20D8F92B A0FD 4815 A349 0E3D28B35E33 640x330 - ادامه همکاری فرانسه با برند هوآوی در توسعه زیرساخت شبکه ‌5G

ادامه همکاری فرانسه با برند هوآوی در توسعه زیرساخت شبکه ‌۵G

«امانوئل مکرون» (Emmanuel Macron) رئیس جمهور فرانسه از ادامه همکاری کشور خود با برند هوآوی در تاسیس شبکه اینترنت ۵G خود خبر داد که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

پایگاه خبری دنیای برند ، بنابراعلام برند هوآوی، گرچه فرانسه از کمک شرکت‌های اروپایی نیز استفاده می‌کند، اما همکاری خود را با بزرگترین کمپانی مخابراتی دنیا یعنی برند هوآوی را نیز حفظ خواهد کرد.

نکته مهم در این بحث آن است که به صورت پیش‌فرض، دولت‌ها مایل به در نظر گرفتن گزینه‌های مختلف برای انجام همه پروژه‌های خود هستند تا بتوانند از جو رقابتی ایجاد شده به دلیل وجود رقبای مختلف در آن حیطه بیشترین استفاده را کرده و عملا بهترین قرارداد ممکن برای اجرای پروژه‌های خود را به ثبت برسانند.

اما در حال حاضر، ارائه دهندگان فناوری ۵G که قابلیت عملیاتی کردن این فناوری و بهره‌برداری تجاری از آن را داشته باشند کمتر از تعداد انگشتان یک دست است. همین امر باعث محدودیت شدید دولت‌ها در این زمینه شده است.

به همین دلیل فرانسه ادامه همکاری با برند هوآوی را در دستور کار خود قرار داده تا از یکی از مقرون به صرفه‌ترین و بهینه‌ترین شبکه‌های ۵G حال حاضر دنیا، در شبکه خود استفاده کند.

«مکرون» این اظهارات را در حاشیه نشست هفته گذشته خود با «ونگ یی» (Wang Yi) وزیر امور خارجه چین در پاریس ابراز کرده است.

به واسطه این تصمیم شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت همراه در فرانسه قادر به ادامه همکاری با هوآوی در بسترهای شبکه ۵G خواهند بود. البته فرانسه همکاری نزدیکی نیز با ارائه‌دهندگان اروپایی این خدمات خواهد داشت.

پایان

همچنین ببینید

پردرآمدترین یوتیوبرها

اعلام فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای ۲۰۲۱؛ جوان ۲۳ ساله با ۵۴ میلیون دلار صدرنشین شد

پایگاه خبری دنیای برند، جیمی دونالدسون، جوان ۲۳ ساله آمریکایی که بیشتر با نام مستربیست(MrBeast) …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x