نمایشگاه تلکام

افتتاح نمایشگاه تلکام با حضور برندهای داخلی و خارجی

پایگاه خبری دنیای برند، بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام با حضور بیش از ۱۶۰ برند داخلی و خارجی و نیز ۸۰ نفر در قالب هیئت تجاری از ۹ کشور جهان در نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

صبح امروز ۲ دی‌ماه (شنبه) نمایشگاه تلکام آغاز به‌کار کرد. بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام (مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال) با شعار «تحول دیجیتال و اتصال پذیری» و با حضور بیش از ۱۵۰ برند داخلی و ۶ برند چینی در مساحت ۲۱هزار متر با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، معاون وزیر صمت، معاون وزیر ارتباطات، رایزن علمی و فناری روسیه و سفیر فیلیپین و با حضور خبرنگاران افتتاح شد.

در حالی که نمایشگاه تلکام سال ۱۴۰۰با تعداد ۵۴ برند داخلی برگزار شد، اکنون شاهد حضور بیش از ۱۶۰ برند داخلی و خارجی هستیم. بیش از ۸۰ نفر هیئت تجاری از ۹ کشور برای بازدید از نمایشگاه نیز حضور خواهند داشت.

۶ سالن در نمایشگاه بین‌المللی به برگزاری این نمایشگاه اختصاص یافته و شاهد حضور شرکت‌های متعدد در حوزه دانش‌بنیان، نوآور، شتاب‌دهنده‌های حوزه اقتصاد دیجیتال، پارک‌های فناوری، تولیدکنندگان نرم‌افزار و سخت‌افزار و دیگر شرکت‌ها هستیم. در بخشی نیز پاویونی برای رونمایی از محصولات دانش‌بنیان نیز درنظر گرفته شده است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال شنبه ۲ لغایت ۵ دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز به کار می‌کند. این نمایشگاه محلی برای گردهمایی فعالان حوزه مخابرات، ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

همچنین ببینید

برند شیائومی

برند شیائومی در تلاش برای ثبت رکورد

برند شیائومی بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *