The most important tips for buying a cream sofa - مهم ترین نکات برای خرید مبل کرمی

مهم ترین نکات برای خرید مبل کرمی

پایگاه خبری دنیای برند، آیا تا به حال فکر کرده اید که مبل های رنگی کرم خسته کننده هستند و از آنها دور مانده اند؟

برای برخی ، آنها بسیار هوشیارانه به نظر می رسند. برخی دیگر نیز فکر میکنند به دلیل روشن بودن این رنگ، نگهداری آن سخت می شود و فکر می کنند که بیش از حد نیاز به نگهداری و مراقبت دارند، به خصوص در خانه ای که بچه کوچک وجود دارد.

اما بیایید ایده شما را در مورد مبل های رنگ کرم ارائه دهیم ، و ببینیم که چقدر می توانند سرگرم کننده و همه کاره باشند! در اینجا نکات زیادی برای طراحی مبل کرم رنگ و بهترین راه های ست کردن آن در اتاق خود را پیدا خواهید کرد.

چه رنگ هایی با مبل های کرم رنگ بکار می‌روند؟

ابتدا لازم است بدانید که برخلاف سایر رنگهای موجود در پالت خنثی ، کرم معمولاً یک رنگ گرم است. به عبارت ساده ، این بدان معنی است که هنگام استفاده از دکوراسیون منزل ، احساس آرامش بخش و آرامش بخش را به وجود می آورد و آن را به یک انتخاب ایده آل برای رنگ مبل تبدیل می کند.

یکی از اولین سؤالات موجود در ذهن شما می تواند این باشد که رنگ ها با مبل های کرم رنگ خوب به نظر می رسند. یک مبل کرم ، سفید یا بژ رنگ می تواند یک سبک دکوراسیون بسیار متنوع در اتاق شما باشد زیرا دارای رنگی خنثی است و با چندین ترکیب رنگی به خوبی کار هماهنگی خواهد داشت. شما می توانید از رنگ ها و الگوهای جسورانه برای کنتراست استفاده کنید.

جفت شدن با نوتال: برای یک نگاه خنثی ، آن را با سایر لهجه های خنثی جفت کنید. از لهجه ها در کرم ، بژ ، برنزه ، سفید ، قهوه ای یا خاکستری استفاده کنید تا ظاهری پیچیده ایجاد کنید.

کاغذ دیواری تیره:

شما همچنین می توانید یک کاغذ دیواری یا دیواری را در نظر بگیرید که چند سایه در پشت مبل کرم تیره تر است به طوری که یک عنصر متضاد را اضافه می کند. بافت زیادی را به صورت میزهای جانبی چوبی ، صندلی های حصیری ، سبد ، گلدان های گیاه و غیره اضافه کنید تا دکوراسیونتان زیباتر شود.

The most important tips for buying a cream sofa 0 - مهم ترین نکات برای خرید مبل کرمیاضافه کردن اثر هنری:

منطقه بندی داخلی واقعاً مهم است که هنگام انتخاب یک مبل خنثی ، در نظر بگیرید. به خصوص در برابر دیوارهای سبک تر ، جلب توجه مبل های کرمی می‌توانند از بین بروند. این کار را با آویزان کردن یک اثر بزرگ از آثار هنری در بالای مبل خود برطرف کنید ، که تمرکز آن را به قسمت مبل باز می گرداند. این کار زیبایی و مرکز توجه بودن مبلمان را در دکوراسیون منزل و دفاتر کار حفظ میکند و بسته به آنچه که شما انتخاب می کنید ، یک نقطه صحبت مناسب را نیز ایجاد می کند.

جفت شدن با رنگ:

رنگ ها را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید ، یا بسته به اینکه مبل در کدام اتاق را قرار میگیرد و نوع استفاده شما چگونه است رنگ های موردنظرتان را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر آن را در یک اتاق نشیمن یا یک اتاق سرگرمی قرار دهید ، در اینجا بهتر است یک مبل کرم رنگ را با رنگ های گرم و زنده ترکیب کنید. اگر در اتاق خواب شماست و آرامش را در آنجا ترجیح می دهید ، آن را با سایه های خنک تر آبی و سبز جفت کنید.

اگر می خواهید در یک اتاق نشیمن به رنگهای گرم بچسبید ، یک فرش بزرگ با الگوی قرمز قرار دهید ، کوسن های مختلف را به رنگ های مختلف قرمز ، زرد و نارنجی بکار ببرید. از وسیله های چوبی مانند میزهای مرکزی ، قاب عکس ، گلدان‌ها و… برای جذابیت به سبک مینیمال استفاده کنید. وسایل چرمی و حصیری را نیز اضافه کنید. یک دیوار آجری در معرض دید برای ظاهری مینیمال نیز کار خواهد کرد.

The most important tips for buying a cream sofa 99 - مهم ترین نکات برای خرید مبل کرمیشما حتی می توانید با یک مبل با رنگ کرمی با کوسن های رنگی به عنوان عامل مرکزی در اتاق ، ظاهری چند رنگ را به اتاقتان بدهید. چهار تا پنج رنگ را انتخاب کنید و وسایل دکوراسیون را در سایه ها و الگوهای مختلف آن اضافه کنید. مبل شما در این حالت به عنوان خنثی کننده عمل می کند و آن را از ظاهری بیش از حد جلب توجه کننده دور می‌کند .

اگر این مورد برای شما جذاب است ، به دنبال یک نگاه نرم یا پاستیلی باشید. از سایه های سبک تر، از گلدان های ساده  و رنگ های پاستیلی استفاده کنید تا اثر خوبی داشته باشد.

چگونه می توان یک اتاق را با مبل های رنگی کرم تزئین کرد؟

نکته بعدی که باید در نظر بگیرید سبک های دکوراسیون شماست.

نکته اضافی: همیشه قبل از استفاده از آن ، هر محلول تمیز کننده یا مواد شیمیایی جدید را در قسمت هایی که کمتر قابل دید هستند تست کنید تا متوجه واکنش پارچه با ماده شوینده بشوید.

بسته به میزان استفاده خود و بقیه، مبلمان و سبک خود را انتخاب کنید.

مواد مبل: یک مبل چوبی را با لوازم داخلی کرم ، یک پارچه پوشیده از پارچه ، چرمی یا یک مبل چرمی چستر انتخاب کنید. الیاف طبیعی از جمله پنبه و کتان گیاهی ، ابریشم یا پشم یا پارچه های مصنوعی مانند پلی استر یا نایلون را انتخاب کنید.

ظاهر مبل کرم:

شما می توانید یک مبل ، یک مبل مقطعی یا مدولار ، مبل تختخواب شو را انتخاب کنید. آنهایی را که دارای مبل های پشتی مستقیم یا تاکسیدو ، یک مبل بلند پشتی ، یک پشتی بال یا یک بشکه پشت است ، انتخاب کنید. نکته ای که لازم است حتما به آن توجه داشته باشید:

شاید رنگ مبل کرمی آلودگی ها را به راحتی نشان دهد اما شما می توانید با انتخاب درست پارچه ای که مبلتان با آن درست شده به راحتی لکه ها را پاک کنید. یکی از این پارچه ها که در طی زمان همواره مورد توجه همگان قرار داشته و مد بوده، چرم است. این پارچه هم به صورت طبیعی و هم مصنوعی موجود است که قیمت مصنوعی آن به نسبت طبیعی مقرون بصرفه تر است.

خرید مبل

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

هرمدر

هرمدر بهترین برند تولید کننده روتختی و کالای خواب در سال ۱۴۰۳

پایگاه خبری دنیای برند، در دنیای پرشتاب و پرمشغله امروز، خواب به مثابه گوهری نایاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *