عرضه گوشی گلکسی فولد در شهریورماه

رفع مشکلات گلکسی فولد و عرضه آن در شهریور ماه

سامسونگ اعلام کرده است که تمام مشکلات مدل گلکسی فولد برطرف شده است و در شهریور ماه برای فروش روانه بازار میشود. به این ترتیب گوشی تاشو سامسونگ شانس دیگری پیدا می کند تا آینده اسمارت فون ها را پیش رویمان قرار دهد.

در ابتدا قرار بود که سامسونگ گلکسی فولد را در تاریخ پنجم اردیبهشت ماه عرضه کند. اما بعد از آنکه چند روزنامه نگار از وجود مشکلات فیزیکی در سخت افزار این گوشی خبر دادند، سامسونگ نیز مجبور شد کلیه مدل های گلکسی فولد را جمع آوری کند و عرضه آن را به تعویق بیاندازد. زیرا مشکلات این مدل خیلی فراتر از یک محافظ صفحه بود. دی جی کو مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سامسونگ نیز به دنبال بروز این مشکلات آن را «شرم آور» خواند.

مشکلات اصلاح شده مدل گلکسی فولد

بر اساس کالبدشکافی های  iFixit نمایشگر تاشوی این مدل قطعه ای بسیار حساس می باشد و با ورود گرد و غبار به داخل آن باعث اختلال در عملکرد آن میشود. با ورود گرد و غبار و یا جسم بزرگتر به پشت صفحه نمایش آن را از کار می اندازد. مورد بعدی وجود شکاف ۷میلیمتری در پشت صفحه میباشد، که بسیار راحت باعث جذب گرد و غبار میشود .

حالا بعد از گذشت قریب به سه ماه، این شرکت اعلام کرده که گلکسی فولد را برای عرضه مجدد در سپتامبر آماده کرده است و بهبودهایی را هم در طراحی اش ایجاد کرده است. از جمله این بهبودها می توان به بیشتر شدن مساحت لایه محافظتی نمایشگر و کشیده شدن آن به آنسوی حاشیه ها اشاره کرد تا کاربر آگاه شود که نباید آن را از بدنه دستگاه جدا کند.

7467c646 ec1f 46fd ac1b 33065fdfd3f3 1024x683 - رفع مشکلات گلکسی فولد و عرضه آن در شهریور ماه

این شرکت همچنین محکم کاری هایی را هم برای حفاظت هرچه بهتر از بخش های بیرونی نمایشگر در نظر گرفته، ضمن آنکه لولای دستگاه را هم تقویت نموده است. سامسونگ تدابیری را هم برای حفاظت از بخش بیرونی نمایشگر گلکسی فولد اتخاذ کرده است.

سامسونگ از این بازه زمانی سه ماهه همچنین برای ارزیابی تمام و کمال طراحی گلکسی فولد بهره جسته  و با انجام تست های مختلف تغییرات اعمال شده روی دستگاه را ارزیابی کرده است.

همچنین ببینید

پردرآمدترین یوتیوبرها

اعلام فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای ۲۰۲۱؛ جوان ۲۳ ساله با ۵۴ میلیون دلار صدرنشین شد

پایگاه خبری دنیای برند، جیمی دونالدسون، جوان ۲۳ ساله آمریکایی که بیشتر با نام مستربیست(MrBeast) …