برندسازی

برندسازی نقش مهمی در افزایش کیفیت تولیدات صنایع‌دستی هنرمندان دارد

پایگاه خبری دنیای برند، نشست مشترک رئیس جهاددانشگاهی استان با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سعید طالبی پور، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به اهمیت برندسازی تولیدات صنایع‌دستی در استان گفت: برندسازی نقش مهمی در افزایش کیفیت تولیدات صنایع‌دستی هنرمندان این استان دارد.

وی اظهار کرد: پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری و صنایع‌دستی در نقاط مختلف استان نیازمند همکاری حوزه‌های علمی از جمله جهاددانشگاهی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: طرح‌های دانش‌بنیان و خلاق در حوزه گردشگری توسط دولت حمایت ویژه می‌شود.

طالبی پور بابیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد قابلیت بالایی در حوزه طبیعت‌گردی و گردشگری روستایی دارد، ادامه داد: آموزش جوامع محلی نقش مهمی در سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری بخصوص ایجاد بوم‌گردی در روستاها هدف گردشگری دارد.

وی بیان کرد: ما این آمادگی را داریم تا با بهره گیری از توانمندی های جهاد دانشگاهی همکاری متقابلی را زمینه های پژوهشی، گردشگری و آموزشی داشته باشیم.

Branding plays an important role in increasing the quality of artists handicrafts 01 - برندسازی نقش مهمی در افزایش کیفیت تولیدات صنایع‌دستی هنرمندان داردسید داود موسویان، رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: جهاد دانشگاهی دوره‌های آموزشی برای ایجاد طرح‌های اقتصادی در روستاها برگزار می‌کند.

وی افزود: جهاد دانشگاهی آماده همکاری با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

موسویان بیان کرد: در صورت استقبال علاقه‌مندان رشته‌های مرتبط با حوزه گردشگری در جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *