هدایای

نکات مهم برای انتخاب و خرید هدایای دوختی

پایگاه خبری دنیای برند، هدایای تبلیغاتی یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی در دنیای امروز محسوب می‌شود و شما با انتخاب و خرید هدایای دوختی از یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی بهره گرفته‌اید. حتماً می‌پرسید چرا؟

آیا می‌دانید که نام برند درج شده بر هدایای تبلیغاتی در ذهن ۸۳ درصد از مصرف‌کنندگان ماندگار خواهد شد؟ آمار جالبی است و نشان می‌دهد که هدایای تبلیغاتی حتی بیش از سایر روش‌ها مانند تبلیغات تلویزیونی تاثیر دارند.

اگر شما نمی‌دانید که از چه گزینه‌هایی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید، متن پیش رو را از دست ندهید. ما امروز قصد داریم، شما را با هدایای تبلیغاتی دوختی آشنا کنیم؛ گزینه‌هایی که شاید هیچ وقت به آنها فکر نکرده باشید.

با خرید هدایای دوختی متفاوت‌تر از همیشه ظاهر شوید!

لباس همیشه از اولین گزینه‌ها برای هدیه دادن به شمار می‌آید، حتی زمانی که صحبت از هدایای تبلیغاتی می‌شود نیز لباس همچنان جایگاه خود را به عنوان یکی از موثرترین هدایا حفظ می‌کند. اما این روزها دیگر تنها از لباس به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده نمی‌کنند. گزینه‌های دوختی دیگری نیز وجود دارد که برای تبلیغات بسیار مناسب به شمار می‌آیند؛ حتی برخی از این هدایا نیازهای مخاطب را هدف قرار می‌دهند. با ما همراه باشید و گزینه‌های متنوعی از هدایای دوختی را بشناسید.

کلاه یکی از متفاوت‌ترین هدایای تبلیغاتی

هیچ فرقی نمی‌کند که مشتریان هدف شما خانم باشند یا آقا، همه ما در روزهای آفتابی تابستان به کلاه‌هایی برای محافظت از پوستمان نیاز داریم. این نیاز به اندازه‌ای است که همه ما را ملزم به استفاده از کلاه در شکل‌های مختلف آن کرده است.

حال فرض کنید که نوشته‌ها و طرح‌های روی این هدیه کاربردی و همراه همیشگی نام برند شما باشد. در این صورت دیگر یک کلاه ساده در دست نداریم؛ ما با یک کلاه تبلیغاتی روبه‌رو هستیم که نه تنها نیاز ما را برآورده کرده است، بلکه از عهده جنبه بازاریابی خود نیز به خوبی برآمده است.

جنس در خرید کلاه‌های تبلیغاتی

اگر در انتخاب و خرید هدایای دوختی مانند کلاه مصر هستید، به جنس این هدیه توجه داشته باشید. معمولاً در کلا‌ه‌های تبلیغاتی از موادی استفاده می‌کنند که امکان چاپ نوشته‌های تبلیغاتی روی آن وجود داشته باشد. به این ترتیب چاپ نام برند شما بر این هدایا به خوبی امکان‌پذیر است.

تی‌شرت؛ گزینه‌ای همیشگی در لیست هدایای تبلیغاتی

احتمالاً زمانی که از خرید هدایای دوختی به منظور تبلیغ برند شما حرف زدیم، تی‌شرت‌های تبلیغاتی اولین گزینه‌ای بود که تصور کردید. امروزه استفاده از تی‌شرت برای تبلیغات بسیار رایج شده است و اکثر کسب‌وکارهایی که به دنبال شناخته شدن هستند، از این گزینه برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند.

جالب است بدانید که حتی بسیاری از کسب‌وکارها از این روش به منظور افزایش تعداد نمایندگی‌های خود بهره می‌برند. این در حالیست که برخی از کسب‌وکارها نیز جهت یکسان شدن هویت سازمانی خود از این ابزار استفاده می‌کنند.

به هر حال از آن جایی که استفاده از این روش تاثیر زیادی بر مخاطب دارد، نباید آن را دست کم گرفت. معمولاً در انتخاب این گزینه لوگو را در جایی درج می‌کنند که در معرض دید قرار داشته باشد. به این شکل میزان تاثیر این روش تبلیغاتی نیز بیش از پیش خواهد شد.

آفتابگیر را در گزینه‌های خود جای دهید

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین یکی از بهترین گزینه‌ها در لیست خرید هدایای دوختی به شمار می‌آید. آفتابگیر یکی از مهم‌ترین نیازهای هر ماشینی است، به خصوص در روزهای گرم و آفتابی که همه ما از آفتاب فرار می‌کنیم.

از این رو بسیاری از کسب‌وکارها از این گزینه برای تبلیغات برند خود استفاده می‌کنند؛ هیچ تفاوتی ندارد که کسب‌وکار شما مربوط به حوزه صنعت ماشین‌سازی می‌شود یا خیر، این روش بدون شک یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی به شمار می‌آید.

هر آفتابگیر مانند یک بیلبورد تبلیغاتی برای برند شما عمل می‌کند. تصور کنید که شما با چاپ نام برند و تبلیغات خود روی آفتاب‌گیرها، چند بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر خواهید داشت. شگفت‌انگیز است، نه؟

جنس آفتابگیر چه باشد؟

اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی ماندگار هستید، توصیه می‌کنیم که به جنس این هدیه دوختی اهمیت دهید. پارچه‌های شمعی معمولاً بهترین محافظت را در برابر نور خورشید انجام می‌دهند. از این رو پیشنهاد می‌کنیم که در سفارش این هدیه تبلیغاتی از بهترین پارچه‌های شمعی استفاده کنید که دوام بالایی داشته باشند و برای مدت طولانی برند شما را در مکان‌های مختلف تبلیغ کنند.

 لباس کار

تا به حال به لباس کار برای تبلیغات فکر کرده‌اید؟ به احتمال خیلی زیاد این گزینه از چشم شما دور مانده است؛ اما باید بدانید که لباس‌های کار یکی از بهترین وسایل تبلیغاتی برای شرکت‌ها و سازمان‌های تازه تاسیس به حساب می‌آیند.

حتی به جرات ادعا می‌کنیم که این ابزار بازاریابی بازده بسیار بالایی دارد. می‌پرسید چگونه؟

لباس‌های کار با توجه به کسب‌وکار به نوعی در معرض دید قرار می‌گیرند. اما نکته قابل توجه این است که این لباس‌ها هر کدام به نوعی ذهن مخاطب را کنجکاو می‌کند.

در واقع شما با سفارش لباس‌های کار مخصوص با نوع کسب ‌وکار خود قدم در مسیری منحصر به فرد برای بازاریابی گذاشته‌اید. این لباس‌ها شروعی برای تبلیغات کسب‌ وکار شما خواهد بود که ابزارهای تبلیغاتی دیگر را برای شما کامل می‌کند.

با زیراندازهای تبلیغاتی متفاوت ظاهر شوید

اگر همچنان در خرید هدایای دوختی به دنبال گزینه‌های دیگری هستید، ما به شما زیراندازهای تبلیغاتی را پیشنهاد می‌کنیم. زیراندازها از آن جایی که نیاز مشتریان را هدف قرار می‌دهند، یکی از روش‌های هوشمندانه برای تبلیغات به شمار می‌آیند.

چه چیزی بهتر از دادن هدیه‌ای کاربردی به مشتریان است؟ این هدیه علاوه بر تبلیغ نام و برند شما، پاداشی برای حسن توجه مخاطبان به شمار می‌آید.

چترهای تبلیغاتی؛ گزینه‌ای منحصر به فرد

حتماً شما نیز چترهای تبلیغاتی را دیده‌اید؛ شاید این گزینه برای تبلیغات کمتر مورد توجه قرار گرفته باشد، اما یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. می‌دانید چرا؟

آن چیزی که در خرید هدایای دوختی به عنوان ابزاری برای تبلیغات اهمیت دارد، امکان چاپ لوگو و معرفی برند است. در چترها امکان چاپ برندها وجود دارد. از این رو اگر چترهایی با کیفیت و زیبا برای تبلیغات برند خود انتخاب کنید، بدون شک تاثیر شگفت‌انگیز آن را در کسب‌وکار خود خواهید دید.

چه بهتر که این چترها را به همراه کاورهای زیبا به عنوان تبلیغات استفاده کنید. البته طبیعی است که از این هدیه در شهرهای کویری استقبال چندانی نشود. حتی این گزینه در این شهرها هیچ بازده بازاریابی برای شما نخواهند داشت. اما در نقطه مقابل و در شهرهای بارانی چتر یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات محسوب می‌شود.

