یو پی اس

بهترین و باکیفیت ترین یو پی اس

پایگاه خبری دنیای برند، پس از اختراع برق در سده اخیر، رشد علم و فناوری بگونه‌ای پیش رفت که بشر توانست با پی بردن به انرژی و قدرت برق، ابزار و وسایل بسیار زیادی را تولید و اختراع نماید تا در خدمت زندگی انسان‌ها قرار بگیرند. این ابزار که در تسهیل و تسریع روند امور مردم نقش بسزایی داشته‌اند روز به روز گسترش پیدا کرده و امروزه به جایگاهی رسیده است که تقریباً اکثر وسایل مرتبط با زندگی با اتصال به شبکه برق به جریان می‌افتد. زمانی‌که به دلایلی برق دچار قطعی می‌شود روند عادی زندگی با اختلال مواجه می‌شود. اما با تولید دستگاهی بنام یو پی اس دیگر لازم نیست نگران قطع ناگهانی برق بود. زیرا یو پی اس با قرار گرفتن در مسیر برق، انرژی و برق مورد نیاز مصرف‌کننده را تأمین می‌نماید.

برای این که از یوپی اس شناخت بهتر و بیشتری داشته باشید بهتر است  تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله سعی خواهیم کرد با معرفی دستگاه یو پی اس به‌ عنوان تأمین کننده برق مورد نیاز مصرف‌کننده در زمان قطعی برق، مزایای دیگر استفاده از آن در مسیر جریان برق را بیان نماییم. همچنین با دستگاه دیگری بنام استابلایزر آشنا شویم که همسان‌سازی ولتاژ ورودی برق شهری را برعهده خواهد داشت. علاوه بر آن با باتری یو پی اس آشنا خواهیم شد که انرژی مورد نیاز یو پی اس را تأمین می‌نمایند. تمامی این فرآیندها نیاز به کارکرد دقیق و درست دستگاه دارد که در صورت وجود عیب احتمالی در آن، می‌بایستی با تعمیر یو پی اس، اختلال بوجود آمده عیب‌یابی شده و مجدداً به چرخه مدار باز گردد. پس برای این که چاره‌ای برای زمان‌های قطعی برق خود داشته باشید تا آخر با ما همراه بمانید.

آشنایی با دستگاه یو پی اس و استابلایزر

با توجه به وابستگی بسیاری از امور روزانه زندگی در محیط کار و منزل و همچنین کارکرد اکثر قریب به اتفاق کارخانجات و کارگاه‌ها به جریان برق شهری، هر گونه قطعی آن، دردسرهای کوچک و بزرگی را رقم خواهد زد. برای خیلی‌ها اتفاق افتاده است که وسط یک برنامه کاری و یا قرار مهم، قطعی برق موجب ضررهای فراوانی شده است. در روزهای گرم تابستان نیز که به‌ علت مصرف میزان بالای برق، با قطعی مکرر و کلافه کننده مواجه می‌شویم، چاره مختل نشدن امور جاری استفاده از دستگاه منبع تغذیه بدون وقفه بنام یو پی اس می‌باشد. این دستگاه با قرار گرفتن در مسیر برق شهری، به‌ عنوان یک منبع تغذیه عمل کرده و برق مورد نیاز را به جریان می‌اندازد. در صورتی که از قبل با چاره‌اندیشی، بر اساس تجربه، قطعی مکرر برق را پیش‌بینی کرده باشیم، با تعبیه دستگاه یوپی اس در مسیر برق، هیچ‌وقت با بی‌برقی مواجه نخواهیم بود. این دستگاه با سه نوع آنلاین، لاین اینتر اکتیو و آفلاین در ابعاد و اندازه‌های مختلف و با منابع انرژی متفاوت برای کارکردهای گوناگون عرضه می‌شود که نوع آنلاین آن بهترین می‌باشد که برای دریافت سایر اطلاعات مورد نیاز می‌توانید به سایت رسام یو پی اس به عنوان تخصصی‌ترین مرکز فروش و تعمیر این منبع تغذیه در ایران مراجعه نمایید.

 

The best and highest quality UPS - بهترین و باکیفیت ترین یو پی اس

نقش بسیار بزرگ دیگری که دستگاه یو پی اس دارد، با قرار گرفتن در مسیر برق شهری، نوسانات احتمالی و لحظه‌ای برق را کنترل کرده و تجهیزات برقی را از مواجه شدن با هرگونه نویزها و سایر  اغتشاشات برقی محافظت می‌کند. با این وجود، جریان برق بصورت موج پیوسته و منظمی در مدار حرکت کرده و تجهیزات برقی مورد استفاده، از هرگونه اختلال مصون خواهند ماند.

در کنار آن دستگاه دیگری بنام استابلایزر در مسیر برق شهری متصل می‌شود تا با گرفتن نوسانات ولتاژ برقی شهری، ولتاژ آن را ثابت کرده و به مصرف‌کننده می‌رساند تا تجهیزات برقی مورد استفاده به‌ دلیل نوسانات ناشی از ولتاژ دچار اختلال نشوند. در واقع کار استایل یا رگوله کردن دستگاه استابلایزر به دو صورت فناوری رله‌ای و سرو موتوری انجام می‌پذیرد. در نوع اول تغییر تعداد دور ترانس با سوئیچ کردن تعدادی رله و در نوع با استفاده از آرمیچر ولتاژ خروجی رگوله می‌شود تا بصورت نوسانات منظم به مصرف کننده برسد.

باتری یو پی اس

اما این منبع تغذیه نیز همانند سایر منابع تغذیه، انرژی مورد نیاز خود را از باتری تأمین و برق مورد نیاز مصرف‌کننده را در مدار به جریان می‌اندازد. به‌ همین جهت با توجه به نقش اساسی باتری یو پی اس در تأمین انرژی، لازم است سرویس‌های دوره‌ای دستگاه یو پی اس بصورت برنامه مدون انجام تا دستگاه و باتری آن با مشکل در عملکرد مواجه نشوند. انتخاب باتری مناسب از نوع سیلد لید و نیز نیکل کادمیوم که بر خلاف تصور عموم مردم که مانند باتری اتومبیل می‌باشد، در طولانی بودن عمر مفید دستگاه مؤثر می‌باشد. به‌ همین دلیل بایستی انتخاب کیفیت باتری با توجه و اهمیت زیادی صورت پذیرد.

تعمیر دستگاه یو پی اس

The best and highest quality UPS - بهترین و باکیفیت ترین یو پی اس

 

باید این نکته را نیز مد نظر داشت که در صورت مواجهه و مشاهده  کارکرد ناصحیح سیستم، تعمیر یو پی اس به متخصصین این امر سپرده شود. زیرا هر کار تخصصی نیازمند این است که توسط افراد باتجربه و ماهر در ابتدا بدرستی عیب‌یابی و سپس با اشراف بر نحوه عملکرد دستگاه، بدرستی تعمیر شود. در این راستا کارشناسان و تعمیرکاران خبره مجموعه رسام یو پی اس با سال‌ها تجربه کاری در فروش و تعمیر دستگاه، به علت آشنایی کامل به جزئیات و نحوه کارکرد انواع یو پی اس‌های ایرانی و خارجی، در این زمینه صاحب تخصص می‌باشند. از طرفی با ارائه لوازم جانبی اصل و مشاوره‌های لازم و تخصصی رایگان در خصوص نحوه صحیح استفاده بلند مدت و با بازدهی بالا از دستگاه به تمامی مصرف‌کنندگان و مشتریان، کلیه خدمات پشتیبانی و فنی آن را نیز بر عهده خواهند داشت که با مراجعه به سایت رسام یو پی اس، از تمامی این قابلیت‌ها می‌توان بهره برد. شایان ذکر است نصب صحیح دستگاه منبع تغذیه هم به‌ جهت کارآیی و بازدهی مطلوب نیاز به تخصص خاصی دارد که برای نصب دستگاه یو پی اس هم می‌توان به تخصص کارشناسان این مجموعه اعتماد کامل داشت.

با توجه به موارد عنوان شده فوق، جهت استفاده مداوم از جریان برق برای پیشبرد امور جاری زندگی و کاری، بهتر است با بهره‌گیری از تجربه چندین ساله مجموعه رسام یوپی اس، ضمن تهیه دستگاه باکیفیت مورد نیاز با میزان کارآیی و میزان مصرف مورد انتظار، خاطر خود را از مصون ماندن تجهیزات متصل به جریان برق آسوده نماییم.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Img20240313151452412 310x165 - برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران که با حضور نماینده اتاق‌های مشترک برگزار شد، درباره …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x