گردشگری نوشهر

زیرساخت های برند گردشگری در نوشهر تعریف نشده است

نوشهر – فرماندار نوشهر با بیان اینکه برند گردشگری بر تارک این شهرستان خودنمایی می کند گفت:زیرساخت های اولیه توسعه آن اجرایی و تعریف نشده است.

عبدالصمد صفرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به مهمترین برنامه‌های مدون اقتصاد مقاومتی و قابلیت اجرای پروژه‌ها با توجه به مقتضیات منطقه و شرایط جغرافیایی شهرستان نوشهر گفت: آنچه در نوشهر در اولویت قرار می‌گیرد رفع موانع توسعه و عدم نگاه جزیره‌ای است.

وی افزود: برند گردشگری بر تارک شهرستان نوشهر خودنمایی می کند اما در زمینه توریست و مسافر پذیری سالهاست که حداقل زیرساخت‌های اولیه نظیر جاده، زیبا سازی ساحل و..تعریف و یا اجرایی نشده است و این در حالیست که راز اجرایی شدن یک پروژه، بومی‌سازی، تطبیق با مقتضیات منطقه است.

فرماندار نوشهر ادامه داد: در نوشهر هر چند حرکت سازنده ای در آزادسازی سواحل صورت گرفته اما زیباسازی با آزادسازی مسئله ای جداگانه است.

صفر نژاد در ادامه با اشاره به استعداد بالقوه بخش کجور افزود: اجرای پروژه‌هایی با محوریت صنعت، کشاورزی و به ویژه گردشگری به آسانی توانایی برداشتن پسوند محروم را ، از این منطقه حاصلخیز دارد اما موضوع البرز مرکزی و محدودیت های آن اجرای طرح ها را کند کرده است.

منبع: http://bit.ly/2AZbzAX

همچنین ببینید

برند ولوو

افزایش فروش برند ولوو

فروش خودروهای برند ولوو در آوریل به دلیل تقاضای بسیار برای خودروهای برقی افزایش یافت.