ec384b06 320c 43b7 ba99 d2475566475f 660x330 - معرفی محصول جدید برند آنرHONOR

معرفی محصول جدید برند آنرHONOR

برند آنر پس از معرفی اسمارتفون آنر ۲۰ اس تصمیم گرفت تا از محصول دیگر خود با نام آنر پلی ۳ (Honor Play 3)رونمایی کند.

این تلفن به عنوان یک پایین‌رده با دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسل و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری ما را متعجب می‌کند.

honor play 3 official 1 - معرفی محصول جدید برند آنرHONOR

سنسور اصلی دوربین سه‌گانه با کیفیت ۴۸ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/1.8 در کنار لنز الترا‌واید ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه و سنسور عمق قرار گرفته است.

دوربین سلفی نیز با کیفیت ۸ مگاپیکسل در حفره صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

مشخصات نمایشگر محصول

نمایشگر آنر پلی ۳ با اندازه ۶.۳۹ اینچ از نوع IPS LCD بوده و دارای رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل است. این صفحه‌نمایش توسط ماده مقاوم در برابر خش آلومینوسیلکات، محافظت شده است.

اعداد رسمی به ما می‌گویند که ضریب نفوذ نمایشگر به بدنه ۹۰ درصد خواهد بود. هم‌چنین، آنر قطر حفره نمایشگر را حدود ۳۰ درصد کاهش داده و به ۴.۵ میلی‌متر رسانده است.

honor play 3 official 2 - معرفی محصول جدید برند آنرHONOR

اسمارتفون جدید برند آنر از یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر و شارژ استاندارد ۱۰ وات برای تامین انرژی استفاده می‌کند که فرآیند کامل شدن شارژ آن ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه زمان صرف می‌کند. متاسفانه، آنر از پورت microUSB برای شارژ دستگاه استفاده کرده است.

آیا این محصول ضدآب است؟

آنر ادعا می‌کند که این تلفن ضدآب است، اما تاییدیه IP5x نشان می‌دهد که این تلفن در برابر نفوذ ذرات گرد و غبار مقاوم است و هیچ مقاومتی در برابر نفوذ آب ندارد.

سه گزینه رنگی برای تلفن جدید آنر در نظر گرفته شده که این رنگ‌ها در الگوی مثلثی شکل پشت دستگاه، جلوه‌ زیبا و جالبی را از تلفن به ما نشان می‌دهند. این گوشی در سه رنگ مشکی (Magic Night Black)، آبی (Aurora Blue) و قرمز (Charm Red) به بازار عرضه خواهد شد.

honor play 3 official 3 - معرفی محصول جدید برند آنرHONOR

قیمت محصول معرفی شده

قیمت آنر پلی ۳ برای مدل ۴/۶۴ گیگابایت از ۱۰۰۰ یوآن چین (۱۴۰ دلار) شروع می‌شود. هردو نسخه ۶/۶۴ و ۴/۱۲۸ گیگابایت نیز با قیمت ۱۳۰۰ یوآن چین (۱۸۰ دلار) به فروش می‌رسند. پیش‌فروش این تلفن از تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) و ارسال آن از تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) آغاز خواهد شد.

همچنین ببینید

پردرآمدترین یوتیوبرها

اعلام فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای ۲۰۲۱؛ جوان ۲۳ ساله با ۵۴ میلیون دلار صدرنشین شد

پایگاه خبری دنیای برند، جیمی دونالدسون، جوان ۲۳ ساله آمریکایی که بیشتر با نام مستربیست(MrBeast) …