برند هواوی

رونمایی از نسخه بهبود یافته اندروید توسط برند هوآوی

بریچارد یو، رییس گروه مصرف کننده هواوی در کنفرانس طراحان برند هواوی در دونگوان اظهار کرد که نسخه بتای هارمونی او اس ۲.۰ برای تلویزیونهای هوشمند، ساعتها و سیستمهای اطلاعات سرگرمی خودرو موجود خواهد بود و تا دسامبر برای گوشیهای هوشمند عرضه می شود.

پایگاه خبری دنیای برند، وی گفت: نخستین گوشی که از این سیستم عامل پشتیبانی می کند، تا سال میلادی آینده عرضه خواهد شد. در جهانی که بین خطوط تجاری آمریکا-چین به دو بخش تقسیم شده است، شرکت هواوی سیستم عامل هارمونی او اس را به عنوان سیستم عامل آینده برای بازار خانگی خود معرفی کرده است.

برند هواوی که بزرگترین سازنده تلفن هوشمند در جهان است، اذعان کرد محدودیتهای آمریکا علیه تامین تراشه روی فروش گوشیهای هوشمند این شرکت تاثیر گذاشته است. طبق آمار این شرکت، میزان فروشی گوشیهای هوشمند پس از این که در سال ۲۰۱۹ به ۲۴۰ میلیون دستگاه رسید، در نیمه اول سال ۲۰۲۰ حدود ۱۰۵ میلیون دستگاه بود.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

با این حال این مقام برند هواوی به توسعه اکوسیستم سرویسهای موبایل هواوی متمرکز شد که اکنون ۱.۸ میلیون طراح و ۴۹۰ میلیون کاربر فعال دارد و از ۹۶ هزار اپلیکیشن پشتیبانی کرده و سومین اکوسیستم موبایلی بزرگ پس از iOS اپل و اندروید گوگل است.

با اقدام دولت ترامپ در وضع مجموعه تحریمهایی که دسترسی هواوی به مشتریان و تامین کنندگان را قطع کرده است، این شرکت برای بقای خود مبارزه می کند و از قطعاتی که در اختیار دارد برای تولید محصولات مختلف از بیس استیشن گرفته تا تلفن هوشمند بهره می گیرد.

هواوی پس از ۱۵ سپتامبر دسترسی به شرکایی نظیر شرکت تایوانی TSMC که پردازنده های Kirin را برای هواوی تولید می کرد را از دست می دهد. تراشه های مذکور در گذشته رقابت سختی با اسنپ دراگون کوالکام داشتند و هواوی در طراحی راهکارهای بی سیم ۵G سرمایه گذاری سنگینی کرده بود.

بدون قابلیت تولید یا تامین قطعات برای تلفنهای هوشمند، به نظر می رسد کسب و کار موبایل این شرکت به خطر افتاده است اما این موضوع مانع از این نشده که هواوی فعالانه به توسعه سیستم عامل هارمونی او اس به عنوان یک جایگزین بلندمدت سیستمهای عامل تلفن هوشمند آمریکایی بپردازند.

همچنین ببینید

پردرآمدترین یوتیوبرها

اعلام فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای ۲۰۲۱؛ جوان ۲۳ ساله با ۵۴ میلیون دلار صدرنشین شد

پایگاه خبری دنیای برند، جیمی دونالدسون، جوان ۲۳ ساله آمریکایی که بیشتر با نام مستربیست(MrBeast) …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x