5 ستاره کامل کیفی

تولید ۴ خودرو با ۵ ستاره کامل کیفی در شهریور ۱۴۰۰

پایگاه خبری دنیای برند، بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی انجام شده در شهریور ماه ۱۴۰۰، چهار خودرو شامل ۲ خودروی سبک و ۲ خودروی سنگین موفق به کسب ۵ ستاره کامل کیفی شدند.

به گزارش شاتا، گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودروهای ساخت داخل در شهریور ۱۴۰۰ توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده است.

یک خودرو با ۴ ستاره کیفی در گروه وانت

در شهریورماه ۱۴۰۰ در گروه خودروهای سبک، بخش وانت و در لیست قیمتی ۲، وانت های کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ از تولیدات شرکت بهمن موتور و خودرو سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌رو موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند.

همچنین وانت‌های نیسان تک سوز آپشنال و نیسان دوگانه سوز آپشنال از محصولات شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی به دست آوردند.

در لیست قیمتی یک گروه وانت نیز وانت نیوپیکاپ فوتون دیزلی (ایران خودرو دیزل) ۴ ستاره کیفی را از آن خود کرد و وانت پیکاپ UAZ شرکت سروش دیزل مبنا نیز سه ستاره کیفی به دست آورد.

۲ خودروی سبک با ۵ ستاره کامل کیفی

در گروه سبک، بخش سواری و در لیست قیمتی یک، خودرو تیگو۷ تولید شده در شرکت مدیران خودرو سه ستاره کیفی دریافت نموده است.

همچنین در لیست قیمتی ۲، هایما S7 اتوماتیک ایرانخودرو خراسان چهار ستاره کیفی را از آن خود نمود.

JAC_S5 و JAC_S3 کرمان موتور در این لیست قیمتی سه ستاره‌ای شدند. SWM G01 شرکت سیف خودرو، تیگو ۵ و آریزو ۵ توربو مدیران خودرو نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

در این گروه و این کلاس قیمتی خودروی دیگنیتی شرکت بهمن موتور ۵ ستاره کامل کیفی را از آن خود کرد و MVM XS33 مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کرد.

تولید ۸ خودرو سواری با ۴ ستاره کیفی در شهریور۱۴۰۰

همچنین در کلاس قیمتی چهار، دنا پلاس توربو اتوماتیک شرکت ایران خودرو ۵ ستاره کامل کسب کرد و خودروهای پژو ۲۰۷ ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دنا پلاس از ایران خودرو و پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانورمای شرکت ایران خودرو نیز هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این لیست قیمتی رانا پلاس، پژو ۲۰۶ و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره ای شدند.

در این لیست، سمند و سورن پلاس ایرانخودرو تبریز، پژو پارس ایران خودرو خراسان ، پژو پارس ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس ایران خودرو فارس همگی ۳ ستاره کیفی را از آن خود کردند.

همچنین پژو ۴۰۵ ایرانخودرو خراسان سه ستاره کیفی کسب کرد و تارای ایرانخودرو موفق به کسب ۴ ستاره کیفی شد.

در سطح قیمتی پنج نیز کوییک سایپا ۴ ستاره به دست آورد. در این سطح قیمتی کوییکR پارس خودرو، تیبا ۲ شرکت سایپا و همچنین ساینای پارس خودرو موفق به دریافت ۳ ستاره کیفی شدند.

ساینای شرکت سایپا سیتروئن و تیبای شرکت سایپا سیتروئن نیز ۳ ستاره دریافت نمودند. کوییکS شرکت سایپا ۴ ستاره و ساینا S پارس خودرو نیز ۳ ستاره به دست آوردند.

۲ خودروی سنگین با ۵ ستاره کامل کیفی در شهریورماه ۱۴۰۰

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو ۸۵NMR و کامیونت ایسوزو NPR75K بهمن دیزل موفق به کسب ۵ ستاره کامل کیفی شدند و کامیونت شیلر بهمن دیزل به همراه کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل نیز ۴ ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزوNPR75M بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد و کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

همچنین کامیون FAW TigerV8 از تولیدات شرکت سیبا موتور نیز موفق شد ۴ ستاره کیفی را به دست آورد.

در بخش کشنده‌، خودروی کشنده FAWJ6 سیباموتور و کشنده نیوفوتون ۴AUMAN H ایرانخودرو دیزل چهار ستاره ای شدند.

در این بخش، کشنده سیتراک C7 متعلق به شرکت پیلسان نیز ۴ ستاره کیفی را از آن خود کرد و کشنده دیما HT490 دیما دیزل و کشنده C&C آریا دیزل نیز ۴ ستاره به دست آوردند.

در بخش مینی بوس؛ مینی بوس پگاسوز شرکت بهمن دیزل ۳ ستاره کیفی به دست آورد و ون مسافری هیوندا H350 از تولیدات سروش دیزل مبنا نیز ۴ ستاره کیفی را از آن خود کرد.

در بخش اتوبوس شهری نیز اتوبوس شهری ATROS تولید شرکت ایران خودرو دیزل ۴ ستاره کیفی را به دست آورد.

همچنین ببینید

19090280 672 310x165 - پخش بیش از ۱۰ سریال ایرانی و خارجی از شبکه‌های سیما

پخش بیش از ۱۰ سریال ایرانی و خارجی از شبکه‌های سیما

مجموعه نمایشی‌های جدید «زیر خاکی»، «نون خ»، «رستگاری» و «هفت سر اژدها» از شبکه‌های یک، …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x