94968b70 8822 45e8 8dfc 0d44f27030fd 660x330 - رونمایی برند فولکس واگن از لوگوی جدید برای آینده‌ای الکتریکی

رونمایی برند فولکس واگن از لوگوی جدید برای آینده‌ای الکتریکی

چهار سال پس از اینکه آلاینده بودن خودروهای برند فولکس واگن رسوایی جهانی به بار آورد، این شرکت مجددا در حال برندسازی است تا بتواند ظاهر مدرن‌تر و معتبرتری به خود بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از سایت designweek فولکس واگن با این هدف که میان اپلیکیشن‌‎های دیجیتال آشکارتر دیده شود و به شکل بهتری وسایل نقلیه برقی را نشان دهد، از لوگوی جدید خود رونمایی کرده است.
یک طراحی دو بعدی ساده جایگزین لوگوی قبلی که یک طرح سه بعدی کروم با پس زمینه آبی بود، شده است.
به گفته فولکس واگن، این لوگوی جدید که به شکل درون سازمانی به شکل ساده‌تری طراحی شده است، از انعطاف پذیری بالایی در پلت فرم‌هایی فیزیکی و دیجیتال برخوردار است.

fa232aba 5b5e 4b33 9227 7e66da6824d5 300x184 - رونمایی برند فولکس واگن از لوگوی جدید برای آینده‌ای الکتریکی
علامت‌های فولکس واگن در قسمت جلوی وسایل نقلیه، سالن نمایشگاه خودرو و سایر مکان‌های مربوط به برندسازی نشان داده خواهد شد.
همچنین در طراحی سیستم صوتی نیز تغییر ایجاد شده است. فولکس واگن که به منظور عرضه و بازاریابی خودروها، برای چندین دهه از صدای مردانه استفاده می‌کرد، اکنون صدای زنانه را جایگزین نموده است.
به گفته این شرکت: «تقریباً در همه بازارها، یک صدای زنانه گرم، دلپذیر و با اعتماد به نفس برای فولکس واگن صحبت خواهد کرد».

448466ce c87b 467d aa60 22bf62a50531 300x179 - رونمایی برند فولکس واگن از لوگوی جدید برای آینده‌ای الکتریکی
این رونمایی ابتدا از اروپا، سپس در ماه اکتبر در چین و در اوایل سال ۲۰۲۰ در امریکای شمالی و جنوبی اروپا آغاز خواهد شد.
Jochen Sengpiehl، مدیر بازاریابی این شرکت می‌گوید: «ما می‌خواهیم انسانی‌تر و سرزنده‎تر حرکت کنیم، تا حد زیادی طرز فکر و دیدگاه مشتری را در پیش بگیریم و گزارشات و روایت‌های معتبری بیان کنیم».
اگرچه هنوز جزئیات دقیقی در مورد چگونگی دستیابی به این هدف فاش نشده است، فولکس واگن می‌گوید طراحی و زبان بصری این برند «شخصی تر و فردگرایانه تر» خواهد بود.

2ef42dae 0199 4fc9 87d3 f9ccc7c24c32 300x167 - رونمایی برند فولکس واگن از لوگوی جدید برای آینده‌ای الکتریکی

«نسل جدید وسایل نقلیه الکتریکی بی نقص».

برندسازی مجددی که از آن با عنوان «فولکس واگن جدید» یاد می‌شود، با طیف وسیعی از مدل ها همراه است. این مدل ها با این هدف طراحی شده‌اند که نسل جدیدی از حمل و نقل را بوجود آوردند که به الگوهای آب و هوایی آسیبی وارد نکند و دوست دار آب و هوا باشد.
ID.3 ، اولین مدل خودروی الکتریکی فولکس واگن که نشانگر لوگوی جدید است، میزان آلایندگی شهری آن صفر می‌باشد. این شرکت همچنین پیش نمایش یک نسخه برقی از وانت کامپ کلاسیک خود را انجام داده است.
انتشار خبر «فولکس واگن جدید» یادآور رسوایی جهانی آلایندگی خودروهای فولکس واگن است که منجر شد در اکتبر ۲۰۱۵ شرکت طی این ۱۵ سال، اولین ضرر فصلی خود را معادل ۲.۵ میلیارد یورو تجربه کند.

a8ed7f02 b95b 42e1 a501 4cdde539290e 300x166 - رونمایی برند فولکس واگن از لوگوی جدید برای آینده‌ای الکتریکی
در اوایل همان سال، فولکس واگن به نصب نرم‌افزار در خودروهای دیزلی خود متهم شد که می‌توانست هنگام آزمایش خودروها تشخیص داده شود و طبق آن نتایج را تغییر دهد.
پیرو اتهامات سازمان حفاظت محیط زیست، این شرکت خودروسازی اعتراف کرد که حدود ۱۱ میلیون اتومبیل در سراسر جهان به همین نرم افزار مجهز شده‌اند.
این بدان معنی است که انتشار آلاینده‌های زیان بار، از جمله دی اکسید نیتروژن، از قبل توسط شرکت تخمین زده شده بوده است.
با این طراحی مجدد، فولکس واگن «قصد دارد کربن خنثی را به تعادل برساند» و ادعا می کند که مدل‌های الکتریکی آن، فولکس واگن را به «پایدارترین برند خودرو در جهان» تبدیل خواهد کرد.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.