برند بنز

برند بنز تمام برقی می شود

پایگاه خبری دنیای برند، تا یک دهه آینده تمامی خودروهای برند بنز به صورت برقی تولید خواهند شد.

به نقل از سی ان بی سی، با افزایش اقبال عمومی به خودروهای الکتریکی، مرسدس بنز تصمیم گرفته است تا طی ۱۰ سال آینده تمامی محصولات خود را به صورت خودروهای برقی تولید کند. به عنوان بخشی از استراتژی جدید، تمامی خودروهای سبک و ون های تولیدی توسط بنز از این تصمیم تبعیت خواهند کرد.

اولا کلنیوس- مدیر مرسدس بنز- گفت: تغییر و تحولات جدید در زمانی بسیار سریع تحقق پیدا خواهند کرد. آماده هستیم تا سهم بیشتری را از بازار در اختیار بگیریم. به خاطر این تصمیم اختصاص سرمایه ها در واحدها نیز شاهد تغییرات گسترده خواهد شد.

برند بنز تصمیم گرفته است طی سال های پیش رو دست کم هشت کارخانه بزرگ در سراسر جهان برای تولید خودروهای برقی احداث کند. هم چنین ۹ کارخانه نیز برای تولید باتری های برقی اختصاص داده خواهد شد. طبق اعلام مرسدس بنز، این خودروساز با همکاری شرکای اروپایی خود روی تولید خودروهای آینده متمرکز خواهد شد. این خودروها آلایندگی محیط زیستی بسیار کم و نزدیک به صفر خواهند داشت و به تحقق هدف بنز برای تبدیل شدن به یک خودروساز دوستدار محیط زیست کمک شایانی خواهد کرد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

کمیسیون اروپا به خودروسازان اعلام کرده است تا سال ۲۰۳۵ باید تولید کربن دی اکسید به محدوده تقریبی صفر برسد و بر اثر الزام همین تصمیم، بسیاری از خودروسازان بزرگ اروپایی روی توسعه خودروهای برقی متمرکز شده اند. پیش از این دیگر خودروساز بزرگ آلمانی یعنی فولکس واگن اعلام کرده است تا سال ۲۰۴۰ به یک خودروساز تمام برقی تبدیل خواهد شد. خودروسازان فرانسوی رنو و پژو نیز با صدور بیانیه های مشابهی از عزم خود برای تبدیل شدن به یک خودروساز برقی خبر داده اند.

خودروسازی تسلا نیز در حال احداث یک کارخانه بسیار بزرگ تولید خودروهای برقی در نزدیکی شهر برلین است. این کارخانه در آینده بار اصلی پاسخ به نیاز مصرف کنندگان تسلا در اروپا را بر عهده خواهد داشت.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x