند

این تولید کننده چینی روز گذشته اعلام کرد که این دستگاه یک اسمارت فون قابل انعطاف نیست و بدین ترتیب به کلیه شایعات مربوطه پایان داد.حال به نظر می رسد که شیائومی، اطلاعات جدیدتری را درباره این محصول در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

طبق آخرین تیزر منتشر شده، کمپانی شیائومی برای ساخت گوشی های جدید خود از عناصر و ترکیبات برجسته ای همچون تیتانیوم (Ti)، سیلیکا (SiO2) و آلومینا (Al2O3) استفاده می کند. البته شرکت های سازنده دیگر نیز قبلا در تولیدات خود از این مواد بهره گرفته اند. به عنوان مثال برند Essential مدت هاست که از عنصر تیتانیوم برای قاب محصولات خود استفاده می کند.

سیلیکا و آلومینا نیز عموما در صنعت شیشه سازی کاربرد دارند؛ به خصوص هنگامی که هدف، ساخت شیشه های مقاوم و سخت باشد. به هر حال گمان می رود که شیائومی تصمیم گرفته تا برای تولید گوشی های جدید خود، از هر سه این مواد کمک بگیرد.

Xiaomi Mi MIX Alpha materials 300x159 - برند شیائومی از گوشی جدید خود یعنی Mi Mix آلفا رونمایی می کند

 

ظاهرا شرکت شیائومی این بار از یک طراحی زیبا و متفاوت برای شیائومی Mi Mix آلفا استفاده کرده است. تیزر مذکور نیز با اشاره بر گوشی های Mi 4، Mi 5 ،Mi نوت و Mi Mix 2، به نوعی این موضوع را اثبات می کند. شاید جالب باشد بدانید که نسبت صفحه نمایش به بدنه این محصول بیشتر از ۱۰۰ درصد است! با این حال برای تایید این اطلاعات باید تا مراسم معرفی شیائومی صبر کرد. شایعات حاکی از آن هستند که شیائومی در این رویداد، از نخستین تلویزیون خود با رزولوشن ۸K و نسخه ۵G گوشی Mi 9 پرو نیز رونمایی خواهد کرد.

همچنین ببینید

پردرآمدترین یوتیوبرها

اعلام فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای ۲۰۲۱؛ جوان ۲۳ ساله با ۵۴ میلیون دلار صدرنشین شد

پایگاه خبری دنیای برند، جیمی دونالدسون، جوان ۲۳ ساله آمریکایی که بیشتر با نام مستربیست(MrBeast) …