تاثیر عمل بینی

تاثیر عمل بینی در افزایش اعتماد به نفس

پایگاه خبری دنیای برند، شاید شما هم متوجه یکسری تغییرات رفتاری مثبت در کسانی که جراحی بینی انجام داده اند شده باشید ؛ مثلا نسبت به گذشته مشارکت بیشتری در اجتماع داشته و دچار استرس و اضطراب نمی شوند. حتی ممکن است مشاهده این تغییرات برای شما عجیب باشد. اگر بخواهید نگاه عمیقی به این مسئله داشته باشید ، از تغییرات به عمل آمده شگفت زده نمی شوید. بدین خاطر که داشتن چهره ای زیبا ، به طور کاملا مستقیم بر روی اعتماد به نفس افراد تاثیر می گذارد. در حقیقت زیبایی حاصل شده از عمل بینی ، این مشخصه را برای فرد به ارمغان آورده است. اگر شما هم خواستار چنین امری هستید ، حتما نکاتی که در این نوشته در اختیارتان قرار گرفته است را بخوانید.

The effect of nose job in increasing self confidence - تاثیر عمل بینی در افزایش اعتماد به نفسنتیجه مثبت جراحی بینی مساوی است با افزایش اعتماد به نفس

آیا تحت هر شرایطی با انجام جراحی نامبرده ، فرد احساس رضایت به خود را ارتقا می دهد؟ پاسخ این سوال منفی است. زمانی شما می تواند اعتماد به نفس بالا ناشی از جراحی کردن دماغ خود را تجربه کنید که نتیجه حاصل از پروسه مثبت و مطلوب باشد.

به طور مثال اگر فرم بینی با دیگر اجزای صورت در تناسب و هارمونی قرار نگیرد ، به جای خلق جلوه ای زیبا ، سایر مشخصه های جذاب چهره را نیز می پوشاند. از طرفی دیگر ممکن است به جای بهبود بخشیدن تنفس ، نتیجه عکس حاصل شود. در نهایت این اتفاقات ، قطعا فرد تجربه مثبتی را بدست نخواهد آورد.

با توجه به توضیحات فوق ، اگر شما می خواهید به هدف مذکور برسید باید تلاش کنید که نتیجه عالی و مثبتی را از فرایند راینوپلاستی بدست آورید. اما چگونه می شود به بهترین نتیجه رسید ؟! در ادامه بهترین و کلیدی ترین نکات را به شما می گوییم.

فاکتورهای مهم در کسب نتیجه ایده آل از عمل بینی

در نظر داشته باشید که جراحی کردن بینی یک پروسه حساس محسوب می شود و جراح باید جوانب مختلفی را در نظر بگیرد. از این بابت تعداد عوامل موثر در رسیدن به بینی دلخواه زیاد است اما به طور خلاصه در ادامه این موارد را به شما توضیح می دهیم.

انتخاب متبحرترین جراح بینی : بی شک نیمی از نتیجه عمل ، به جراح مربوط می شود. در صورتی که تسلط ایشان بر پروسه ، تکنیک های جراحی و چگونگی اعمال تغییرات بالا می باشد ، کیفیت نتیجه عمل نیز ارتقا می یابد. اگر می خواهید با یک جراح حاذق در تهران در زمینه رینوپلاستی آشنا شوید ، به این لینک رجوع کنید.

اهمیت به جلسه مشاوره : قطعا شنیده اید که پیش از هر جراحی ، باید با پزشک مشورت داشته باشید. اما چرا این مسئله مهم است ؟ در این جلسه شما تمامی اطلاعات لازم را در اختیار پزشک گذاشته و از طرفی دیگر هم هر سوالی را که دارید می توانید بپرسید و به پاسخ آن برسید. تمامی این نکات در چگونگی انجام روند جراحی و البته دوره نقاهت پس از ان تاثیر گذار هستند و متقابلا نتیجه را نیز تحت تاثیر قرار می دهند.

انتطار واقعی و منطقی از جراحی : ممکن است با دیدن یک عکس ، مجذوب زیبایی چهره و اجزای مختلف صورت آن من جمله بینی شوید و به همین خاطر به جراح اصرار کنید که بینی شما را دقیقا مثل همان عکس عمل کند. اما نکته ای که شما به آن توجه نکرده اید این است که فرم بینی عکسی که مشاهده کردید ، مطابق با معیار زیبایی و اعضای چهره آن فرد خلق شده و به همین خاطر جلوه زیبایی را ایجاد کرده است. پس لزوما اعمال همان تغییرات بر روی دماغ شما ، مساوی با زیبایی نخواهد بود مگر به تشخیص پزشک چنین اصلاحاتی برای صورت شما مناسب باشد ؛ پس در زمان تصمیم گیری برای انتخاب فرم مناسب بینی ، به راهنمایی جراح گوش دهید و هدف معقولی را داشته باشید.

توجه به نکات مراقبتی : مبحث دیگری که برخی از افراد آن را جدی نگرفته و پس از عمل شاکی هستند که چرا نتیجه خوبی کسب نکرده اند ، توصیه های مراقبتی است که از جانب پزشک به آنان ارائه شده اند. برای اینکه پروسه جراحی به بهترین حالت پیش برود ، می بایست پیش از عمل بدن شما آماده باشد . همچنین پس از جراحی ، برای اینکه روند بهبودی سریع تر پیش برود ، به مراقبت از خود نیازمند هستید. توجه به این اصل و سه مورد فوق الذکر دیگر شما را به همان خواسته ای که دارید ، می رساند.

ارتباط زیبایی و اعتماد به نفس مسئله ای انکار ناپذیر است که از دیرباز تا کنون همه به دنبال رسیدن به آن هستند که به لطف عمل های زیبایی مختلف ، من جمله عمل بینی که توسط جراحان برتر همچون دکتر امیرحسین محمدی مفرد به انجام می رسند ، رسیدن به خواسته های مذکور ، آسان تر شده است.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *