مهاجرت

مهاجرت آسان با سایت مهاجرت تحصیلی لتس گو یونی

پایگاه خبری دنیای برند، مهاجرت آسان چطور امکان‌پذیر است؟ اگر به دنبال مهاجرت تحصیلی راحت و بدون دغدغه هستید با این پست که در مورد معرفی سایت لتس گو یونی است همراه ما باشید.

این روزها مهاجرت تحصیلی از جمله اقداماتی است که اکثر افراد برای پیشرفت، رشد و تجربه قرار گرفتن در دانشگاه‌های خوب دنیا به آن فکر می‌کنند. مهاجرت از طریق تحصیل فراتر از یک تجربه و تغییر در زندگی است و می‌تواند آینده شما را دگرگون کند. پروسه مهاجرت همیشه نگرانی و استرس برای متقاضیان ایجاد می‌کند و بنابراین اگر مجموعه‌ای از کارشناسان باتجربه در تمام مراحل این مسیر در کنار شما باشند یک مهاجرت آسان برای شما رقم خواهد خورد و باعث آرامش شما خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی سایت مهاجرت تحصیلی لتسگو یونی letsgouni بپردازیم که تخصص این مجموعه، مهاجرت تحصیلی است.

مهاجرت آسان با سایت لتس گو یونی

برای یک مهاجرت آسان و کم ریسک باید شرایط و مدارکی را آماده کنید. از جمله این مدارک انگیزه‌نامه و رزومه هستند که باید به صورت درست و اصولی نگارش شوند. همچنین شما باید در مورد شرایط تحصیل و زندگی در کشورهای مختلف، دانشگاه‌های موجود برای رشته و مقطع تحصیلی مورد نظرتان و هزینه‌های لازم برای مهاجرت و اقامت در کشور مقصد اطلاعات کافی داشته باشید. بنابراین شما نیاز به تخصص و تجربه افرادی دارید که در این مسیر کنار شما باشند.

و اینجا سایت لتسگو یونی برای کمک به شما وارد عمل می‌شود. لتس گو یونی یک موسسه مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو است که با ارائه خدمات و اطلاعات جامع و کامل در مورد کشورها و دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی مختلف در سراسر دنیا، به شما در پیدا کردن مقصد مهاجرتی و دانشگاه مناسب کمک می‌کند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا با داشتن لیستی از بهترین دانشگاه‌ها بر اساس شرایط پذیرش دانشگاه، زندگی و تحصیل خود گزینه‌های مختلف را مقایسه و بهترین آن را انتخاب کنید.

Easy immigration with Lets Go Unis educational immigration site 01 - مهاجرت آسان با سایت مهاجرت تحصیلی لتس گو یونیپذیرش تحصیلی رایگان با لتس گو یونی

برای مهاجرت تحصیلی اولین قدم ارسال مدارک و اپلای جهت دریافت پذیرش از یک دانشگاه است. برای این منظور باید فرم درخواست پذیرش را در سایت دانشگاه مورد نظرتان تکمیل و مبلغی را تحت عنوان اپلیکیشن فی برای بررسی مدارک و فرم درخواستتان پرداخت کنید. این مبلغ به صورت دلار و یا یورو است و باید از طریق کردیت کارت‌های بانکی بین المللی پرداخت شود که ممکن است پروسه پرداخت از طریق کردیت کارت و آماده‌سازی مدارک برایتان سخت باشد.

حالا اگر انجام این مراحل را به گروه لتسگو یونی بسپارید علاوه بر اینکه خیالتان از بابت درست انجام شدن کارها راحت است، می‌توانید از مزایای پذیرش رایگان (بازگشت هزینه پذیرش تحصیلی) هم بهره‌مند شوید. به عبارت دیگر، از آنجایی که لتس گو یونی موفق شده تا با تعدادی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی در کشورهای مختلف از جمله کانادا، اروپا و ترکیه قرارداد نمایندگی ببند، اگر شما موفق به دریافت پذیرش از این دانشگاه‌ها شوید هزینه خدمات اپلای و پذیرش که هنگام اخذ قرارداد پرداخت کرده‌اید به شما برگردانده می‌شود.

البته لازم به ذکر است که این هزینه شامل مبلغ اپلیکیشن فی، که برای بررسی درخواست فرم پذیرش و مدارکتان به دانشگاه پرداخت می‌کنید، نمی‌شود. به این علت که این مبلغ به صورت جداگانه از طریق سایت دانشگاه و برای دانشگاه پرداخت می‌شود و شامل هزینه‌ای که لتسگو یونی دریافت می‌کند، نمی‌شود.

Easy immigration with Lets Go Unis educational immigration site 02 - مهاجرت آسان با سایت مهاجرت تحصیلی لتس گو یونیخدمات سایت مهاجرت تحصیلی لتس گو یونی

همانطور که اشاره کردیم برای یک مهاجرت آسان تحصیلی باید در اولین قدم دانشگاه و کشور مناسب خود را بر اساس شرایط و هزینه ها شناسایی کنید و سپس مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه مورد نظر را آماده و ارسال کنید. بعد از دریافت پذیرش از دانشگاه، وارد فرآیند دریافت ویزا خواهید شد که این پروسه هم چالش‌های مخصوص به خود را دارد.

با توجه به این موضوع، لتسگو یونی تمام تلاش خود را کرده است تا با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات مهاجرت تحصیلی از جمله آماده‌سازی و ترجمه مدارک تحصیلی، تکمیل صحیح فرم‌های مورد نیاز، ارسال دقیق مدارک و به موقع اطلاعات و مدارک پیش از ددلاین دانشگاه ها، فرآیند اخذ پذیرش و ویزا را برای متقاضیان آسان کند و در این مسیر تا انتها کنار شما باشد. برای اطلاع بیشتر، خدمات سایت مهاجرت تحصیلی لتسگو یونی شامل موارد زیر است:

  • مشاوره بر اساس شرایط و اولویت‌های شما به صورت تلفنی و حضوری برای رسیدن به بهترین رشته و دانشگاه
  • امکان ارزیابی شرایط شما به صورت رایگان، از طریق فرم ارزیابی آنلاین پذیرش تحصیلی موجود در سایت لتسگو یونی
  • ارائه لیست کاملی از کشورها، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی مناسب برای پذیرش تحصیلی
  • نگارش انگیزه‌نامه COP و رزومه تحصیلی CV به صورت تخصصی برای شما
  • آماده‌سازی و تکمیل مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی و ارسال به دانشگاه مورد نظر شما
  • پیگیری پرونده شما در دانشگاه مورد نظر تا دریافت پذیرش
  • آماده‌سازی مدارک لازم برای اخذ ویزا

همچنین خدمات لتس گو یونی شامل موارد دیگری از جمله دریافت پذیرش و ویزای کانادا، اروپا، ترکیه، قبرس، دوره‌های زبان در اروپا، پذیرش رشته‌های پزشکی ترکیه و پذیرش ارشد با فاند هم می‌شود. امیدواریم این پست اطلاعات مفیدی برای یک مهاجرت آسان در اختیارتان قرار داده باشد. فراموش نکنید که در این مسیر می‌توانید روی کمک کارشناسان مجرب لتس گو یونی حساب کنید و به سایت این شرکت به نشانی letsgouni.com برای توضیحات بیشتر و رزرو وقت مشاوره، مراجعه نمایید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *