برند رایتل

برند رایتل میزبان نمایندگانی از استارت آپ ها

پایگاه خبری دنیای برند، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ میزبان نمایندگانی از بنگاه‌های اقتصادی و استارت‌آپ‌های کشور بود.

به گزارش روابط عمومی رایتل، مرتضی لطفی عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، علیرضا خواک مدیر کل دفتر هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، مهدی نوروزیان معاون پشتیبانی و تامین منابع مالی شستا، حبیب‌الله حسن‌ خانلو قائم مقام سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مدیران و فعالان صنعت، از غرفه رایتل در این نمایشگاه بازدید کردند و ضمن دیدار با حسین ملازاده مدیرعامل رایتل در جریان آخرین دستاوردهای اپراتور هوشمند تلفن همراه در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و خدمات سازمانی و تجاری، قرار گرفتند.
رایتل با محوریت «خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی» در راستای ارائه خدمات و رویکردهای هوشمندانه با اتکا به توان و دانش داخلی و ظرفیت‌سازی اقتصادی در الکامپ ۲۰۲۳ حضور دارد.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با محصولات و خدمات نوین رایتل می‌توانند تا هفتم تیرماه از ساعت ۸ الی ۱۶ به سالن‌های‌ ۲۷، ۹-۸ و فضای باز جنوب سالن‌های ۳۸ و ۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *