نرم افزار یکپارچه تحت وب

معرفی نرم افزار یکپارچه تحت وب

پایگاه خبری دنیای برند، یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریتی را، نرم افزار یکپارچه تحت وب شکل داده است که مدیران می توانند با توجه به نوع کسب و کار خود، بهترین انواع نرم افزار مذکور را، تهیه نموده و آن را مورد استفاده قرار دهند. جهت خرید نرم افزار یکپارچه تحت وب، می توانید از شرکت ارقام نگار اندیشه، اقدام نمایید.و یا می توانید از معروفترین نرم افزار ما یعنی نرم افزار باران بهره مند شوید. اما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی نرم افزار یکپارچه تحت وب بپردازیم.

نرم افزار یکپارچه تحت وب چیست؟

اصلی ترین مزایای مربوط به نرم افزار یکپارچه تحت وب، کدامند؟ نسخه جدید نرم افزارهای یکپارچه تحت وب را، از کجا می توان تهیه نمود؟
از مهمترین چالش ها و مشکلاتی مدیریت مربوط به بسیاری از کسب و کارها را، انتخاب بهترین و ایده آل ترین سیستم مدیریتی شکل داده است به طوری که همین موضوع باعث شده است تا امروزه بسیاری از مدیران در شرکت ها و فروشگاه های مختلف، به دنبال بررسی انواع نرم افزارهای یکپارچه باشند. مدیران دوست دارند تا با بهره مندی از جدیدترین انواع نرم افزارهای مدیریتی و یکپارچه، بازدهی کارکنان را افزایش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن، کسب و کار خود را، به سود دهی بالایی برسانند.
در جهان رقابتی قرن بیستم، کوچکترین غفلت از سیستم مدیریتی و رویکردهای مربوط به آن، می تواند مشکلات بسیار زیادی را، برای برندهای مختلف، به وجود آورد. نرم افزار یکپارچه تحت وب، یکی از جدیدترین انواع نرم افزارهای مورد استفاده توسط بسیاری از مدیران می باشد که علاقه مندان و کاربران می توانند نسخه بروز رسانی شده و جدید نرم افزار مذکور را، از شرکت ارقام نگار اندیشه، خریداری کرده و در سیستم های کامپیوتری خود، نصب نمایند. با نصب آخرین نسخه مربوط به نرم افزار یکپارچه یاد شده، می توانید رویکرد جدیدی از مدیریت را، برای خود به ارمغان آورید.

انواع نرم افزار یکپارچه تحت وب کدامند؟

امروزه بسیاری از برنامه نویسان، جهت طراحی نرم افزار یکپارچه تحت وب، از چهار روش تعریف شده استفاده می کنند که عبارتند از:
  • روش ستاره ای: در این سعی بر آن دارند تا تمام زیر سیستم ها را، به شکل دقیق به یک دیگر متصل کنند تا انتقال داده ها، به راحتی صورت بگیرد. همچنین روش مذکور انعطاف پذیر بوده و استفاده از روش ستاره ای هزینه های بالایی را جهت طراحی نرم افزار یکپارچه ای، میطلبد.
  • روش افقی: یکی از بهترین روش های مورد استفاده در طراحی نرم افزار یکپارچه را، روش افقی شکل داده است که توانسته جایگزین بسیاری از نرم افزارهای مدیریتی باشد.
  • روش عمودی: یکی از ارزان ترین روش های مورد استفاده در طراحی نرم افزار یکپارچه را، روش عمودی شکل داده است که از ویژگی های بسیار متفاوتی برخوردار می باشد.
  • روش داده های مشترک فرمت شده: یکی از متفاوت ترین روش های مورد استفاده در طراحی نرم افزار یکپارچه مدیریتی را، روش اطلاعات مشترک فرمت شده، شکل داده است که در بسیاری از سازمان های بزرگ، از کاربرد بالایی برخوردار می باشد.

یک مدل بومی و یکپارچه

نرم افزار فروشگاهی باران ۳۶۰، یک راه حل جدید بومی و مبتنی بر دانش روز صنعت خرده‌فروشیبین المللی است. این راهکار دارای یک رابط کاربری ساده و بسیار کامل، برای صندوقداران، ماژول‌های کنترلی برای مدیران فروشگاه و ستونی مستحکم در حوزه مالی و اداری بوده که شامل حسابداری تجمیعی تحت وب در سطوح فروشگاه، دفاتر ناحیه، دفتر سرپرستی و دفتر هلدینگ، سیستم‌های خزانه‌داری تجمیعی و شعب تحت وب، سیستم کنترل و مدیریت اموال و دارایی‌های ثابت تحت وب و سیستم احکام و حقوق و دستمزد تحت وب می‌باشد.
همچنین، این سیستم، یکپارچگی کامل با سیستم فروشگاه اینترنتی BARAN Eshop داشته؛ و ساختارهای omni channel در آن رعایت شده است.

مزایای مربوط به نرم افزار یکپارچه تحت وب در چیست؟

مهمترین مزیت های مربوط به نرم افزار یکپارچه تحت وب، عبارتند از:
  • افزایش میزان قدرت دید: مدیران می توانند به کمک نرم افزار مذکور، دید وسیع تری را نسبت به امور داشته باشند و بتوانند به موقع تصمیم گیری آگاهانه ای را، شکل دهند. اگر قسمت های مختلف یک شرکت با یکدیگر هماهنگ نباشد، در این صورت مدیران، در هنگام طراحی اهداف و راه حل ها، با مشکل مواجه می شوند.
  • افزایش کارایی کارمندان: مدیران با بهره مندی از نرم افزار یکپارچه تحت وب، می توانند به شکل شگفت انگیزی، بازدهی و کارایی کارکنان خود را افزایش دهند. همچنین کارکنان نیز با علاقه مندی و انگیزه بالایی به فعالیت خواهند پرداخت.
  • افزایش میزان فروش: مدیران می توانند با نصب نرم افزار مذکور در سیستم خود، داده های مربوط به فروش را، به راحتی آنالیز نمایند. همچنین برای افزایش فروش نیز نیاز به جذب مشتریان بالقوه دارند که برای این امر نیز بایستی برنامه ریزی لازم صورت بگیرد.
  • صرفه جویی در مخارج: یکی از مزیت های مربوط به استفاده از نرم افزار یکپارچه را، صرفه جویی در بسیاری از هزینه ها و مخارج، شکل داده است.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Img20240313151452412 310x165 - برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران که با حضور نماینده اتاق‌های مشترک برگزار شد، درباره …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x