سفال و انار شهرضا

سفال و انار شهرضا به عنوان برند در سطح کشور معرفی شود

سفال و انار شهرضا به عنوان برند در سطح کشور معرفی شود

اصفهان – فرماندار شهرستان شهرضا شناخت اصولی و درست از ظرفیت های فرهنگی اجتماعی این شهرستان را ضروری برشمرد و گفت: سفال و انار شهرستان باید به یک برند در سطح کشور  معرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر رفیعی نژاد عصر روز چهارشنبه در جلسه ای با مسئولان شهری در فرمانداری شهرضا اظهار داشت: مسائل فرهنگی اولویت اصلی ما در شهرستان است و غفلت از آن برای جامعه زیانبار است.

وی با بیان این که بسیاری از مشکلات جامعه به دلیل غفلت از مسایل فرهنگی است، افزود: اگر امروز به آسیب ‌های فرهنگی جامعه توجه نشود در آینده نزدیک مشکلات ناشی از آن دامنگیر جامعه خواهد شد.

فرماندار شهرضا  ابراز داشت: همه ابعاد جامعه متاثر از مسائل فرهنگی است و فرهنگ همچون چتری بر تمام ابعاد زندگی ما سایه انداخته است.

وی با بیان این که بسیاری از فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، روزمره و جاری ما تحت تاثیر فرهنگ قرار دارد،  ابراز داشت: بخش عمده ای از مشکلات فرهنگی ناشی از برنامه ریزی های همه جانبه دشمنان با شیوه های مختلف از جمله فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بوده که خوب مدیریت نشده است.

رفیعی نژاد ادامه داد: به هر میزان که رشد و توسعه و ارتقای سرمایه های فرهنگی در شهرستان شهرضا گسترش یابد به همان میزان روح مردم  نیز به تعالی و رشد نزدیک می شود.

فرماندار شهرضا  شناخت ظرفیت های شهرستان را ضروری دانست و  ابراز داشت: سفال و انار شهرستان باید به عنوان یک برند در سطح کشور  معرفی شود.

وی نشاط اجتماعی در شهرستان شهرضا را ضروری دانست و اضافه کرد: نشاط اجتماعی در جامعه باید بر اساس ویژگی های فرهنگی و اجتماعی مردم تعریف و ایجاد شود

نقش مهم رسانه ها در ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهرستان

رفیعی نژاد به نقش مهم رسانه ها در ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: اولویت ما در  ارتقای سطح نشاط اجتماعی شهرستان، برنامه ریزی برای کودکان، نوجوانان و جوانان است.

وی اظهار داشت: مسایل فرهنگی نبایستی در حد شعار یا برنامه باقی بماند بلکه باید با مدیریت خوب و قدرت تمام اجرا شوند.

فرماندار شهرضا  تدوین سیاست های کلی با هماهنگی و فراهم آوردن زمینه حضور اقشار مردم و تاثیر آن در پیشبرد و تعالی فرهنگ شهرستان را از سوابق خوب رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا دانست و گفت: باید در اجرای کارهای فرهنگی بخش خصوصی را وارد کرد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد نشاط اجتماعی و اجرای برنامه های آموزنده و کاربردی در شهرستان، گفت: امیدواریم به زودی شاهد مراسم ها و ویژه برنامه های مناسبتی و غیرمناسبتی با شکوه و با نشاط در سطح شهرستان باشیم.

گفتنی است در این مراسم از زحمات محمد علی جعفری  رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا قدردانی و سعید طبیبیان به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

منبع: http://bit.ly/2CLP96a

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.