حوله تبلیغاتی؛ از پربازده‌ترین ابزارهای تبلیغاتی

امروزه اصناف مختلف از حوله‌ها برای تبلیغات استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که این گزینه برای بازاریابی بسیار عالی خواهد بود. تنها کافیست که نام برند و تجارت خود را بر این حوله‌های تبلیغاتی درج کنید؛ در این صورت تاثیر آن را در تجارت خود خواهید دید.

طبق آمار ۴۵ درصد از مصرف‌کنندگان حداقل روزی یک بار از هدایای تبلیغاتی شما استفاده می‌کنند. اما حوله گزینه‌ای است که می‌دانید مخاطبان شما در طول روز چندین بار از آن استفاده می‌کنند.

از این رو حوله‌های تبلیغاتی به صورت ظریف و موثری برند شما را تبلیغ کرده و نام تجارت شما را برای همیشه در ذهن مصرف کننده ماندگار خواهد کرد. این هدیه تبلیغاتی بدون اینکه مصرف کننده متوجه شود، ذهن او را درگیر خرید از برند شما می‌کند؛ جالب است، نه؟

ساک دستی پارچه‌ای را فراموش نکنید

اگر در انتخاب و خرید هدایای دوختی برای تبلیغات کسب‌وکار خود موفق بوده‌اید، حالا نوبت به ارائه این هدایا به مصرف‌کنندگان می‌رسد. بدون شک استفاده از بسته‌بندی‌های زیبا تاثیر بسیاری بر ذهن مخاطب می‌گذارد.

حتی مخاطبانی که به نام برندها توجهی نمی‌کنند، با مشاهده بسته‌بندی‌های منحصر به فرد و زیبا درباره نام برند و نوع تجارت شما کنجکاو می‌شوند.

توصیه می‌کنیم که از ساک‌های زیبا و جذاب که با لوگو و برند شرکت شما طراحی شده است، استفاده کنید. این ساک‌ها به خصوص در محل نمایشگاه‌ها موجی از تبلیغات مثبت برای برند شما به همراه می‌آورد.

توجه به رنگ در خرید هدایای دوختی

تا به حال به این موضوع دقت کرده‌اید که شاخه‌ها و برگ‌های درختان به چه اندازه در شما احساس آرامش ایجاد می‌کند؟ یا رنگ قرمز به چه اندازه شما را به ذوق می‌آورد؟

تمام این حس‌ها تاثیر رنگ را در روان ما نشان می‌دهد که از لحاظ علم روانشناسی اثبات شده است. اما هدیه‌ای که به عنوان تبلیغات از آن در تجارت خود استفاده می‌کنید، باید به چه رنگی باشد؟

معمولاً صاحبان برندها هدایای تبلیغاتی را همرنگ با لوگوی برند خود انتخاب می‌کنند. این نکته در بسیاری از موارد تاثیر تبلیغات شما را دوچندان خواهد کرد. اما در صورتی که لوگوی شما متشکل از رنگ‌های جیغ و شاد است، توصیه می‌کنیم در انتخاب چنین رنگ‌هایی دست نگه دارید.

هدف از هدایای تبلیغاتی ورود به حریم زندگی مشتریان است. بنابراین اگر از رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، سفید، مشکی و غیره استفاده کنید، تاثیر بیشتری مشاهده خواهید کرد. این رنگ‌ها با تمام طیف‌های رنگی ترکیب می‌شوند و برای استفاده از مشتریان در هر سنی مناسب خواهند بود.

هدایای دوختی از ماندگارترین هدایای تبلیغاتی

می‌خواهم آمار جالبی که به تازگی خوانده‌ام را با شما در میان بگذارم؛ حدود ۸ درصد از مصرف‌کنندگان هدایای تبلیغاتی را به مدت ۱ تا ۴ سال نزد خود نگه می‌دارند. حال تصور کنید که گزینه‌ای کاربردی، متفاوت و زیبایی را برای تبلیغات انتخاب کرده باشید.

در این صورت حتماً انتخاب شما یکی از ماندگارترین هدایای تبلیغاتی خواهد بود. از این رو طبیعی است که ادعا کنیم خرید هدایای دوختی نام برند شما را بیش از هر روش دیگری ماندگار خواهند کرد.

همچنین ببینید

Img20240313151452412 310x165 - برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران که با حضور نماینده اتاق‌های مشترک برگزار شد، درباره …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x