63024863 660x330 - سرمایه‌گذاری خطرپذیر ۲۵ میلیاردی روی استارت‌آپ‌ها در اینوتکس ۲۰۲۴

سرمایه‌گذاری خطرپذیر ۲۵ میلیاردی روی استارت‌آپ‌ها در اینوتکس ۲۰۲۴

مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس اعلام کرد: در این رویداد به میزان ۲۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خطرپذیر بر روی استارت‌آپ‌ها صورت گرفت که این آمار در حال تکمیل شدن است.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه اینوتکس در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات ۴ روز برگزاری اینوتکس، گفت: تا زمان اختتامیه که ساعت ۱۶ امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، آمارهای نهایی احصاء می‌شود، ولی تاکنون در برخی حوزه‌ها آمارها استخراج شده است.

وی تعداد شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه را ۴۵۰ شرکت عنوان کرد و افزود: در کنار این ۴۵۰ غرفه شرکت‌ها، ۴۴ رونمایی از محصولات جدید در قالب پاویون پیشگامان داشتیم که با حضور قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، بهادر جهرمی سخنگوی دولت و دکتر خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

عباسی فشمی ادامه داد: از مجموع ۵ استیج که در نمایشگاه برگزار شد، بیش از ۴۰۰ سخنران و پنلیست از کشورهای مختلف حضور داشتند.

دبیر نمایشگاه اینوتکس خاطرنشان کرد: در بخش کافه سرمایه بر اساس آخرین آماری که تا صبح امروز جمعه به دست ما رسید، به میزان ۲۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خطرپذیر بر روی استارت‌اپ‌ها صورت گرفت. این آمار در حال تکمیل شدن است.

فشمی اضافه کرد: در این‌ نمایشگاه کشور آفریقای جنوبی برای خرید یک محصول از ایران توافق کرده و امیدواریم این توافق تا زمان برگزاری مراسم اختتامیه به مرحله نهایی برسد تا بتوانیم جزئیات این قرارداد خارجی را اعلام کنیم.

وی از حضور ۱۵ کشور در نمایشگاه سیزدهم اینوتکس خبر داد و گفت: نمایندگانی از کشورهایی چون آفریقای جنوبی، کانادا، هلند، ترکیه، روسیه، مالزی و عراق در این رویداد حضور داشتند.

پایان

همچنین ببینید

هوش مصنوعی پزشکی گوگل

از کاهش تداخلات دارویی با هوش مصنوعی تا درمان تومور مغز با ویروس

تردمیل آبی، درمان تومورهای بدخیم مغز با ویروس، شبکه‌سازی داروخانه‌ها برای دسترسی به داروهای کمیاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *