WhatsApp Image 2019 09 23 at 14.57.26 660x330 - H&M Music و حمایت از موسیقی

H&M Music و حمایت از موسیقی

H&M با راه اندازی H&M Music در بریتانیا، در راستای گسترش برنامه های وفاداری در کسب و کار برند، به دنبال حمایت از هنرمندان مستقل فعال در عرصه موسیقی است.

پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از thedrum، به نظر می رسد H&M با راه اندازی بخش موسیقی به دنبال بالا بردن حس وفاداری است. H&M با راه اندازی H&M Music در بریتانیا به دنبال حمایت از هنرمندانی است که به طور مستقل در عرصه موسیقی فعال هستند. همچین می خواهد با راه اندازی بخش موسیقی در برند خود، استعداد آن ها را پرورش دهد و مراسم هایی را ویژه مشتریان تدارک ببیند.

H&M Music به عنوان یک مزیت در بخش برنامه های وفاداری دیجیتال در کسب و کار قرار می گیرد. H&M Music به کاربران این امکان را می دهد که هنرمندان جدید را بشناسند، به رویدادهای ویژه مشتریان به طور زنده دسترسی یابند و جوایز مرتبط با موسیقی دریافت کنند.

H&M می گوید که این اتفاق فرصت مناسبی برای بازگرداندن صنعت موسیقی است. همچنین با استفاده از پلتفرم های موسیقی می توان از استعدادها پشتیبانی کرد و موجب پیشرفت آنها شد.

این همکاری به شرکت ضبط و پخش AWAL این فرصت را می دهد تا از تجزیه و تحلیل های خود برای شناسایی هنرمندان استفاده کنند. هنرمندانی که مخاطبان اصلی آنها با بازار هدف H&M برای این برنامه همپوشانی داشته باشند. در همین حال، کمپانی دایس نیز مجموعه ای از رویدادهای زنده و همچنین خدمات کمپین تجربی را برای این همکاری مدیریت خواهد کرد.

H&M فقط با مجموعه های برگزارکننده مستقل کار می کند که در نتیجه از آنها را پشتیبانی خواهد کرد.

از طریق برنامه H&M، خریداران می توانند از امتیازهای کاربران عضو، مانند تخفیف های ویژه، پاداش ها و دسترسی به VIP لذت ببرند.

 

 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پایگاه خبری دنیای برند تنها با ذکر منبع امکان پذیر است.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.