برند بوش

راهنمای خرید ماشین لباسشویی برند بوش با مدرن لایف

پایگاه خبری دنیای برند، امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کارهای منزل دچار تغییر و تحول شده و از سبک سنتی به سبک مدرن سوق پیدا کرده است. تمامی این تحولات برای سهولت در کار و استفاده‌ی بهینه از زمان کاریست. از جمله می‌توان این آسانی را در لوازم آشپزخانه دید. یکی از این لوازم پرکاربرد نیز ماشین لباسشویی است.

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی دارید این مطلب را تا انتها بخوانید چرا که اطلاعات مفیدی در این مطلب گنجانده شده که همگی آن‌ها در خرید یک محصول باکیفیت به شما کمک خواهند کرد. با این حساب حتما نام برند آلمانی بوش و بالاخص نام ماشین لباسشویی بوش را شنیده‌اید. کیفت بالا، خدمات پس از فروش، و قیمت به‌صرفه از جمله ویژگی‌های مثبت محصولات برند بوش هستند. گفتنی است که محصولات تولید شده توسط این برند در حال حاضر در اکثر نقاط دنیا به فروش می‌رسند. ایران نیز یکی از کشورهایی است که در همین زمینه نمایندگی فعال دارد. در ادامه با موضوع راهنمای خرید ماشین لباسشویی بوش همراه ما باشید.

مشخصات ماشین لباسشویی بوش

این ماشین در حال حاضر در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و استیل موجود است و باظرفیت‌های ۶  الی ۹ کیلوگرم به مشتری تحویل داده می‌شود. اگر خانواده پرجمعیتی دارید ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش برای شما مناسب است. همچنین ۴، ۶ و ۸  سری‌های مختلف این دستگاه هستند و  Home Professional  جدیدترین سری ماشین لباسشویی بوش است. گفتنی است که برنامه‌های جدیدتر شستشو و توان قوی‌تر برای لکه بری از مزایای سری جدید این ماشین لباسشویی است.

مختصات کیفی ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش با برخورداری از به‌روزترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا قادر است تا پارچه‌ها و لباس‌های شما را از وجود هرگونه لکه و کثیفی عاری نموده و در نهایت، البسه‌ای تمیز و درخشان را به شما تحویل دهد. گفتنی است که عمر بالای قطعات و عملکرد عالی دستگاه از جمله ویژگی‌هایی هستند که در نهایت بوش را به یکی از بهترین لوازم خانگی برقی مبدل ساخته‌اند. با این حال در زمان خرید ماشین لباسشویی بوش بهتر است تا شرایط خودتان را سنجیده و معیارهایتان را در نظر بگیرید و پس از سنجیدن نیازها و اولویت‌ها دست به انتخاب بزنید.

  • Bosch Washing Machine Buying Guide with Modern Life 01 - راهنمای خرید ماشین لباسشویی برند بوش با مدرن لایفظرفیت دیگ

خانواده‌ی شما چند نفره است؟ قرار است چند دست لباس را درون ماشین لباسشویی قرار دهید؟ میزان کثیفی لباس‌های شما چقدر است؟ از اینرو لازم است تا با در نظر گرفتن تمامی این آیتم‌ها ظرفیت دیگ را انتخاب و پس از آن به خرید ماشین لباسشویی بوش اقدام نمایید. لازم به ذکر است که دیگ این ماشین لباسشویی بین ۶ الی ۹ کیلوگرم ظرفیت دارد.

  • سِری

home professional: اگر دست شما برای خرج کردن باز است و مشکل مالی ندارید بهتر است تا جدیدترین سری ماشین لباسشویی بوش را خریداری نمایید. برخورداری از ۱۶ برنامه لکه بری، سیستم تشخیص وزن، طراحی بی‌نظیر و مانیتور رنگی از جمله مزایای سری home professional هستند. همچنین این ورژن قادر است تا در زمان کمتر و با سرعت بیشتر لباس‌های شما را شستشو نماید و این در حالی است که هیچگونه آسیبی به بافت و کیفیت لباس شما وارد نمی‌سازد.

سری ۸: این ورژن از ماشین لباسشویی بوش  قادر است تا باکیفیت هر چه تمام‌تر البسه شما را شستشو نموده و در همین زمینه توانایی فوق العاده‌ای را از خودش به نمایش بگذارد. گفتنی است که تعداد برنامه‌های شستشو و برخورداری از مانیتور ساده تنها تفاوت این سری با home professional است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که سری ۸ این ماشین لباسشویی از قابلیت Home Connect بهره‌مند است که چنین قابلیتی به شما اجازه می‌دهد از راه دور دستگاه را کنترل نمایید.

سری ۴ و ۶: چنانچه دست شما برای خرج کردن باز نیست و بودجه محدودتری در اختیار دارید بهتر است تا بر روی خرید سری‌های ۴ و یا ۶ ماشین لباسشویی بوش مانور دهید. لازم به ذکر است که چون قطعات این دو سری در آلمان تولید می‌شوند اما مونتاژ آن در کشورهای دیگر از جمله ترکیه و اسپانیا به انجام میرسد، قیمت سری‌های ۴ و ۶ پایین است. گفتنی است که با وجود ارزان‌تر بودن کیفیت این محصول همچنان فوق‌العاده است و در ظرفیت‌های ۹ و ۶ کیلوگرم در بازار به فروش می‌رسد.

  • قدرت موتور

به‌طور کلی موتور ماشین لباسشویی بوش، بازه‌های چرخشی معادل با ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۴۰۰ و ۱۶۰۰ دور در دقیقه را داراست. در همین زمینه گفتنی است که هر چقدر قدرت موتور بیشتر باشد در نهایت رطوبت کمتری در لباس باقی خواهد ماند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که موتور با توان ۱۶۰۰ دور در دقیقه بالغ بر ۹۰ درصد لباس‌های درون دیگ را خشک می‌کند. با این حال اگر در آپارتمان زندگی میکنید و برایتان مقدور نیست تا لباس‌هایتان را در محیط خارج از خانه خشک نمایید در خرید ماشین لباسشویی بوش با موتور ۱۶۰۰ دور در دقیقه شک نکنید.

Bosch Washing Machine Buying Guide with Modern Life 02 - راهنمای خرید ماشین لباسشویی برند بوش با مدرن لایفسیستم تمیزکننده‌ی خودکار کندانسور چیست؟

می‌توان برخورداری از سیستم تمیزکننده‌ی خودکار کندانسور را بهترین ویژگی ماشین لباسشویی بوش لقب داد. این سیستم با تعمیر و نگهداری از ماشین به شیوه خودکار قادر است تا عمر وسیله را تا حد زیادی افزایش دهد.

قیمت ماشین لباسشویی بوش چقدر است؟

سِری، ظرفیت دیگ، نوع موتور و… از جمله آپشن‌هایی هستند که در تعیین قیمت نهایی ماشین لباسشویی بوش اثر گذارند. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت ماشین لباسشویی بوش بهتر است به نمایندگی‌های مجاز آن سر بزنید و یا به‌صورت مجازی قیمت‌ها را استعلام نمایید. بوش برندی است که به‌راحتی می‌توان آن را بی‌رقیب دانست. این ماشین تکنولوژی‌های متنوعی دارد که بعضی از آن‌ها در دنیای ماشین‌های لباسشویی بی‌نظیر هستند و مثل و مانندی برایشان موجود نیست.

شستشوی عالی، طول عمر زیاد، موتور قوی، سِری‌های متعدد و خاص و… از جمله فاکتورهایی هستند که باعث شده‌اند ماشین لباسشویی بوش در بازار رقابتی لوازم خانگی، کمتر همتا و مانندی داشته باشد. فناوری‌های موجود در این دستگاه شستشوی هر جنس البسه‌ای را ممکن و ساده می‌کند. حتی لباس‌هایی که تا پیش از این باید با دست شسته می‌شدند. پس به‌دلیل تمامی‌دلایلی که تا اینجا ذکر شدند ما خرید ماشین لباسشویی بوش را به شما توصیه می‌کنیم.

شما برای خرید ماشین لباسشویی بوش می توانید از فروشگاه های آنلاینی مثل مدرن لایف، دیجی کالا، گناوه کالا و… استفاده کنید. مثلا وب سایت مدرن لایف تمامی لوازم خانگی را به صورت عمده از نمایندگی های رسمی دبی به بازار ایران عرضه می‌کند که این به خودیه خود یک نکته مفید برای این شرکت می‌باشد. در وبلاگ مدرن لایف برای تشخیص ماشین لباسشویی های بوش اصل از فیک نیز مطالب زیادی منتشر شده که شما می‌توانید آن ها را مطالعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این برند به وب‌سایت modernlifeh سر بزنید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

یک نظر

  1. blank

    آقا این سایته چرا اینقدر تفاوت قیمت داره با تهران؟؟؟ من بخوام عمده سفارش بدم شدنی هست؟
    قیمت ماشین لباسشویی بوش توش خیلی پایین تر از تهران زده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *