بهترین هتل های استانبول

معرفی بهترین هتل‌ های استانبول برای زوج های جوان

پایگاه خبری دنیای برند، آیا تا به حال به استانبول سفر کرده‌اید؟ اگر سفر کرده باشید حتما می‌دانید که این شهر یکی از قطب‌های مهم گردشگری در آسیا محسوب می‌شود. استانبول در واقع پرجمعیت‌ترین شهر کشور ترکیه است. به دلیل قرارگیری مکان‌های تاریخی، مذهبی، گردشگری و تفریحی و انواع موزه‌ها، کاخ‌ها، کلیساها و مساجد باشکوه در این شهر، سالانه گردشگران زیادی جهت بازدید به آن سفر می‌کنند. اما زوج‌های جوانی که قصد دارند سفر رویایی در شهر استانبول را تجربه کنند، باید هتل‌ های مجلل و زیبا مانند هتل دابل تری بای هیلتون توپکاپی استانبول را برای اقامت خود در نظر داشته باشند. البته اغلب هتل ‎های استانبول امکانات بی‌نظیری را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. با این حال چند هتل خاص موجود در شهر استانبول برای زوج‌های جوان به شدت پیشنهاد می‌شود. در این مقاله به معرفی هتل‌های مناسب زوج های جوان می‌پردازیم.

هتل کوریو کالکشن بای هیلتون

این هتل از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای مشهور هیلتون است. هتل کوریو کالکشن قطعاً یکی از بهترین و آرامش بخش‌ترین هتل‌هایی است که در شهر استانبول می‌توانید پیدا کنید. این هتل به دلیل چشم انداز زیبا به درختان و خانه‌های تاریخی در بین زوج های جوان از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

هتل کوریو کالکشن فاصله بسیار کمی با عمارت‌های ایاصوفیه استانبول دارد؛ به همین دلیل با یک پیاده روی کوتاه مدت می‌توانید از بناهای منحصر به‌ فرد استانبول نیز دیدن کنید. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می‌توان به رستوران در فضای باز و سرپوشیده، خدمات خشکشویی، فضای سرسبز و هوای دلپذیر، مرکز تناسب اندام، اتاق‌های ماساژ ،جکوزی، حمام ترکی و… اشاره کرد. تمامی اتاق‌های هتل کوریو کالکشن با مبلمان بسیار شیکی به سبک باروک، نورپردازی و آثار هنری زیبا به مهمانان خدمات ارائه می‌دهند.

هتل فر

از دیگر هتل های محبوب و مشهور استانبول، مناسب برای زوج های جوان می توان به هتل فر اشاره کرد. این هتل در منطقه تاریخی و پر جنب و جوش سلطان احمد قرار گرفته و فاصله آن برای بازدید از مکان‌های تاریخی ترکیه مانند مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی است. این هتل امکانات مختلفی همچون کافی شاپ، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستورانی با انواع غذاهای ترکی و بین المللی، اتاق چمدان، صرافی و… را برای مهمانان فراهم کرده است. اتاق و سوئیت‌های هتل فر دارای کلکسیونی بسیار مدرن هستند که طراحی آن فوق العاده جذاب و زیبا است.

هتل دابل تری بای هیلتون توپکاپی استانبول

قطعاً لقب لوکس‌ترین هتل استانبول که برای اقامت زوج‌ها پیشنهاد می‌شود متعلق به هتل تری بای هیلتون است. این هتل در بهترین منطقه استانبول واقع شده، به طوری که شما فاصله بسیار کمی با جاهای دیدنی این شهر دارید. از طرفی امکانات و خدمات زیاد و باکیفیت این هتل، سبب افزایش شهرت آن در بین گردشگران و زوج‌های جوان شده است.

این هتل برای مهمانان خود که فقط به قصد انجام جلسات مختلف به استانبول سفر کرده‌اند، اتاق جلسات به همراه تمامی امکانات در اختیار ارائه می‌دهند. به این ترتیب افراد با خیالی راحت می‌توانند جلسات کاری و کنفرانس‌های خود را در هتل تری بای هیلتون برگزار کنند.

دقت داشته باشید که همه اتاق‌های هتل هیلتون عایق صدا بوده و از جمله انواع این اتاق‌‌ها می‌توان به اتاق‌های کویین روم، اتاق‌های کینگ روم، اتاق دلوکس کینگ با چشم اندازی رو به دریا، اتاق یک تخته کینگ سوئیت، اتاق دلوکس توئین، اتاق دلوکس خانواده با چشم‌انداز رو به دریا، سوئیت جونیور، اتاق خانواده و… اشاره کرد. این اتاق ها دارای فضایی بزرگ و دلنشین با چشم‌اندازهای زیبا به محیط اطراف است. هر کدام از اتاق‌ها با وسایل‌های لوکسی مجهز شده‌اند که آن‌ها را بسیار باشکوه و خاص می‌کنند.

Introducing the best hotels in Istanbul for young couples 01 - معرفی بهترین هتل‌ های استانبول برای زوج های جوانهتل شانگری لا بسفروس

این هتل در اطراف میدان تکسیم قرار دارد. میدان تکسیم قطعا یکی از مناطق شلوغ و جذاب جهت خرید و گشت و گذار در هر ساعت از شبانه روز به حساب می‌آید. در واقع همین موضوع می‌تواند حس بسیار خوبی را به شما منتقل کند. هتل شانگری لا بسفروس در مقایسه با سایر هتل‌های موجود در میدان تکسیم، می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای زوج‌های جوان باشد.

با اقامت در این هتل که معماری مجلل عثمانی و شرقی نمای داخلی و بیرونی آن را در برگرفته، قطعاً سفر به یاد ماندنی در کنار تنگه بسفر را تجربه خواهید کرد. این هتل ۱۸۶ اتاق و سوئیت دارد که امکانات مختلفی مانند منظره فوق ‌العاده، بالکن، اینترنت رایگان، مینی بار، قهوه ساز، میز کار، گاوصندوق، تلویزیون و… را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. اما از جمله امکانات خود هتل می‌توان به کافه و دو رستوران لوکس با امکان سفارش انواع غذاهای آسیایی، شرقی، ژاپنی و چینی با بهترین کیفیت، ماساژ درمانی، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، آرایشگاه، سونا و جکوزی و… اشاره کرد.

هتل رافلز

هتل رافلز یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره واقع در استانبول است که در سال ۲۰۱۹ به خاطر سطح بالای خدمات و امکانات خود به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره شهرت یافت. قرار گرفتن در مسیر وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو، دسترسی مهمانان به دیگر نقاط شهر استانبول را به آسانی فراهم کرده است.

این هتل در مرکز زورلو قرار دارد که در آن می‌توانید انواع مراکز خرید، فروشگاه‌های برند و رستوران‌های لوکس را پیدا کنید. از آنجایی که ساختمان این هتل ارتفاع زیادی دارد؛ مهمانان می‌توانند از تراس اتاق خود چشم‌انداز زیبایی از شهر استانبول و همچنین تنگه بسفر را در زیر پای خود مشاهده کنند. هتل رافلز از ۱۸۵ اتاق تشکیل شده که همگی آن‌ها به حمام، گاوصندوق، آشپزخانه، قهوه ساز، مینی بار، اینترنت رایگان، تلویزیون و… مجهز هستند. از امکانات این هتل می‌توان به استخرهای روباز و سرپوشیده، کافه و رستوران، سالن ماساژ، سالن بدن‌سازی و یوگا، کلوپ بازی بچه‌ها، اتاق مراقبت از کودکان، آرایشگاه، زمین بازی و… اشاره کرد.

رزرو هتل های استانبول با بهترین قیمت در فلای تودی

هتل‌ های شهر استانبول به صورت کاملا سفارشی با امکانات کم نظیر، در تمام روزهای سال میزبان توریست‌ها و گردشگران خارجی هستند که از نقاط مختلف جهان به استانبول سفر می‌کنند. از آنجایی که استانبول یک شهر رویایی برای سفر زوج‌های جوان است؛ می‌تواند تجربه‌ای خاص و جذاب را در ذهن شما به یادگار بگذارد. برای رزرو هتل های استانبول فقط باید وارد سایت فلای تودی شوید و با یک جست و جوی ساده متنوع ترین اقامتگاه ها را در این شهر مشاهده کنید. تنوع هتل ها در این سایت به حدی زیاد است که به راحتی می‌توانید گزینه مناسب خود را با توجه به بودجه ای که دارید، رزرو کنید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Choosing silver earrings according to the shape of the face 310x165 - انتخاب گوشواره نقره با توجه به فرم صورت

انتخاب گوشواره نقره با توجه به فرم صورت

پایگاه خبری دنیای برند، یکی از سخت‌ترین کارها برای خانم‌ها، انتخاب گوشواره نقره ای است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *