تندیس سفیر اهدای خون ایران

دریافت تندیس سفیر اهدای خون ایران/ همراه اول

پایگاه خبری دنیای برند، در چهل‌ونهمین سالروز تأسیس سازمان انتقال خون ایران، تندیس سفیر اهدای خون به مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول اعطاء شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم چهل و نهمین سالروز تاسیس سازمان انتقال خون ایران و گرامیداشت «روز ملی اهدای خون» امروز دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ با حضور «محمد مخبر» معاون اول رییس جمهور، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، «مصطفی جمالی» مدیرعامل سازمان انتقال خون و همچنین جمعی از خیرین، اهداکنندگان خون و کارکنان این سازمان در مرکز همایش های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

مخبر، معاون اول رییس جمهور در این مراسم با تاکید بر اینکه اهدای خون در بین ایرانیان ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد، اظهار کرد: تلاش های اهداکنندگان و کارکنان سازمان انتقال خون در دوران جنگ تحمیلی و دیگر مقاطع کمتر دیده شده است و امروز این سازمان به نقطه ای رسیده که با پیشرفته ترین کشورهای دنیا برابری می کند.

جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران نیز طی سخنانی ابراز کرد: سازمان بهداشت جهانی بر اساس عملکردها و ارزیابی ها، انتقال خون ایران را در حد استانداردهای کشورهای اروپایی و آمریکا معرفی کرده است.

گفتنی است در حاشیه این مراسم که به مناسبت گرامیداشت روز ملی اهدای خون برگزار شد، مرکز خونگیری بوکان در استان آذربایجان غربی و بافق در استان یزد با دستور معاون اول رئیس جمهور و به صورت ویدیو کنفرانسی به بهره برداری رسیدند.

در ادامه «تندیس سفیر اهدای خون و حامی سازمان انتقال خون» نیز به پاس همکاری و همراهی برای ترویج فرهنگ اهدای خون به «مهدی اخوان بهابادی» مدیرعامل همراه اول اهداء شد.

همچنین ببینید

برند شیائومی

برند شیائومی در تلاش برای ثبت رکورد

برند شیائومی بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *