WhatsApp Image 2019 10 16 at 21.25.55 660x330 - هند قطب اصلی تولیدات جهانی اپل می شود

هند قطب اصلی تولیدات جهانی اپل می شود

کارخانه Foxconn بزرگترین و بهترین گزینه مناسب برای تولیدات اپل در هند است. زیرا قابلیت ساخت مدل های برتر آیفون را خواهد داشت.

پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از economictimes، اپل به تازگی پس از انجام آزمایشات به مدت چندین هفته، تولید تجاری آیفون XR را به صورت بومی با کمک تجهیزات کارخانه Foxconn در نزدیکی چنای آغاز کرده است. این اتفاق نشان دهنده ارتقاء ارزش زنجیره تولید در هند است. در پی این حرکت، اپل قصد دارد ساخت جدیدترین سری آیفون ۱۱ را نیز شروع کند. به گفته مدیران ارشد این برند، ساخت iPhone XR سطح بالاتری از مهارت فنی را شامل می شود. برند اپل قصد دارد گوشی های خود را به بازارهای دیگر نیز صادر کند.

با اینکه که اپل قادر خواهد بود از طریق تولید بومی آیفون XR، حدود ۲۰٪ در مالیات واردات صرفه جویی کند، مدیران گفته اند این اتفاق باعث افت و کاهش قیمت محصولات نخواهد بود. بنابراین اپل قیمت هیچکدام از آیفون های بومی خود را کاهش نداده است.

در حال حاضر، دو تولیدکننده قراردادی بزرگ جهانی اپل در هند هستند. پیش از کارخانه Foxconn، ویسترون تایوان در سال ۲۰۱۷ ، مونتاژ آیفون را در هند در نزدیکی بنگالورو در آغاز کرده بود که محدود به مدل های قدیمی تر بود.

گفته می شود ایالات متحده و چین وارد معامله تجاری خواهند شد که براساس آن واشنگتن قصد دارد تعرفه پیشنهادی برای افزایش واردات محصولات چینی که به اپل ضربه وارد می کنند را متوقف کند و اینگونه اکثر آیفون های خود را در آن کشور مونتاژ کند. مدیراند ارشد برند اپل گفته اند افزایش نرخ تولید با حفظ کیفیت محصول، این فرصت را برای اپل فراهم می کند تا از یک پایگاه تولیدی جایگزین استفاده کند و ریسک های استراتژی تولید خود را کم نماید.

کارخانه Foxconn بزرگترین و بهترین گزینه مناسب برای تولیدات اپل در هند است. زیرا قابلیت ساخت مدل های برتر آیفون را خواهد داشت. تری گو، بنیانگذار گروه فناوری Foxconn، در اوایل سال جاری گفته بود که آیفون امسال وارد هندوستان خواهد شد و مدل های جدیدتری را نیز شامل می شود.

Foxconn Pardubice 01 300x169 - هند قطب اصلی تولیدات جهانی اپل می شود

گفته می شود که دولت به اپل فشار آورد تا کل تلفن های هوشمند خود به ویژه مدل های جدیدتر را در هند تولید کند. زیرا این امر به ابتکار عمل در هند کمک می کند تا سرمایه گذاران بیشتری را بدست آورد. اپل آماده راه اندازی فروشگاه های خرده فروشی انحصاری و فروش مستقیم آنلاین در هند است.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.