62960124 660x330 - کسب رتبه اول همکاری‌های علمی بین‌المللی توسط پژوهشگاه ژنتیک

کسب رتبه اول همکاری‌های علمی بین‌المللی توسط پژوهشگاه ژنتیک

پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری رتبه اول همکاری‌های علمی بین‌المللی را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، این پژوهشگاه موفق به کسب رتبه اول شاخص «بین‌المللی‌سازی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها» در بین دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ارزیابی‌های سال ۱۴۰۱ شد.

رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر پایه ارزیابی فعالیت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها در زمینه‌های متنوع روابط علمی بین‌المللی چون «پروژه‌های مشترک علمی با دانشمندان ایرانی مقیم خارج و دانشمندان کشورهای خارجی»، «ایجاد و اعلام فرصت‌های مطالعاتی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی خارج از کشور برای اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی»، «ارائه فرصت مطالعاتی در کشور برای دانشمندان، پژوهشگران و دانشجویان خارجی» و «ثبت اختراعات بین‌المللی و داخلی» بوده است.

«انتشار مجله و نشریات دارای نمایه استنادی بین‌المللی»، «برگزاری همایش علمی مشترک با دانشمندان ایرانی مقیم خارج و دانشمندان کشورهای خارجی» و «انتشار مقالات علمی مشترک پژوهشگران و اساتید ایرانی با همتایان خارجی دانشمندان ایرانی مقیم خارج و دانشمندان کشورهای خارجی» از دیگر شاخص‌های این ارزیابی بوده است.

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، رتبه‌بندی مربوط به هرسال در سال بعد انجام می‌شود. پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در چندسال اخیر به دستاوردهای برتر در زمینه‌های علمی پژوهشی و تولید محصولات متنوع بیوتکنولوژی دست یافته است.

پایان

همچنین ببینید

62762710 310x165 - تولید پایلوت فرایند تبدیل دی‌اکسید کربن به متانول در همکاری صنعت و دانش‌بنیان‌ها

تولید پایلوت فرایند تبدیل دی‌اکسید کربن به متانول در همکاری صنعت و دانش‌بنیان‌ها

همکاری دانش‌بنیان‌ها و صنعت منجر به تولید فاز پایلوت کاتالیست فرایند تبدیل دی‌اکسید کربن به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *