پرچم تبلیغاتی

چرا از پرچم تبلیغاتی استفاده کنم؟

پایگاه خبری دنیای برند، رقابت در ارائه یک محصول با توجه به گسترش تکنولوژی و فناوری کار بسیار سخت و طاقت فرسا شده است. محصول یا خدمتی در مسیر خود پیشرفت خواهد کرد که توانایی خود را در جذب مشتریان و یا اهداف بالقوه بالا ببرد. امروز قصد معرفی یک از ابزارهایی که در این مسیر به شما کمک قابل توجه و ویژه ای خواهد کرد را داریم.

درباره این ابزار باید بگیم که این جذابیت بالا و زیبایی آن یک القا کننده مهم در تبلیغات است. علاوه بر این موضوع، هزینه ارزان نسبت به سایر روش‌های تبلیغات آنرا به یکی از پربازده ترین محصولات تبدیل کرده است. پرچم تبلیغاتی یکی از مهمترین ابزارهای مورد استفاده در شرکت، ارگان، سازمان و سایر شرکت ها می‌باشد. پرچم به دلیل حمل آسان و تغییر ارتفاع و توانایی بالا در جذب مخاطب با امکان نمایش لوگو، برند یا پیام تبلیغاتی بسیار مورد توجه است.

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی‌ها، فواید و کاربرد‌های پرچم تبلیغاتی خواهیم پرداخت و به معرفی شرکت ایران پرچم خواهیم پرداخت که تا انتها همراه ما باشید.

توانایی جذب مخاطب

اولین نکته درباره پرچم تبلیغاتی توانایی بالا در جذب مخاطب است. طراحی جذاب و استفاده از رنگهای زنده و عناصر گرافیکی مختلف به توانایی جذب مخاطب بسیار کمک خواهد کرد.

معرفی بهتر برند

قطعاً استفاده از پرچم تبلیغاتی در رشد کسب و کار و معرفی بهتر برند بسیار کمک کننده است. شناخت مشتریان نسبت به برند شما یکی دیگر از مزیت های استفاده از این ابزار تبلیغاتی خواهد بود. چاپ برند بر روی پرچم یا متن یا شعار تبلیغاتی بدون شک ارتباط موثر و قوی را بین برند و بیننده ایجاد خواهد کرد.

ابزاری برای تبلیغاتی موقت

بدلیل قیمت پایین این محصول نسبت به سایر محصولات تبلیغاتی از آن میتوان بعنوان یک ابزار موقت یا دائمی استفاده کرد. اگر شما یک رویداد، همایش، نمایشگاه، فروشگاه و یا یک ایونت تبلیغاتی را در پیش دارید حتماً از پرچم برای معرفی محصولات یا خدمات خود استفاده کنید.

پرچم پرتابل

پرچم بدلیل قابلیت حمل آسان و پرتابل بودن امکان استفاده در هر موقعیت و مکانی را دارد. این ویژگی حمل آسان پرچم به مکان مختلف امکان استفاده در برنامه و ایونت‌های مختلف را فراهم می‌کند.

معرفی انواع پرچم تبلیغاتی

پرچم تبلیغاتی دارای تنوع و مدل های بسیار مختلف  و متنوع بوده که با توجه به مکان و موقعیت نصب پرچم باید انتخاب شوند. برخی از پرچم‌ها در محیط های داخلی شرکت، اتاق مدیران، لابی، اتاق کنفرانس و… نصب می‌شوند. برخی در محیط‌های خارجی محوطه، ورودی‌، اتوبان‌ها، بزرگراه‌ها و… نصب و استفاده میشود.

پرچم ایستاده

پرچم ایستاده که به پرچم تشریفات هم معرفی و شناخته شده عمومی ترین و بهترین پرچم تبلیغاتی می‌باشد. این پرچم در تمامی محیط‌های داخلی، لابی، اتاقل مدیران و اتاق کنفرانس، همایش و نمایشگاه‌ها قابل استفاده است.

پرچم رومیزی

پرچم رومیزی یک مکمل بسیار مهم برای پرچم ایستاده بوده که میتوان از آن بعنوان یک پرچم اصلی نیز استفاده کرد. ابعاد کوچک پرچم رومیزی امکان قراردادن آن بر روی میز مدیران، کارمندان، میزهای پیشخوان و… را فراهم می‌کند.

پرچم اهتزاز

پرچم اهتزاز مورد استفاده در محیط‌های خارجی و محوطه‌ها بوده که برای نشان دادن محل و موقعیت یک مکان خاص کاربرد دارد. این پرچم همواره لوگو و برند یک مجموعه بر روی آن چاپ شده و بر روی میله پرچم نصب و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پرچم ساحلی

بیشترین کاربرد پرچم ساحلی برای فروشگاه‌ها، مغازه و مراکز تجاری، خدماتی، درمانی و یا نمایشگاه‌ها است. این پرچم در جذب افرادی که از کنار محل نصب پرچم عبور میکنند بسیار موفق و کاربردی است. پرچم ساحلی به دلیل داشتن ارتفاع ۳ و ۲ متری و قابلیت حمل آسان و مقاومت بالا در برابر باد به محصولی بسیار محبوب تبدیل شده است.

Why should I use a promotional flag 0 - چرا از پرچم تبلیغاتی استفاده کنم؟همانطور که اشاره شد دلیل اصلی برای استفاده از پرچم تبلیغاتی بالابردن فروش و معرفی بهتر کالا و خدمات شما خواهد بود. دلیل اصلی موفقیت پرچم در صنعت تبلیغاتی هزینه کم، طول عمر بالا و موفقیت عالی در جذب مخاطب است.

متعلقات مهم پرچم

اگر زیبایی پرچم و دید بهتر پرچم اولین اولیت شماست توجه به متعلقات که همراه پرچم ارائه می‌شود بسیار مهم و تاثیر گذار است. پایه پرچم اصلی ترین متعلقات پرچم بوده که در طرح، رنگ، جنس و ابعاد و وزن متفاوت و مختلف تولید میگردد. پرچم هر چقدر از نظر پایه پرچم دارای وزن و ابعاد و کیفیت بالاتری باشد در جذب مخاطب موفق‌تر عمل می‌کند.

پرچم خود را از جایی تهیه کنید که دارای بالاترین تنوع در مدل و طرح های پایه پرچم باشد. مدل‌های پایه پرچم شامل؛

    1. پایه پرچم ایستاده
    2. پایه پرچم رومیزی
    3. پایه پرچم ساحلی
    4. پایه پرچم و میله پرچم اهتزاز

Why should I use a promotional flag 9 - چرا از پرچم تبلیغاتی استفاده کنم؟هر کدام از این مدلها خود دارای تعداد زیادی زیر گروه و محصولات مختلف بوده که برای مشاهده تمامی محصولات و خرید پایه پرچم و استعلام قیمت کارشناسان فروش ما در خدمت شما هستند.

از کجا پرچم تبلیغاتی با کیفیت بخرم؟

سوالی که در ذهن شما احتمالاً به وجود آمده اینکه از کجا پرچم تبلیغاتی با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب را بخرم. پرچم تبلیغاتی به دلیل تنوع بالا در پارچه، چاپ، ابعاد و نوع پایه پرچم قیمت متفاوتی در بازار دارد. مجموعه‌های فروشگاهی که محصولات پرچم را تولید و عرضه می‌کنند بسیار مختلف و متنوع هستند. اما محصولات پرچم معمولاً در چند مجموعه تولیدی پرچم تولید شده و مجموعه‌های فروشگاهی فقط یک فروشنده هستند نه یک تولید کننده. یکی از این مجموعه های تولیدی پرچم با سابقه ۲۰ ساله در صنعت چاپ پرچم، ایران پرچم بوده که افتخار همراهی و همکاری با برترین سازمان‌ها و برندهای برتر کشور را داشته است.

ارسال به سراسر کشور

یکی از مزیتهای مهم در شرکت تولیدکننده ایران پرچم ارسال محصولات به سراسر کشور می‌باشد. سرعت، کیفیت و قیمت از مهمترین مشخصه های این مجموعه برتر تولید کننده کشور می‌باشد. موقعیت فیزیکی مجموعه در شهر تهران بوده و بصورت آنلاین و غیر حضوری به سراسر کشور خدمات خود را ارائه میدهد. پرچم را به قیمت درب کارخانه، در محل خود تحویل بگیرید. قیمت پایین پرچم نشانی از کیفیت و یا مرغوبیت پرچم نبوده بلکه استفاده از پرچم با کیفیت نشان احترام به برند و مجموعه سازمانی شماست.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Immigration to Canada for programmers 310x165 - مهاجرت به کانادا برای برنامه‌نویسان

مهاجرت به کانادا برای برنامه‌نویسان

پایگاه خبری دنیای برند، دوست عزیز و همراه گرامی، امروز می‌خواهم در مورد یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *