Buying a velvet travel blanket - خرید پتو مسافرتی ولوت

خرید پتو مسافرتی ولوت

پایگاه خبری دنیای برند، در فصل زمستان همه ما بدنبال حس خوشایند گرما در مقابل هوای سرد بیرون هستیم یکی از این کالای خواب پتو مسافرتی است که شما در تمای فصول همراهتان باشد برای معرفی ک مرکز کالای خواب درجه یک همراه ما باشید…

خرید پتو مسافرتی

 

از زمانی که ما در غارها زندگی می کردیم، اجداد شکارچی-گردآورنده ما از پوست حیوانات و سایر مواد برای محافظت از خود در برابر عناصر خشن استفاده می کردند. مسلم است که ما اکنون در خانه‌های بسیار امن‌تری زندگی می‌کنیم، اما نمی‌توان انکار کرد که بیشتر ما احساس امنیت بیشتری می‌کنیم که در زیر پوشش‌هایی که می‌توانند در انواع مختلف پتو روکش ها بخش ضروری و تا حدودی کمتر مورد توجه استراحت روزانه شما هستند ! پس می بایست برای حس خوب گرما پتویی بخریم که از کیفیت و لطافت بالایی برخوردار باشد.یکی از محصولات کالای خواب پتو مسافرتی است که می توانید بر حسب نیاز خود پتو مسافرتی یک نفره یا دونفره را خریداری کنید . با خرید پتو مسافرتی را در تمامی فصول می توانید مورد استفاده قرار دهید و بدلیل اندازه و حجم مناسب در مسافرت ها هم می تواند همراه شما باشد.

قیمت پتو مسافرتی

اگر تا به حال فیلمی را در حالی که روی مبل با پتو دراز کشیده اید تماشا کرده اید، به خوبی می دانید که چقدر جذاب است مخصوصا در یک روز سرد زمستانی. پتوها را می‌توان روی یک روتختی یا لحاف قرار داد تا کمی گرمای بیشتری ایجاد کند، یا می‌توان آن‌ها را به سادگی بالای پشت مبل پوشانده و ظاهری شیک به فضا ببخشد. اما پتو دقیقاً چیست؟

معنی آن این است، یک تکه پارچه مستطیل شکل تک لایه با انتهای تا شده که به عنوان پوشش هنگام خواب یا در آغوش گرفتن استفاده می شود، به عنوان “پتو” شناخته می شود.

پتوها در هر پارچه ، اشکال و انواع قابل تصوری مانند پتوهای مسافرتی، ، پتو مسافرتی تک نفره و دونفره موجود هستند. اندازه، ضخامت و درجه گرمای آنها همه با یکدیگر متفاوت است.

در واقع، انواع مختلف پتو محاسن و معایب خود را دارند. انتخاب پتوی ایده آل شما به عوامل مختلفی از جمله آب و هوای محلی، ملاحظات بهداشتی، تمایلات شخصی و سبک زندگی بستگی دارد.

بیشتر جستجو کنید تا تفاوت‌های بین انواع پتوهای متنوع را کشف کنید و بینشی را در مورد آنچه که هر کدام می‌توانند به شما ارائه دهند جمع آوری کنید.

هدف از پتو چیست؟

این تکه پارچه بزرگ معمولاً کل بدن شما را هنگام خواب می پوشاند. این در انواع پارچه‌ها، بافت‌ها، وزنه‌ها و غیره وجود دارد. اما در اصل، یک عملکرد دارد – پوشاندن شما در هنگام خواب و جلوگیری از فرار غیرضروری گرمای بدن.

اکنون زمان مناسبی است که اتاق خواب خود را برای فصل زمستان آماده کنید. ایده های کم هزینه زیادی برای ایجاد یک محیط اتاق خواب گرم و دلپذیر وجود دارد و بسیاری از آنها استفاده از پتو را می طلبند.

شما نمی توانید اتاق خواب خود را بدون پتو تصور کنید، و به خصوص در ماه های سرد زمستان که به استراحت شبانه خوبی نیاز دارید، بسیار مفید است.

از آنجایی که این روزها انواع مختلفی از پتوها برای انتخاب وجود دارد، ممکن است شما خسته شوید. در این پست وبلاگ، اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب پتوهای مناسب برای اتاق خواب خود به عنوان راهی برای کمک به شما ارائه می دهیم.

قبل از انتخاب، ضروری است که اهداف کلیدی خرید پتو را بررسی کنید. برخی از اهداف پتو عبارتند از:

  • گرما: پتوها عمدتاً برای تأمین گرما در فصول سردتر یا در محیط های سرد استفاده می شوند.

  • راحتی: یک پتوی نرم و دنج می تواند راحتی و احساس امنیت را ارائه دهد و آرامش و آسایش را آسان تر کند.

  • دکوراسیون: پتوها قدرت تغییر فضاها را با یک پارچه ساده دارند. آنها کاربردی هستند و دارای عناصر هنری برای افزودن عمق، رنگ و بافت به اتاق هستند. چه روی مبل قرار بگیرند و چه به زیبایی روی تخت تا شوند، داستانی بصری را روایت می کنند.

  • چند منظوره بودن: بسته به نوع پتو، می توان از آن برای مصارف مختلفی استفاده کرد. انواع مختلف پتوها، اتاق نشیمن شما، لایه گرمی که تخت شما را زینت می دهد و راحتی در طول ماجراجویی در فضای باز شما را ارتقا می دهند. آنها به طور یکپارچه از عملکردی به مد روز تغییر می کنند.

  • هدایا: وقتی یک پتو هدیه می‌دهید، راحتی، گرما و تفکر را هدیه می‌دهید. این حرکتی است که اهمیت را بیان می کند و مراقبت شما را نشان می دهد. چه برای جشن ها باشد یا فقط یک عمل مهربانانه تصادفی. پتو هدیه ای جاودانه است که تفکر و عملی بودن را به نمایش می گذارد.

Buying a velvet travel blanket 0 - خرید پتو مسافرتی ولوتپتوی مسافرتی ولوت نمونه درخشانی از پتو مسافرتی یا روی تخت می باشد. این فقط یک لوازم جانبی نیست – یک همسفر قابل اعتماد است که سفر شما را در گرما و راحتی خانه می‌پیچد.

یک پتوی مسافرتی همه کاره می تواند افزودنی عالی برای وسایل سفر و خانه شما باشد. آنها برای گرم و دنج نگه داشتن شما عالی هستند، چه در کمپینگ هستید، سفر جاده ای، یا فقط لذت بردن از یک شب در فضای باز.

اما وقتی چمدان‌هایمان را برای ماجراجویی بعدی می‌بندیم، پتوهای سفر اغلب جا می‌مانند. یا بدتر، ما یک روتختی حجیم یا پتوی معمولی بسته بندی می کنیم که وزن بیشتری را اضافه کرده و فضای غیر ضروری را اشغال می کند.

خوشبختانه، برخی از پتوهای مسافرتی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سبک وزن و قابل بسته‌بندی باشند، که آن‌ها را به همراهان عالی سفر تبدیل می‌کند. گاهی اوقات “پتوهای ماجراجویی” نامیده می شود. آنها برای استفاده در حین حرکت طراحی شده اند و کمتر جا می گیرند.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌ها و مزایای این پتوی سفری همه جانبه بیندازیم و اینکه چرا می‌تواند گزینه‌ای عالی برای بسته‌بندی برای ماجراجویی بعدی شما باشد:

فوق العاده نرم، گرم و تقویت کننده سبک وزن

همه ما پتوهای سفری نرم و ابریشمی می‌خواهیم که بتوانند ما را در کنار آتش، در ماشین یا هواپیما راحت و گرم نگه دارند. بنابراین بافت آن کره ای نرم است. نتیجه یک پتوی مسافرتی است که فوق العاده نرم، دنج، و به طرز شگفت آوری سبک وزن.

چرا برای سفر به پتو نیاز دارم؟

یک پتوی مسافرتی را می توان برای همه جنبه های سفر استفاده کرد – برای گرم نگه داشتن در پرواز یا ماشین، به عنوان یک پتو در عصرهای خنک تر، یا برای ایجاد هر نقطه ای از مکان خود با یک پیک نیک تابستانی.

دسته بندی پتو ها بر اساس جنس

اگرچه سبک یک پتو تفاوت زیادی در احساس و عملکرد آن ایجاد می کند، مواد مورد استفاده نیز به همان اندازه مهم است که باید در نظر گرفته شود. در حالی که برخی از پتوها با استفاده از یک نوع پارچه ساخته می شوند، بسیاری از آنها از ترکیبی از مواد برای ایجاد حس عالی با قیمت مناسب استفاده می کنند.

مانند سایر لوازم جانبی خواب، برخی از پتوها از مواد طبیعی ارگانیک مانند پشم و پنبه برای کسانی که دوست دارند اتاق خواب خود را دوستدار محیط زیست کنند، استفاده می کنند.

پشم
یکی از سنتی‌ترین مواد برای پتو، گرمای عمیق پشم و خاصیت جذب رطوبت باعث محبوبیت آن در میان طیف وسیعی از مردم، از چادرنشینان بقا گرفته تا کودکان خواب‌آلود شده است. پتوهای پشم خالص دارای معایبی هستند، با این حال، با قیمت بالا و زمان خشک شدن طولانی در صورت خیس شدن. برخی افراد پشم خالص را کمی خراش دار می دانند. اگر این در مورد شما صادق است، ممکن است بخواهید یک پتوی نرم تری با پر کردن پشم برای بهترین های هر دو جهان در نظر بگیرید.

پنبه
پتوهای ساخته شده از پنبه یکی از بهترین های موجود در بازار در نظر گرفته می شوند، زیرا تنها پنبه می تواند استحکام، قابلیت تنفس، رطوبت زدایی، سازگاری با محیط زیست و راحتی را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه دهد. در حالی که پنبه به تنهایی به اندازه سایر پارچه‌ها گرم نیست، پارچه‌هایی که دارای عایق هستند می‌توانند راحتی و گرما را برای پتوی ایده‌آل ترکیب کنند.

Buying a velvet travel blanket 9 - خرید پتو مسافرتی ولوتپلی استر 
مواد مصنوعی همیشه انتخاب مناسبی برای پتو نیستند، اما پتوهای پلی استر، به ویژه آنهایی که ترکیبی از پنبه و پلی استر دارند، می توانند برای سال ها راحتی و گرما را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه دهند. نقاط ضعفی مانند افزایش مقدار الکتریسیته ساکن وجود دارد، اما برای بسیاری از افراد مزایای مثبتی مانند مقاومت در برابر لکه و مقرون به صرفه بودن بیشتر است.

پرز
پشم های دست ساز یکی از جذاب ترین مواد موجود برای پتو است. پتوهای پشمی با پرزهای ضخیم، لمس مخملی و گرمای تسکین دهنده خود، در هوای سرد بسیار محبوب هستند. مانند تمام پارچه های مصنوعی، پشم گوسفند می تواند جریان هوا ضعیفی داشته باشد و برخی افراد متوجه می شوند که پشم گوسفند می تواند پوست آنها را تحریک کند.

اکریلیک
در حالی که محبوبیت کمتری نسبت به گذشته داشتند، پتوهای اکریلیک – که بسیاری از آنها دارای تزئینات ساتن هستند – هنوز هم هر روز توسط افراد بی‌شماری استفاده می‌شوند. اگرچه این نوع پتوها مستعد پر شدن هستند، اما پتوهای اکریلیک با کیفیت بالاتر کمتر مستعد این هستند. مزایای اضافی شامل مقاومت در برابر لکه، مراقبت آسان و گرمای قابل توجه است.

پر
پر کردن از پرهای اردک ها و غازها یکی از ماندگارترین مواد پرکننده برای پتوهایی مانند روتختی و لحاف است. پتوهای پایین نرم، سبک و فوق‌العاده گرم هستند، اما می‌توانند در برخی افراد آلرژی ایجاد کنند. جایگزین های گیاهی، ساخته شده با مواد مصنوعی، نیز موجود است.

ترمه
ترمه نوعی پشم که از بزهای پرورش یافته مخصوص جمع آوری می شود، به دلایلی به عنوان یکی از مجلل ترین پارچه ها شناخته می شود. پتوهای کشمیری محکم، نرم و بسیار گرم یکی از راحت ترین پتوها برای خوابیدن است. با این حال، این نوع از تجملات می‌تواند قیمت بالایی داشته باشد، و مراقبت از پتوی ترمه می‌تواند دشوارتر از پتوهایی باشد که از پارچه‌های کمتر متزلزل ساخته شده‌اند.

عوامل دیگری که باید در نظر گرفته شوند

در حالی که سبک و جنس پتو دو مورد از مهم‌ترین ملاحظات است، زیرا هر دو تأثیر بسزایی در احساس پتو دارند، عوامل دیگری نیز در هنگام خرید پتوی جدید باید در نظر گرفته شوند. برخی از این عوامل بر نحوه عملکرد پتو تأثیر می‌گذارند، برخی بر میزان آسانی تمیز کردن یا مراقبت از آن تأثیر می‌گذارند و برخی دیگر تأثیر صرفاً بصری دارند.

Buying a velvet travel blanket88 - خرید پتو مسافرتی ولوتبسته به ترجیحات شما، برخی از این عوامل احتمالاً برای شما مهمتر از سایرین هستند.

سایز: پتوها در طیف وسیعی از اندازه‌ها، از پتوهای کوچک کودک تا پتوهای بزرگ که روی تخت قرار می‌گیرند، در دسترس هستند. اندازه‌های پتو برای راحتی روی مبل و برای یک نفر در رختخواب ایده‌آل هستند، در حالی که اندازه‌های بزرگ‌تر می‌توانند خارج از تخت خواب ناخوشایند باشند، اما بهترین انتخاب برای زوج‌هایی هستند که به دنبال گرما هستند.

وزندر حالی که پتوهای وزن دار محبوب هستند، همه پتوها – از پف دارترین لحاف گرفته تا متراکم ترین پشم – وزن خاص خود را دارند که ممکن است یا ممکن است نشان ندهد که چقدر گرم هستند. برخی از افراد پتوهای سنگین‌تر را راحت می‌دانند، در حالی که برخی دیگر پتویی با احساس سبک‌تر را ترجیح می‌دهند.

گرمابیشتر پتوها نسبتاً گرم هستند، اما از سبک‌های تابستانی تنفس‌پذیر گرفته تا نسخه‌های سنگین که برای سردترین شب‌های زمستان طراحی شده‌اند، متغیر هستند. بسته به نیازتان، ممکن است بخواهید یک پتوی سنگین و سبک برای استفاده در فصول مختلف بخرید، یا برای گرمای بیشتر، گزینه تابستانی سبک‌تر خود را در طول زمستان لایه‌بندی کنید.

بافت: بافت پتو بر بافت، ظاهر و گرمای آن تأثیر می گذارد. اکثر مردم بر اساس دو گزینه اول یک بافت را انتخاب می کنند، اما مهم است که سومی را نیز در نظر بگیرید. برای مثال، پتوهای بافت وافل به دلیل هوای محبوس شده در طراحی جیبشان گرمتر از آنچه به نظر می رسند، هستند.

مواد ارگانیکخریداران آگاه به محیط زیست ممکن است بخواهند پتویی از مواد طبیعی و ارگانیک را در نظر بگیرند. این امر پارچه های مصنوعی مانند پلی استر یا پشم های مصنوعی را رد می کند، اما بسیاری از خریداران از پتوی راحت و راحت ساخته شده از پشم ارگانیک، پنبه، یا پر قدردانی می کنند.

مراقبت و amp; تمیز کردنبرای کسانی که نگران لکه شدن یا تمیزی هستند، لحاف ساده ترین انتخاب را ارائه می دهد. به جای اینکه مجبور باشید کل پتو را تمیز کنید، می توانید فقط در روز لباسشویی، پوشش لحاف را بردارید. از سوی دیگر، پتوهای بدون روکش، از پتوهایی که به راحتی شسته می‌شوند، مانند پتوهای بسیاری که از مواد مصنوعی ساخته شده‌اند، تا پتوهایی که نیاز به تمیز کردن خشک دقیق دارند، متغیر است.

رنگ الگوپتوها در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع موجود هستند. پتوهای مصنوعی و پنبه ای به دلیل سهولت رنگ آمیزی پارچه ها، گسترده ترین انتخاب را دارند، در حالی که پتوهای پشمی معمولاً دارای الگوهای بافته شده هستند. اگر می‌خواهید به راحتی ظاهر تخت خود را تغییر دهید، ممکن است بخواهید یک لحاف و چند روکش بخرید.

قیمتقیمت پتو بیشترین ارتباط را با طراحی و مواد مورد استفاده دارد. در حالی که همه مواد مورد استفاده دارای مزایا و معایبی هستند، از ترمه گران قیمت گرفته تا گزینه‌های مصنوعی مقرون به صرفه‌تر، انتخاب‌های عالی در هر قیمتی وجود دارد.

 

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

هرمدر

هرمدر بهترین برند تولید کننده روتختی و کالای خواب در سال ۱۴۰۳

پایگاه خبری دنیای برند، در دنیای پرشتاب و پرمشغله امروز، خواب به مثابه گوهری نایاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *